Sorting
Source
Library Catalogue
(27)
Form of Work
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(23)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(23)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEAiI
(1)
Author
Ostaszewski Janusz (1956- )
(4)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Suszyński Cezary
(2)
Vijay Jog
(2)
Wójcik Jerzy Wojciech
(2)
Bień Witold (1927- )
(1)
Błaut Robert
(1)
Błoch Halina
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dębski Wiesław (1948- )
(1)
Ferris Albert M
(1)
Jankowski Witold B
(1)
Jańska Regina
(1)
Jańska Renata
(1)
Jones Daniel T
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Koc Stanisław
(1)
Kojtych Anna
(1)
Malewicz Anna
(1)
Marucha Piotr
(1)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(1)
Matuszewicz Jan
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Norton David P
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rosania Theresa M
(1)
Sankowski Tomasz P
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(1)
Sikorski Piotr M. (1960- )
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Sobótka Małgorzata
(1)
Wasylczuk Loretta
(1)
Womack James P
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zembrzycki Tomasz (1972- )
(1)
Zydlewska Agnieszka
(1)
Łukasiewicz Mariusz
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(22)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
English
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Przedsiębiorstwa
(8)
Zarządzanie
(7)
Finanse
(2)
Negocjacje
(2)
Przestępstwa komputerowe
(2)
Rachunek ekonomiczny
(2)
Ekonometria
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franchising
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KODEKS ETYCZNEGO POSTĘPOWANIA
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał akcyjny
(1)
Karta wyników kompleksowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Leasing
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Narodowe Fundusze Inwestycyjne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa spedycyjne
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
SPRZEDAŻ
(1)
Transport
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Genre/Form
Poradniki
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
27 results Filter
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
Sygnatura czytelni BMW: IX I 17 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 106308 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 1136 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
Podtyt. z okł.
Bibliogr. s. 192-194.
Sygnatura czytelni BMW: IX F 47 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 2644 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 809 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 106567, E 1156 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
Podtytuł z okładki.
PROMOCJA JAKO SYSTEM KOMUNIKACJI Marketingowy system komunikacji Etapy skutecznej komunikacji Elementy kompozycji promocyjnej. Metody komunikowania się PLANOWANIE KOMPOZYCJI PROMOCJI Etapy planowania promocji Miejsce i rola promocji w strategii marketin¬gowej przedsiębiorstwa Identyfikacja i poznanie odbiorcy promocji (rynku docelowego) Określenie celów promocji Projektowanie przekazu promocji Wybór kanałów przekazu komunikacji Dobór elementów kompozycji promocji Plan strategii promocji Ustalanie budżetu na promocję OPTYMALNA KOMPOZYCJA PROMOCJI Determinanty skutecznej kompozycji promocji Promocjaarodzaje potrzeb rodzaj odbiorcy struktura rynku rodzaj produktu Promocja a etapy w cyklu życia produktu Promocja a polityka cenowa Promocja a badania marketingowe Kompozycja promocji a kadra Agencja do spraw promocji SPRZEDAŻ OSOBISTA JAKO FORMA PROMOCJI Istota sprzedaży osobistej Zadania sprzedaży osobistej Planowanie strategii sprzedaży osobistej Rodzaje sprzedawców Metodyczne podejście do sprzedaży osobistej Analiza i ocena efektów działań Techniki sprzedaży osobistej Wynagradzanie i motywowanie sprzedawców Kierowanie działalnością sprzedawców sztuka sprzedawania REKLAMA JAKO FORMA PROMOCJI istota i planowanie reklamy Rodzaje reklamy i wybór jej nośników Tworzenie komunikatu reklamowego Muzyka w reklamie Skuteczność i efektywność reklamy Zwrócenie uwagi PROMOCJA UZUPEŁNIAJĄCA Merchandising Targi i wystawy Sprzedaż premiowana Sponsoring Niektóre metody marketingowe Bazy danych Kształtowanie wizerunku Utrzymywanie pozytywnej rady praktyczne Wywołanie i utrzymanie zainteresowania Wzbudzenie chęci posiadania reklamowa¬nego produktu Skłonienie do działania Praktyczne rady dotyczące skutecznej reklamy PUBLIC RELATIONS JAKO FORMA PROMOCJI Funkcje public relations a podmioty odnie¬sienia Budowanie strategii public relations Kształtowanie wizerunku - image firmy Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155606 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 116625, E 119 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
Tyt. z dod. s. tyt.: The strategy focused organization : balanced scorecard
Sygnatura czytelni BMW: IX I 11 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 104207 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 893 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Sprawozdawczość finansowa i jej analiza / Stanisław Koc, Jan Matuszewicz. - Według stanu prawnego 1. 05. 1993 r. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1993. - [4], 207 s., [3] k. tabl. : il. ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 107640 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 106312, E 1140 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Podręczniki i Materiały)
Bibliogr. s. 174-175.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz osób podejmujących kursy z zakresu zarządzania finansów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 106146, E 1114 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
Bibliogr.s. 120 - 123
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 1137, 106309 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Lektury Menedżera)
Bibliogr.s. 120 - 123
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 106741 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 102954 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 814 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 107642 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 108582, E 1478 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne firmą / Maria Romanowska. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1995. - [2], 142 s., [1] k. tabl. : il. ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
Bibliogr. s. 142.
Sygnatura czytelni BMW: IX I 26 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 1469 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Logistyka : [poradnik praktyczny] /Zdzisław Sarjusz-Wolski, Czesław Skowronek. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1995 ([s.l. : s.n.]). - [6], 141 strony : ilustracje ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
Pojęcie i treść logistyki przedsiębiorstwa Definicja logistyki Przepływy rzeczowe Procesy informacyjne Integracja przepływów rzeczowych i informacyjnych Infrastruktura procesów logistycznych Ewolucja procesów logistycznych w przedsiębiorstwie Logistyka procesów zaopatrzenia Podstawowe decyzje logistyczne w procesach zaopatrzenia i baza informacyjna Planowanie potrzeb materiałowych Wybór źródeł zakupu Organizacja dostaw Logistyka procesów dystrybucji Treść procesów dystrybucji Krótkoterminowe prognozowanie popytu Kanały dystrybucji Warianty organizacji procesów dystrybucyjnych Eliminacja ogniw pośrednich Ośrodki ciężenia zakupów Lokalizacja hurtowni Sterowanie zapasami w procesach logistycznych Podział zapasów i ich podatność na sterowanie Metody (modele) sterowania zapasami Ograniczenia finansowe w sterowaniu zapasami Czynnik inflacji w sterowaniu zapasami Uogólniony model sterowania zapasami w przedsiębiorstwie Koszty procesów logistycznych Pojęcie kosztów Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki kształtowania zapasów Koszty stałe i zmienne Koszty fizycznych przepływów Koszty zapasów Koszty procesów informacyjno-decyzyjnych Budżetowanie kosztów Wpływ kosztów logistyki na rentowność przedsiębiorstwa Podstawowe kompleksy procesów logistycznych Strumienie dostaw i zapasy Przepływ materiałów w przedsiębiorstwie przemysłowym Logistyczny cykl PIPELINE Powiązania między logistyką, gospodarką materiałową i dystrybucjąInfrastruktura procesów logistycznych Podział zapasów według kryterium ABCSchemat rozwinięcia wyrobu A Sprzężenia zwrotne w planowaniu potrzeb materiałowychDostawca A (Wybór dostawcy metodą graficzną) Dostawca B (Wybór dostawcy metodą graficzną) Powiązania informacyjne sprzedaż - produkcja - zakup Kanały dystrybucji towarów od producenta do sieci detalicznej Podstawowe pojęcia z dziedziny sterowania zapasami Model poziomu zapasu wyznaczającego moment zamawiania Model cyklu zamawiania Typowy model sterowania zapasami w przedsiębiorstwie Podstawowe przekroje kosztów i ich powiązania Przepływy materiałów i wyrobów gotowych Podział opakowań Przeszłe i przyszłe cechy strategii przedsiębiorstwa Cechy przedsiębiorstwa tradycyjnego i "odchudzonego" wg koncepcji LEAN Plan montażu rowerów Wybór źródeł dostawy Wybór dostawcy wg metody punktowej Prognozy popytu na piwo Blitz w beczkach Prognozy popytu i ceny zakupu wyrobów elektronicznych Budżet kosztów procesów logistycznych przedsiębiorstwa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 96158, 92953, 93105, 96157, 96156 (5 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 106574 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 1212 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności