158660
Book
In basket
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Neuronauka konsumencka – neurobiologiczne metody badania zachowań konsumentów Miejsce neuronauki konsumenckiej w naukach społecznych Wpływ emocji na konsumentów Badania zachowań konsumentów Metody neuroobrazowania mózgu Tomografia komputerowa (CT) Rezonans magnetyczny (MRI) Pozytonowa tomografia emisyjna (PET) Funkcjonalny magnetyczny rezonans jądrowy (fMRI) Elektroencefalografia mózgu (EEG) Kontrowersje etyczne dotyczące stosowania metod i technik neurobiologii w badaniach marketingowych Elektroencefalografia jako metoda badawcza Krótka historia rozwoju elektroencefalografii Powstawanie zapisu EEG Aspekty techniczne EEG Rozmieszczenie elektrod EEG na powierzchni głowy Rodzaje elektrod i czepków EEG Wybór montażu elektrod Rejestracja sygnału EEG Rodzaje fal rejestrowanych przez elektroencefalograf Artefakty występujące w zapisie EEG Przykłady wybranych artefaktów występujących w zapisie EEG Oczyszczanie zapisu EEG z artefaktów Analiza zarejestrowanego sygnału EEG Analiza wzrokowa Cyfrowa analiza elektroencefalogramu Prowadzenie badań konsumenckich z użyciem elektroencefalografu Pomieszczenia do przeprowadzania eksperymentów Przygotowanie planu eksperymentu badawczego Zastanowienie się nad celowością użycia elektroencefalografu w badaniu Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i uzyskanie zgody komisji bioetyki na badanie Analiza i interpretacja danych elektroencefalograficznych w badaniach marketingowych Paradygmat Richarda Davidsona o asymetrii mózgowej Analiza potencjałów skorelowanych z bodźcem (ERP) Analiza ilościowa EEG (QEEG) – mapowanie aktywności elektrycznej mózgu Podstawowe wskaźniki stosowane w analizie i interpretacji zapisu EEG Standaryzacja Z (Z-score) Globalny potencjał pola (GFP) Wskaźnik przyjemności (pleasantness index – PI) Wskaźnik uwagi (attention index – AI) Wskaźnik zapamiętywania (memorization index – MI) Wskaźnik podejścia-wycofania (approach-withdrawal index – AW) Techniki biometryczne wspierające badania neuroobrazowania mózgu Badanie reakcji skórno-galwanicznej (GSR) Badanie przewodności (rezystancji) skóry metodą Férégo Badanie potencjału elektrycznego skóry metodą Tarchanowa Jednoczesny pomiar EEG i GSR w badaniach marketingowych Kardiotachometria (HR, PPG) Jednoczesny pomiar odruchu skórno-galwanicznego i tętna – wskaźnik emocji (EI) Pomiar tętna i przepływu oddechowego Elektromiografia mięśni twarzy (fEMG) Eye tracking (ET) Sposoby analizy i prezentacji wyników z badania eye trackingowego Zastosowanie eye trackingu Łączenie badania eye trackingowego (ET) z badaniem odruchu skórno-galwanicznego (GSR) i elektroencefalografią (EEG) Zastosowanie elektroencefalografii oraz wybranych metod biometrycznych do badania zachowań konsumentów Badanie z zastosowaniem elektroencefalografu, galwanometru, miernika tętna, elektromiografii mięśni twarzy oraz eye trackera Badanie z zastosowaniem elektroencefalografu, galwanometru oraz miernika tętna
Sygnatura czytelni BMW: IV C 1 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 155551 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 185-197.
Target audience note
Dla studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności