158722
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Akademicka ; 6)
Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska AKTYWIZOWANIE STUDENTEK I STUDENTÓW Małgorzata Herman Praktyczne przykłady aktywności i form aktywizacji studentów chemii Joanna Dębowska-Ludwin Zastosowanie Project Based Learning w nauczaniu archeologii - studium przypadku Dagmara Sokołowska Badania na małą skalę w edukacji - dwa wymiary odkrywania przez dociekanie Wioleta J. Karna, Kamila Noworól Design thinking jako metoda kształcenia w zakresie rozwoju kompetencji studenta Karolina Wawer Design thinking w praktyce polonistycznej Anna Grygoruk Odwrócony egzamin jako metoda aktywizowania studentów Łukasz Hajduk Zdalna i stacjonarna możliwość wdrażania modelu pisania magisterskich prac wdrożeniowych w naukach humanistycznych i społecznych DOŚWIADCZENIA EDUKACJI ZDALNEJ Monika Czyżewska, Olga Mastela, Małgorzata Winiarska-Brodowska W stronę refleksyjnej praktyki i dialogicznej informacji zwrotnej w synchronicznym i asynchronicznym nauczaniu (zdalnym). Inspiracje dydaktyczne z Aarhus University Wojciech Szymla, Anna K. Stanisławska-Mischke Rola uprzednich doświadczeń nauczyciela akademickiego a efektywność zdalnej dydaktyki w trakcie pandemii COVID-19. Studium przypadku Małgorzata Lasota, Grzegorz Kasparek, Patryk Obajtek, Anna Jagusiak, Martyna Pacanowska Wzbudzanie zainteresowania studentów tematyką zajęć z wykorzystaniem technik aktywizujących podczas zajęć on-line Anna Wierciak Użycie cyfrowych opowieści w nauczaniu na poziomie akademickim na przykładzie lektoratu języka angielskiego Aeddan Shaw, Elżbieta Zienkiewicz Introducing the flipsaw classroom Artur Gunia Blog jako narzędzie aktywizacji i motywowania studentów - przykład wykorzystania w dydaktyce zdalnej Brygida Kuźniak Akademicka netykieta. Garść uwag opartych na regułach protokołu dyplomatycznego Aleksandra Lis, Iwona Maciejowska Zdalne nauczanie w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Implikacje na przyszłość WSPARCIE KADRY AKADEMICKIEJ OBECNEJ I PRZYSZŁEJ Iwona Maciejowska, Katarzyna Zięba, Bartosz Trzewik, Nataça Brouwer, Stefania Grecea, Bob Pirok, Jocelyne Vreede, Matti Niemela, Johanna Karkkainen Rozwój zawodowy nauczycieli akademickich na wydziałach ścisłych, przyrodniczych, technicznych i inżynieryjnych. Potrzeby i oczekiwania Anna K. Stanisławska-Mischke, Aneta Powroźnik Krótkie szkolenia czy "duże" programy szkoleniowe dla nauczycieli akademickich? Doświadczenia projektu UEK Hub. Uniwersytecki hub dydaktyczny Joanna Markowska, Jacek Markowski, Monika Brząkała, Marta Dzimińska, Artur Majchrzak, Sylwia Biały, Dominika Hołodziuk Model szkoleń w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowo-pedagogicznych nauczycieli akademickich na Uniwersytecie Przyrodnicznym we Wrocławiu w czasie pandemii Anna Wach, Joanna Furmańczyk Wsparcie rozwoju kompetencji do nauczania on-line w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu Anna Sajdak-Burska Zagrajmy w pokera... czyli Student Centered Learning w praktyce kształcenia kadry akademickiej Iwona Maciejowska Ewaluacja efektów uczenia się jako jeden z tematów rozwoju kompetencji dydaktycznych doktorantów
Sygnatura czytelni BWF: X B 106
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155202 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155215 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Centrum Wsparcia Dydaktyki (Uniwersytet Jagielloński).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności