Wąsikowska Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wąsikowska Barbara
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Kotapski Roman
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Biometria
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroencefalografia
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Metodologia
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 143-158.
Neurobiologiczne podstawy podejmowania decyzji - Andrzej Potemkowski, Anna Ratajczak Problem wolnej woli a procesy decyzyjne Podejmowanie decyzji - w świetle teorii Metody badania procesów decyzyjnych Neurobiochemia podejmowania decyzji Neuroanatomia procesów decyzyjnych Kora okołooczodołowa Grzbietowo-boczna kora przedczołowa Przednia kora zakrętu obręczy Przewidywanie zachowań innych ludzi i empatia a procesy decyzyjne Wpływ dylematów moralnych na procesy decyzyjne Rola emocji w podejmowaniu decyzji ekonomicznych - Agnieszka Samochowiec, Magdalena Chęć Bez emocji, czyli racjonalny w decyzjach homo oeconomicus Emocjonalny aspekt podejmowania decyzji Nastrój... co zmienia? Emocje a płeć, czyli emocjonalność kobiet i racjonalizm mężczyzn Przyszłość podejmowania decyzji ekonomicznych - emocje czy poznanie? Niebezpieczne ścieżki podejmowania decyzji ekonomicznych - Ernest Tyburski, Jerzy Samochowiec Podejmowanie decyzji w świetle koncepcji psychologicznych Decyzje ekonomiczne w warunkach niepewności Konsekwencje decyzji w warunkach niepewności Kryzys gospodarczy jako rezultat decyzji ekonomicznych Zaburzenia psychiczne a kryzys gospodarczy Nadużywanie i uzależnienie od substancji a kryzys gospodarczy Homo neuroeconomicus - droga od homo oeconomicusa do homo neuroeconomicusa - Agata Wawrzyniak Człowiek ekonomiczny - racjonalny egoista? Homo oeconomicus institutionalis - jednostka ograniczona instytucjami? Homo bi-oeconomicus - jednostka dualna? Homo sociologicus - doskonale uspołeczniona jednostka? Homo socio-oeconomicus - jednostka zakorzeniona w społeczeństwie? Krytyka tradycyjnych modeli homo oeconomicus Homo neuroeconomicus - człowiek emocjonalny? Neuromarketing. Metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych - Barbara Wąsikowska Neuromarketing - nowa generacja badań marketingowych Metody badawcze stosowane w neuromarketingu Zastosowanie funkcjonalnego rezonansu magnetycznego (fMRI) w badaniach marketingowych Elektroencefalografi a (EEG) w badaniach marketingowych Badanie odruchu skórno-galwanicznego (GSR) jako metoda uzupełniająca badania marketingowe przeprowadzone z użyciem EEG Eye tracking (ET) w badaniu percepcji konsumentów Neuromarketing a klasyczne badania marketingowe Homo humanus versus homo financiarus. Ewolucja w bankowości i finansach po kryzysie 2008 roku - Stanisław Flejterski, Przemysław Pluskota Ekonomia i finanse a psychologia: homo oeconomicus a racjonalność selektywna Homo financiarus w ujęciu prof. P.H. Dembińskiego W kierunku koncepcji neurofinansów/neurobankowości Myślenie wolne, myślenie szybkie i implikatury konwersacyjne. O zaletach podejścia interdyscyplinarnego - Maciej Witek Myślenie szybkie i myślenie wolne Implikatury konwersacyjne jako znaczenia wywnioskowane Implikatury skalarne w eksperymencie Tversky'ego i Kahnemana O modelowaniu podejmowania decyzji w kontekstach ekonomicznych - Max Urchs Prostota modeli a ich adekwatność Prehistoria pojęcia złożoności Wyzwania wobec tworzenia modeli ekonomicznych Wykorzystanie pojęcia złożoności Złożoność jako wyłaniająca się idea regulatywna w nauce
Sygnatura czytelni BMW: VI U 48 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145375 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-197.
Dla studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Neuronauka konsumencka – neurobiologiczne metody badania zachowań konsumentów Miejsce neuronauki konsumenckiej w naukach społecznych Wpływ emocji na konsumentów Badania zachowań konsumentów Metody neuroobrazowania mózgu Tomografia komputerowa (CT) Rezonans magnetyczny (MRI) Pozytonowa tomografia emisyjna (PET) Funkcjonalny magnetyczny rezonans jądrowy (fMRI) Elektroencefalografia mózgu (EEG) Kontrowersje etyczne dotyczące stosowania metod i technik neurobiologii w badaniach marketingowych Elektroencefalografia jako metoda badawcza Krótka historia rozwoju elektroencefalografii Powstawanie zapisu EEG Aspekty techniczne EEG Rozmieszczenie elektrod EEG na powierzchni głowy Rodzaje elektrod i czepków EEG Wybór montażu elektrod Rejestracja sygnału EEG Rodzaje fal rejestrowanych przez elektroencefalograf Artefakty występujące w zapisie EEG Przykłady wybranych artefaktów występujących w zapisie EEG Oczyszczanie zapisu EEG z artefaktów Analiza zarejestrowanego sygnału EEG Analiza wzrokowa Cyfrowa analiza elektroencefalogramu Prowadzenie badań konsumenckich z użyciem elektroencefalografu Pomieszczenia do przeprowadzania eksperymentów Przygotowanie planu eksperymentu badawczego Zastanowienie się nad celowością użycia elektroencefalografu w badaniu Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i uzyskanie zgody komisji bioetyki na badanie Analiza i interpretacja danych elektroencefalograficznych w badaniach marketingowych Paradygmat Richarda Davidsona o asymetrii mózgowej Analiza potencjałów skorelowanych z bodźcem (ERP) Analiza ilościowa EEG (QEEG) – mapowanie aktywności elektrycznej mózgu Podstawowe wskaźniki stosowane w analizie i interpretacji zapisu EEG Standaryzacja Z (Z-score) Globalny potencjał pola (GFP) Wskaźnik przyjemności (pleasantness index – PI) Wskaźnik uwagi (attention index – AI) Wskaźnik zapamiętywania (memorization index – MI) Wskaźnik podejścia-wycofania (approach-withdrawal index – AW) Techniki biometryczne wspierające badania neuroobrazowania mózgu Badanie reakcji skórno-galwanicznej (GSR) Badanie przewodności (rezystancji) skóry metodą Férégo Badanie potencjału elektrycznego skóry metodą Tarchanowa Jednoczesny pomiar EEG i GSR w badaniach marketingowych Kardiotachometria (HR, PPG) Jednoczesny pomiar odruchu skórno-galwanicznego i tętna – wskaźnik emocji (EI) Pomiar tętna i przepływu oddechowego Elektromiografia mięśni twarzy (fEMG) Eye tracking (ET) Sposoby analizy i prezentacji wyników z badania eye trackingowego Zastosowanie eye trackingu Łączenie badania eye trackingowego (ET) z badaniem odruchu skórno-galwanicznego (GSR) i elektroencefalografią (EEG) Zastosowanie elektroencefalografii oraz wybranych metod biometrycznych do badania zachowań konsumentów Badanie z zastosowaniem elektroencefalografu, galwanometru, miernika tętna, elektromiografii mięśni twarzy oraz eye trackera Badanie z zastosowaniem elektroencefalografu, galwanometru oraz miernika tętna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155551 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności