158660
No cover
Book
In basket
To, co najważniejsze 2. Doskonałość to najbliższe pięć minut (albo nic) 3. Strategia to zwykły towar. Sztuką jest jej realizacja 4. Ludzie naprawdę na pierwszym miejscu 5. Radykalna ekologiczność 6. Pierwsza strategia o wartości dodanej. Radykalny humanizm: lusterko wielkości plastra 7. Druga strategia o wartości dodanej. TGR-y – things gone right, czyli „dobre wrażenia” 8. Trzecia strategia o wartości dodanej. Koncentracja na stronie przychodowej 9. Czwarta strategia o wartości dodanej. Usługa bądź produkt nie muszą być „towarem” 10. Piąta strategia o wartości dodanej. Usługi (wszelkiego możliwego do wyobrażenia rodzaju) dodane 11. Szósta strategia o wartości dodanej. Śmiała strategia w mediach społecznościowych 12. Siódma i ósma strategia o wartości dodanej. Kobiety kupują W S Z Y S T K O. Osoby starsze mają W S Z Y S T K I E pieniądze 13. Ten, kto wypróbuje najwięcej rzeczy (i większość z nich najszybciej zawali) wygrywa 14. Przywództwo ze współczuciem i troską 15. Podsumowanie dla zarządu
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156757 N, 156758 N (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginały: Excellence now : extreme humanism, 2021
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności