Walkowiak Mieczysław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Walkowiak Mieczysław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Handel
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Młodzież
(1)
Odżywianie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-243.
I.Istota i uwarunkowania zachowań młodych konsumentów 1.Geneza i przyczyny wyodrębnienia się segmentu młodych konsumentów 2.Zachowania młodych konsumentów - istota i uwarunkowania 3.Wybrane aspekty charakterystyki dzieci i młodzieży w Polsce 4.Zasoby finansowe młodych konsumentów i sposoby ich zagospodarowania II.Zachowania żywieniowe dzieci i młodzieży 1.Specyfika zachowań żywieniowych dzieci i młodzieży 2.Częstotliwość i jakość posiłków spożywanych w ciągu dnia 3.Zachowania żywieniowe dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w kontekście wyników badań jakościowych 4.Zachowania żywieniowe dzieci starszych i ich uwarunkowania III.Żywność i żywienie w opinii dzieci i młodzieży w świetle badań jakościowych 1.Skojarzenia młodych respondentów z żywnością 2.Opinie młodych konsumentów na temat żywności i żywienia w kontekście wyników testu niedokończonych zdań 3.Zalecane i niewskazane produkty żywnościowe dla dzieci i młodzieży 4.Idealne posiłki w opinii młodych konsumentów IV.Świadomość żywieniowa dzieci i młodzieży 1.Rozumienie pojęcia „wartość odżywcza" wśród dzieci i młodzieży 2.Walory zdrowotne produktów żywnościowych w rozumieniu młodych konsumentów 3.Źródła wiedzy żywieniowej młodych konsumentów V.Rola młodych konsumentów w procesie decyzyjnym VI.Promocja i jej rola w kształtowaniu zachowań młodych konsumentów 1. Reklama w opinii dzieci i młodzieży 1.1.Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklam 1.2.Młodzi konsumenci wobec reklam żywności 1.3.Regulacje prawne oraz samoregulacje w zakresie reklamy i jej oddziaływania na dzieci i młodzież 2. Promocja sprzedaży a zachowania młodych konsumentów na rynku żywności VII.Młodzi konsumenci wobec innowacyjnych produktów żywnościowych 1.Istota innowacji 2.Typologia konsumentów na rynku żywności a kwestia innowacyjności 3.Wybrane aspekty postaw młodych konsumentów wobec innowacji na rynku żywności VIII.Młodzi konsumenci jako obiekt badań marketingowych 1.Specyfika badań marketingowych prowadzonych wśród młodych konsumentów 2.Badania marketingowe zorientowane na młodych konsumentów w praktyce przedsiębiorstw IX.Zachowania młodych konsumentów na wybranych subrynkach żywności 1.Preferencje dzieci i młodzieży wobec wybranych produktów żywnościowych 2.Zachowania młodych konsumentów na rynku słodyczy 3.Zachowania młodych konsumentów na rynku lodów 4.Zachowania młodych konsumentów na rynku soków 5.Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności typu fast food 6.Zachowania młodych konsumentów na rynku chipsów 7.Zachowania młodych konsumentów na rynku wędlin 8.Zachowania młodych konsumentów na rynku produktów żywnościowych typu light X.Edukacja konsumencka adresowana do dzieci i młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146006 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności