156789
Książka
W koszyku
JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? JAK SIĘ PROMOWAĆ? Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe Grupa docelowa Co to jest persona i po co ją tworzymy? Jak stworzyć personę? Błędy w tworzeniu persony Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy Jak wygląda mapa empatii? Jak wypełnić mapę empatii? 2. STRONA INTERNETOWA Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej? Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting? Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting? Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta? Czy warto stworzyć Customer Journey Map? 3. NEWSLETTER Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera? Jak legalnie wysyłać newsletter? Maile automatyczne Lead magnet 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Instagram - dla kogo? Jakie formaty treści są na Instagramie? Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać? TikTok - nowy gracz na rynku Jak zacząć działać na TikToku? Jak tworzyć fily na TikToka? Facebook Jak budować pozycję eksperta na Facebooku? Pinterest Jak prowadzić konto na Pinterest? Plan i konsekwencja drogą do sukcesu O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści? Redystrybucja treści 5. LEJEK MARKETINGOWY Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup? Jak mierzyć marketing? 6. REKLAMY PŁATNE Jak ustalić budżet reklamowy? Z jakiego systemu reklamowego korzystać? Facebook Ads (Meta) Konfiguacja menadżera reklam Konfiguacja pixela Cele reklamowe Standardowe grupy odbiorców Niestandardowe grupy odbiorców Budżet reklamowy Analiza wyników TikTok Ads Konto osobiste Konto Pro Struktura tworzenia reklam Dla kogo jest system reklamowy na TikToku? Czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Cele w TikTok Ads TikTok Insight Audience Budżet reklamowy 7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE? Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów? Czym jeszcze warto się zainteresować? Technologia AR Google Moja Firma Wykorzystanie afiliacji
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 88 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154845 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności