Gutkowska Krystyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gutkowska Krystyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Kotapski Roman
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Żywność
(2)
Badania marketingowe
(1)
Dzieci
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Młodzież
(1)
Odżywianie
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina wiejska
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134946 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-243.
I.Istota i uwarunkowania zachowań młodych konsumentów 1.Geneza i przyczyny wyodrębnienia się segmentu młodych konsumentów 2.Zachowania młodych konsumentów - istota i uwarunkowania 3.Wybrane aspekty charakterystyki dzieci i młodzieży w Polsce 4.Zasoby finansowe młodych konsumentów i sposoby ich zagospodarowania II.Zachowania żywieniowe dzieci i młodzieży 1.Specyfika zachowań żywieniowych dzieci i młodzieży 2.Częstotliwość i jakość posiłków spożywanych w ciągu dnia 3.Zachowania żywieniowe dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w kontekście wyników badań jakościowych 4.Zachowania żywieniowe dzieci starszych i ich uwarunkowania III.Żywność i żywienie w opinii dzieci i młodzieży w świetle badań jakościowych 1.Skojarzenia młodych respondentów z żywnością 2.Opinie młodych konsumentów na temat żywności i żywienia w kontekście wyników testu niedokończonych zdań 3.Zalecane i niewskazane produkty żywnościowe dla dzieci i młodzieży 4.Idealne posiłki w opinii młodych konsumentów IV.Świadomość żywieniowa dzieci i młodzieży 1.Rozumienie pojęcia „wartość odżywcza" wśród dzieci i młodzieży 2.Walory zdrowotne produktów żywnościowych w rozumieniu młodych konsumentów 3.Źródła wiedzy żywieniowej młodych konsumentów V.Rola młodych konsumentów w procesie decyzyjnym VI.Promocja i jej rola w kształtowaniu zachowań młodych konsumentów 1. Reklama w opinii dzieci i młodzieży 1.1.Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklam 1.2.Młodzi konsumenci wobec reklam żywności 1.3.Regulacje prawne oraz samoregulacje w zakresie reklamy i jej oddziaływania na dzieci i młodzież 2. Promocja sprzedaży a zachowania młodych konsumentów na rynku żywności VII.Młodzi konsumenci wobec innowacyjnych produktów żywnościowych 1.Istota innowacji 2.Typologia konsumentów na rynku żywności a kwestia innowacyjności 3.Wybrane aspekty postaw młodych konsumentów wobec innowacji na rynku żywności VIII.Młodzi konsumenci jako obiekt badań marketingowych 1.Specyfika badań marketingowych prowadzonych wśród młodych konsumentów 2.Badania marketingowe zorientowane na młodych konsumentów w praktyce przedsiębiorstw IX.Zachowania młodych konsumentów na wybranych subrynkach żywności 1.Preferencje dzieci i młodzieży wobec wybranych produktów żywnościowych 2.Zachowania młodych konsumentów na rynku słodyczy 3.Zachowania młodych konsumentów na rynku lodów 4.Zachowania młodych konsumentów na rynku soków 5.Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności typu fast food 6.Zachowania młodych konsumentów na rynku chipsów 7.Zachowania młodych konsumentów na rynku wędlin 8.Zachowania młodych konsumentów na rynku produktów żywnościowych typu light X.Edukacja konsumencka adresowana do dzieci i młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146006 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca wykonana w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w ramach projektu badawczego nr 2 HO2C 104 24 pt. "Młode rodziny jako uczestnicy rynku XXI w. Diagnoza i typologia według zachowań na rynku".
Bibliogr. s. 265-[267].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116263 L (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
Z uwagi na wzrastającą na całym świecie, a w tym w Polsce, skalę zachorowań na choroby dietozależne, apel o jednoczenie działań różnych instytucji na rzecz współpracy w celu kształtowaniu prozdrowotnego stylu życia, a w tym sprzyjających zdrowiu zachowań żywieniowych w trosce o zdrowie publiczne, jest jak najbardziej zasadny. Działania takie doskonale dyskontować mogą istotę zdrowia publicznego zarówno w odniesieniu do profilaktyki zdrowotnej poprzez zdrowe żywienie, jak i wydłużenie życia oraz promowanie zdrowia jako wartości nadrzędnej, co będzie odzwierciedlone w zawartych w niniejszej monografii rozdziałach w ujęciu wieloaspektowym. (za "Słowem wstępnym")
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wybór tekstów będących ripostą na kumulację szumu medialnego na temat żywności i żywienia – nie tylko faktów i mitów, ale też kontrowersyjnych poglądów lub wręcz pseudofaktów. Opracowanie jest zbiorem spostrzeżeń i wyników badań ekspertów z różnych ośrodków naukowych z całej Polski. Źródłem tytułowych prawd są badania naukowe prowadzone w obszarze nauki o żywności i żywieniu człowieka w podejściu holistycznym, a tytułowych półprawd – wiedza zaczerpnięta ze źródeł nieformalnych w toku wychowania i socjalizacji. Praca z pewnością zainteresuje każdego, gdyż dla większości z nas smak i zapach potraw są nośnikiem wspomnień, a wspólne spożywanie posiłku elementem utrwalania więzi międzyludzkich. Chwile wspólnych zakupów, gotowania i jedzenia powinny mieć jednak dobroczynne efekty zdrowotne, dlatego lektura tego zbioru artykułów jest niemalże obowiązkowa dla dbających o świadome i zdrowe życie. Coś ciekawego znajdą osoby z każdej grupy wiekowej i o każdym stylu życia – rodzice czy bezdzietni, bon vivanci czy eremici, sportowcy czy maniacy życia w rytmie powolnego mieszania w kubku ziołowych naparów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności