Wiśniewska Agnieszka (finanse)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Skoczylas Zbigniew
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wiśniewska Agnieszka (finanse)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(137)
Majewski Jerzy S
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(114)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Chalastra Michał
(101)
Traczyk Wojciech
(101)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(95)
Berkieta Mateusz
(93)
Kotapski Roman
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Engels Friedrich (1820-1895)
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(85)
Górczyński Robert
(84)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(82)
Meryk Radosław
(81)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(80)
Rudnicki Bogdan
(79)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Mycielski Krzysztof
(76)
Walkiewicz Łukasz
(76)
Kulawik Marta
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Rajca Piotr (1970- )
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Piwko Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(69)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(65)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Gawrońska Joanna
(60)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Pilch Piotr
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Barowicz Marek
(58)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Cieślak Piotr
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Klupiński Kamil
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Walczak Tomasz
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Watrak Andrzej
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Jurlewicz Teresa
(51)
Trammer Hubert
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Sadowska Beata
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing wartości
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Rozdział 1. PERSPEKTYWY BADAŃ NAD WARTOŚCIĄ W KONTEKŚCIEZACH OWAŃ KONSUMENCKICH 1.1. Wartość jako pojęcie interdyscyplinarne 1.2. Wartość jako motywator zachowań konsumenckich 1.3. Wartość konsumencka – dotychczasowe przeglądy literatury 1.4. Wartość konsumencka – ramy obszaru naukowego dla analizy bibliometrycznej i jakościowego przeglądu literatury Rozdział 2. TENDENCJE W BADANIACH NAUKOWYCH NAD WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ – ANALIZA BIBLIOMETRYCZNA 2.1. Problemy badawcze i procedura analizy bibliometrycznej 2.2. Badania nad wartością konsumencką – dojrzałość problematyki w naukach o zarządzaniu 2.3. Ekosystem badawczo-publikacyjny związany z wartością konsumencką 2.4. Badania nad wartością konsumencką – konteksty i aspekty 2.5. Wstępna identyfikacja luki badawczej w subobszarze zielonej wartości postrzeganej Rozdział 3. TEORIE WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – STATE OF THE ART 3.1. Procedura zastosowanego tradycyjnego przeglądu literatury 3.2. Wartość konsumencka a perspektywa dominującej logiki w marketingu 3.3. Naukowe konceptualizacje wartości konsumenckiej 3.4. Dyskusja nad wymiarami postrzeganej wartości konsumenckiej 3.5. Konteksty rynkowe i metody badań nad postrzeganą wartością konsumencką 3.6. Rekomendowane kierunki badań nad postrzeganą wartością konsumencką Rozdział 4. BADANIA NAD POSTRZEGANĄ WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ W KONTEKŚCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – PRZEGLĄD ZAKRESU LITERATURY 4.1. Procedura zastosowanego przeglądu zakresu literatury 4.2. Zrównoważony rozwój jako kontekst badań nad zachowaniami konsumentów 4.3. Konceptualizacja postrzeganej wartości konsumenckiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju 4.4. Znaczenie postrzegania zrównoważonych aspektów wartości konsumenckiej dla intencji behawioralnych w świetle dotychczasowych badań 4.5. Rekomendacje dla przyszłych badań nad postrzeganą wartością konsumencką w kontekście zrównoważonego rozwoju – doprecyzowanie luki badawczej Rozdział 5. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Cel główny badania empirycznego i operacjonalizacja pojęcia zrównoważonej wartości konsumenckiej 5.2. Produkty spożywcze jako rynkowy kontekst badań nad wartością konsumencką 5.3. Procedura badań empirycznych i rygor metodyczny Rozdział 6. PERCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLORACYJNYCH (ETAP I) 6.1. Cel eksploracyjnych badań konsumenckich i problemy badawcze 6.2. Metoda jakościowych badań konsumenckich, procedura badawcza i próba 6.3. Narzędzie badawcze i struktura wywiadu fokusowego 6.4. Wyniki eksploracyjnych badań konsumenckich 6.4.1. Zwyczaje zakupowe i pozakupowe konsumentów 6.4.2. Problemy współczesnego świata z perspektywy Person stworzonych przez respondentów 6.4.3. Percepcja marek zrównoważonych przez respondentów 6.4.4. Postrzegane korzyści, ryzyko i koszty związane z zakupem lub konsumpcją produktów spożywczych oferowanych pod markami zrównoważonymi 6.5. Podsumowanie eksploracyjnych badań konsumenckich Rozdział 7. WYMIARY ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLANACYJNYCH (ETAP II) 7.1. Cele i metodyka badań eksperckich 7.2. Wyniki badań eksperckich 7.3. Cele i metodyka ilościowych badań pilotażowych 7.4. Wyniki ilościowych badań pilotażowych 7.5. Podsumowanie wyników z etapu badań eksplanacyjnych Rozdział 8. AKCEPTACJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ ILOŚCIOWYCH (ETAP III) 8.1. Cele badania właściwego, model postulowany i hipotezy 8.1.1. Cele badań 8.1.2. Postrzegana zrównoważona wartość konsumencka i intencje behawioralne – podstawy teoretyczne dla hipotez badawczych 8.1.3. Zaufanie do marek zrównoważonych – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.4. Postawa wobec idei zrównoważonego rozwoju – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.5. Pozostałe zmienne testowane w modelu i hipotezy badawcze 8.1.6. Hipotezy badawcze w modelu postulowanym 8.2. Metoda i procedura badania oraz metody analizy 8.3. Narzędzie badawcze 8.3.1. Ogólna struktura narzędzia badawczego 8.3.2. Skala dla zrównoważonej wartości konsumenckiej i intencji behawioralnych 8.3.3. Skala dla zmiennej ZAUFANIE wobec marek zrównoważonych 8.3.4. Skala dla zmiennej POSTAWA wobec zrównoważonego rozwoju 8.4. Próba badawcza 8.5. Wyniki badań ilościowych 8.5.1. Rzetelność i trafność konstruktu zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.2. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej INTENCJE behawioralne konsumentów 8.5.3. Weryfikacja modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku polskim 8.5.4. Potwierdzenie modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej w innym kontekście rynkowym – kontekst Polski vs kontekst Niemiec 8.5.5. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej ZAUFANIE do marek zrównoważonych 8.5.6. Testowanie znaczenia zmiennej mediującej ZAUFANIE 8.5.7. Postawa wobec zrównoważonego rozwoju – segmentacja polskich respondentów oraz rzetelność i trafność skali dla zmiennej w modelu akceptacji SCV 8.5.8. Testowanie roli postawy wobec zrównoważonego rozwoju w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.9. Testowanie znaczenia zmiennych demograficznych jako moderatorów w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.10. Podsumowanie wyników z etapu deskryptywnego i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154279 N, 154280 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności