158660
Książka
W koszyku
Rozdział 1. PERSPEKTYWY BADAŃ NAD WARTOŚCIĄ W KONTEKŚCIEZACH OWAŃ KONSUMENCKICH 1.1. Wartość jako pojęcie interdyscyplinarne 1.2. Wartość jako motywator zachowań konsumenckich 1.3. Wartość konsumencka – dotychczasowe przeglądy literatury 1.4. Wartość konsumencka – ramy obszaru naukowego dla analizy bibliometrycznej i jakościowego przeglądu literatury Rozdział 2. TENDENCJE W BADANIACH NAUKOWYCH NAD WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ – ANALIZA BIBLIOMETRYCZNA 2.1. Problemy badawcze i procedura analizy bibliometrycznej 2.2. Badania nad wartością konsumencką – dojrzałość problematyki w naukach o zarządzaniu 2.3. Ekosystem badawczo-publikacyjny związany z wartością konsumencką 2.4. Badania nad wartością konsumencką – konteksty i aspekty 2.5. Wstępna identyfikacja luki badawczej w subobszarze zielonej wartości postrzeganej Rozdział 3. TEORIE WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – STATE OF THE ART 3.1. Procedura zastosowanego tradycyjnego przeglądu literatury 3.2. Wartość konsumencka a perspektywa dominującej logiki w marketingu 3.3. Naukowe konceptualizacje wartości konsumenckiej 3.4. Dyskusja nad wymiarami postrzeganej wartości konsumenckiej 3.5. Konteksty rynkowe i metody badań nad postrzeganą wartością konsumencką 3.6. Rekomendowane kierunki badań nad postrzeganą wartością konsumencką Rozdział 4. BADANIA NAD POSTRZEGANĄ WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ W KONTEKŚCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – PRZEGLĄD ZAKRESU LITERATURY 4.1. Procedura zastosowanego przeglądu zakresu literatury 4.2. Zrównoważony rozwój jako kontekst badań nad zachowaniami konsumentów 4.3. Konceptualizacja postrzeganej wartości konsumenckiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju 4.4. Znaczenie postrzegania zrównoważonych aspektów wartości konsumenckiej dla intencji behawioralnych w świetle dotychczasowych badań 4.5. Rekomendacje dla przyszłych badań nad postrzeganą wartością konsumencką w kontekście zrównoważonego rozwoju – doprecyzowanie luki badawczej Rozdział 5. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Cel główny badania empirycznego i operacjonalizacja pojęcia zrównoważonej wartości konsumenckiej 5.2. Produkty spożywcze jako rynkowy kontekst badań nad wartością konsumencką 5.3. Procedura badań empirycznych i rygor metodyczny Rozdział 6. PERCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLORACYJNYCH (ETAP I) 6.1. Cel eksploracyjnych badań konsumenckich i problemy badawcze 6.2. Metoda jakościowych badań konsumenckich, procedura badawcza i próba 6.3. Narzędzie badawcze i struktura wywiadu fokusowego 6.4. Wyniki eksploracyjnych badań konsumenckich 6.4.1. Zwyczaje zakupowe i pozakupowe konsumentów 6.4.2. Problemy współczesnego świata z perspektywy Person stworzonych przez respondentów 6.4.3. Percepcja marek zrównoważonych przez respondentów 6.4.4. Postrzegane korzyści, ryzyko i koszty związane z zakupem lub konsumpcją produktów spożywczych oferowanych pod markami zrównoważonymi 6.5. Podsumowanie eksploracyjnych badań konsumenckich Rozdział 7. WYMIARY ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLANACYJNYCH (ETAP II) 7.1. Cele i metodyka badań eksperckich 7.2. Wyniki badań eksperckich 7.3. Cele i metodyka ilościowych badań pilotażowych 7.4. Wyniki ilościowych badań pilotażowych 7.5. Podsumowanie wyników z etapu badań eksplanacyjnych Rozdział 8. AKCEPTACJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ ILOŚCIOWYCH (ETAP III) 8.1. Cele badania właściwego, model postulowany i hipotezy 8.1.1. Cele badań 8.1.2. Postrzegana zrównoważona wartość konsumencka i intencje behawioralne – podstawy teoretyczne dla hipotez badawczych 8.1.3. Zaufanie do marek zrównoważonych – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.4. Postawa wobec idei zrównoważonego rozwoju – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.5. Pozostałe zmienne testowane w modelu i hipotezy badawcze 8.1.6. Hipotezy badawcze w modelu postulowanym 8.2. Metoda i procedura badania oraz metody analizy 8.3. Narzędzie badawcze 8.3.1. Ogólna struktura narzędzia badawczego 8.3.2. Skala dla zrównoważonej wartości konsumenckiej i intencji behawioralnych 8.3.3. Skala dla zmiennej ZAUFANIE wobec marek zrównoważonych 8.3.4. Skala dla zmiennej POSTAWA wobec zrównoważonego rozwoju 8.4. Próba badawcza 8.5. Wyniki badań ilościowych 8.5.1. Rzetelność i trafność konstruktu zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.2. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej INTENCJE behawioralne konsumentów 8.5.3. Weryfikacja modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku polskim 8.5.4. Potwierdzenie modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej w innym kontekście rynkowym – kontekst Polski vs kontekst Niemiec 8.5.5. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej ZAUFANIE do marek zrównoważonych 8.5.6. Testowanie znaczenia zmiennej mediującej ZAUFANIE 8.5.7. Postawa wobec zrównoważonego rozwoju – segmentacja polskich respondentów oraz rzetelność i trafność skali dla zmiennej w modelu akceptacji SCV 8.5.8. Testowanie roli postawy wobec zrównoważonego rozwoju w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.9. Testowanie znaczenia zmiennych demograficznych jako moderatorów w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.10. Podsumowanie wyników z etapu deskryptywnego i wnioski
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154279 N, 154280 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności