158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
To, co najważniejsze 2. Doskonałość to najbliższe pięć minut (albo nic) 3. Strategia to zwykły towar. Sztuką jest jej realizacja 4. Ludzie naprawdę na pierwszym miejscu 5. Radykalna ekologiczność 6. Pierwsza strategia o wartości dodanej. Radykalny humanizm: lusterko wielkości plastra 7. Druga strategia o wartości dodanej. TGR-y – things gone right, czyli „dobre wrażenia” 8. Trzecia strategia o wartości dodanej. Koncentracja na stronie przychodowej 9. Czwarta strategia o wartości dodanej. Usługa bądź produkt nie muszą być „towarem” 10. Piąta strategia o wartości dodanej. Usługi (wszelkiego możliwego do wyobrażenia rodzaju) dodane 11. Szósta strategia o wartości dodanej. Śmiała strategia w mediach społecznościowych 12. Siódma i ósma strategia o wartości dodanej. Kobiety kupują W S Z Y S T K O. Osoby starsze mają W S Z Y S T K I E pieniądze 13. Ten, kto wypróbuje najwięcej rzeczy (i większość z nich najszybciej zawali) wygrywa 14. Przywództwo ze współczuciem i troską 15. Podsumowanie dla zarządu
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156757 N, 156758 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginały: Excellence now : extreme humanism, 2021
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności