158660
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 394 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
Wyjaśnienie pojęć i relacji Kompetencje a kwalifikacje Kompetencje a wartości Kompetencje ludzi a kapitał ludzki i intelektualny Kluczowe kompetencje Kompetencje organizacji Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste Kompetencje zawodowe i stanowiskowe Profesjogramy/profile stanowisk Role organizacyjne Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty Charakterystyka najważniejszych kompetencji Wiedza Doświadczenie i praktyczne umiejętności Kreatywność i innowacyjność Samodzielność Odpowiedzialność Przedsiębiorczość Orientacja biznesowa Profesjonalizm Decyzyjność Od formalnej dyscypliny pracy do "5 S" Skuteczność i ekonomiczność - czyli efektywność Komunikacja Współpraca Kompetencje etyczne Inteligencja Kultura i styl Asertywność Przywództwo, przywódcy i ich style Misja przywódców Przywództwo a zarządzanie Przywództwo jako wywieranie wpływu i jako kierowanie Przywództwo dzikie - jako twarde przejmowanie, sprawowanie i (nad)używanie władzy Przywództwo jako służenie Demokracja i przywódcy demokratyczni Autorytaryzm i przywódcy autorytarni Przywódcy charyzmatyczni i transakcyjni Od przewodzenia opartego na przymusie do "przewodzenia bez przewodzenia" Indywidualne style kierowania Wymiary przywództwa Wskazywanie i uzasadnianie celów Określanie zasad i wartości Dobór i wymiana ludzi Budowa zespołów Integrowanie Rozwój zawodowy Inspirowanie i motywowanie Komunikacja Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje Reprezentowanie Inne wymiary przywództwa Jak być przywódcą akceptowanym Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw Przedsiębiorcy i biznesmeni Menedżerowie i liderzy Kompetencje różnych grup menedżerów Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy, główni specjaliści Pracownicy merytoryczno-wykonawczy Pracownicy operacyjni Zarządzanie kompetencjami w organizacji Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych Doskonalenie zawodowe Organizacja ucząca się Zarządzanie kompetencjami a ocena a wynagradzanie Zarządzanie własnymi kompetencjami Self-management w świetle psychologii rozwoju Dobre praktyki związane z rozwojem własnym Meandry i zagrożenia samorozwoju Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Sztuczna inteligencja - pomocnik i rywal
Sygnatura czytelni BMW: IX C 185 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153573 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 377-383. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności