156291
Book
In basket
Część I. PROJEKTY NIEREALNE Rozdział 1. Czym są projekty nierealne TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE DLACZEGO TO NIE MA SENSU Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS Rozdział 4. Fabryka certyfikatów CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE FABRYKA CERTYFIKATÓW WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ" UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU PRZEZ KLIENTA Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155400 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności