156536
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Polski rynek facility management 1.1.Czym jest facility management? 1.2.Historia facility management 1.3.Charakterystyka polskiego rynku facility management 1.4.Wymagania odbiorców usług facility management Rozdział 2. Elementy zarządzania procesami biznesowymi 2.1.Service Management Framework. 2.2.Zarządzanie jakością usług facility management 2.3.Definiowanie poziomu usług facility management 2.4.Proces opracowywania KPI 2.5.Wspomagające narzędzia IT Rozdział 3. Narzędzia do zarządzania jakością usług facility management 3.1.Charakterystyka podmiotu FM 3.2.Karta wyników KPI 3.3.Wybrane wskaźniki KPI 3.4.Ocena poziomu dojrzałości dostawcy usług facility management
Sygnatura czytelni BMW: IX H 96 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156383 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 77-78.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności