158660
No cover
Book
In basket
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku Istota, elementy i uwarunkowania rynku Charakterystyka i znaczenie badania rynku Etapy projektowania badania rynku Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych Zbieranie danych empirycznych Wstępne opracowanie materiału empirycznego Podstawowa analiza statystyczna danych Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych Analiza zjawisk rynkowych w czasie Analiza związków przyczynowo-skutkowych Analiza przestrzenna rynku Analiza udziałów rynkowych Analiza elastyczności popytu rynkowego Analiza aktywności marketingowej. Analiza techniczna rynku giełdowego Analiza niezależności i zależności statystycznej
Sygnatura czytelni BMW: IV C 7 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 153920 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 153921 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 213-214.
Target audience note
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności