156789
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych Skąd się biorą dane? Jak wykorzystać informacje? Przykłady dobrego wykorzystania danych Przykłady złego wykorzystania danych Big data Mar-tech Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk Czym jest zatem analiza marketingowa? Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego Biznes Marketing Usługi Research rynku czy mamienie klienta? Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe Excel Kursy internetowe Staże Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie Nowa wersja Google Analytics 4 Universal Analytics Google Analytics 4 - słownik Google Analytics 360 Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej Konfiguracja systemu Czy potrzebuję Google Analytics? Analiza i raportowanie Zdarzenia Typy raportów Google Analytics 4 Google Analytics już zna odpowiedź Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4 Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics Użytkownicy Strona główna Raportowanie Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi? Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto? Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem Programista potrzebny od zaraz? Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager? Miłość albo nienawiść Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę Jak wykorzystać dane z Google Search Console? Użyteczność na pierwszym miejscu 10 pomysłów na analizę w Google Search Console Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu ..... Sezonowość w Google Trends Wróżenie z wyszukiwań Potęga big data - Google Trends a Big Query Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś Pierwsze kroki w Google Data Studio Skup się na tym, czego szukasz Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz Minimalizm i powściągliwość Liczby, które mówią Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych? Rozdział 10. Co mówią o nas liczby Analiza danych w e-commerce Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki? Przyszłość e-commerce Rynek pracy Analiza danych w usługach Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników Promocja i działania 360 Analiza danych w produktach cyfrowych Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest Wyzwania współczesnych biznesów online Przyszłość rynku pracy
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 89 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154891 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154848 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 197-[198].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności