Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(79)
Forma i typ
Artykuły
(52)
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(16)
Biblioteka WEiZ
(17)
Autor
Kawa Marta
(7)
Foltys Joachim
(3)
Kłos Monika
(3)
Banachowicz Ewa
(2)
Bender Paweł
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Kopczyński Tomasz
(2)
Polak Piotr
(2)
Radło Mariusz-Jan
(2)
Barszczewski Dariusz
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biernat Marta
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Davy Anna
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Doktór Dymitr
(1)
Dudda-Uhryn Berenika
(1)
Dudek Elżbieta
(1)
Dziura Rafał
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fonrobert Magdalena
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gay Charles L
(1)
Grześ Anna
(1)
Guryn Halina
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Ivanova Milenalena
(1)
Jakubiec Izabela
(1)
Jung Klaus
(1)
Juściński Sławomir
(1)
Kania Ewa
(1)
Kałążna Klaudia
(1)
Klak Paweł
(1)
Kobus Kamil
(1)
Koliński Adam
(1)
Królewicz Grażyna
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Ledyard Mike
(1)
Maliszewski Michał
(1)
Manrodt Karl B. (1957- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Markowska Katarzyna
(1)
Małkowski Jacek
(1)
Merkisz-Guranowska Agnieszka
(1)
Milinkiewicz Marzena
(1)
Molenda Karolina
(1)
Morgan Robert (1940- )
(1)
Mullin Roddy
(1)
Mykowska Aleksandra
(1)
Nowicka Katarzyna
(1)
Pakuński Juliusz
(1)
Paris Joseph F. Jr
(1)
Pawłowski Cezariusz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pigulski Mariusz
(1)
Power Mark John
(1)
Pośpiech-Białas Katarzyna
(1)
Preus Artur
(1)
Prządo Milena
(1)
Rogowski Artur
(1)
Rytel Piotr
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sierocinski Piotr
(1)
Smektalski Albert
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sokołowski Waldemar
(1)
Sokół Gracja
(1)
Sperska Anna
(1)
Staroń Agnieszka
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szreter Piotr
(1)
Szukalski Stanisław M
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Uciechowska Bożena
(1)
Vitasek Kate
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wieczorek Krzysztof
(1)
Wieczorkowska Agnieszka
(1)
Williams Alison
(1)
Wiśniewska-Janus Małgorzata
(1)
Wodnicka Monika
(1)
Wojtaszczyk Justyna
(1)
Łazarczyk Damian
(1)
Żabicki Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Outsourcing
(62)
Outsourcing finansowo-księgowy
(7)
Usługi outsourcingowe
(7)
Optymalizacja kosztów
(5)
Usługi logistyczne
(4)
Firma outsourcingowa
(3)
Operator logistyczny
(3)
Outsourcing usług
(3)
Zagrożenia
(3)
Zarządzanie firmą
(3)
Zarządzanie personelem
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Firmy zewnętrzne
(2)
Obsługa klienta
(2)
Outsourcing IT
(2)
Outsourcing rachunkowości zarządczej
(2)
Pracownicy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Umowa outsourcingowa
(2)
Usługi
(2)
Usługi transportowe
(2)
Wady i zalety
(2)
Współpraca
(2)
Analiza kosztów
(1)
Analiza kosztów działań
(1)
Badania
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Branża budowlana
(1)
Błędy
(1)
Call Center
(1)
Cele
(1)
Centra outsourcingowe
(1)
Centrum obsługi klienta
(1)
Controlling
(1)
Controlling marketingu
(1)
Controlling sprzedaży
(1)
Czynniki decyzyjne
(1)
Doradztwo personalne
(1)
Dział HR
(1)
Dział personalny
(1)
E-sklepy
(1)
Efektywna współpraca
(1)
Efektywność logistyki
(1)
Ekonomia
(1)
Elementy składowe umowy
(1)
Firma Scanclimber
(1)
Firma usługowa
(1)
Firmy
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
HRM
(1)
Inwestycje
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Kandydaci ABC
(1)
Kierunki rozwoju
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klient
(1)
Klient rentowny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Koniunktura gospodarcza
(1)
Konkurencja
(1)
Korzyści
(1)
Korzyści ekonomiczne
(1)
Koszty
(1)
Koszty marketingu
(1)
Koszty pracy
(1)
Kryteria podejmowania decyzji
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka kontraktowa
(1)
Logistyka zewnętrzna
(1)
Lojalność klientów
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Modele outsourcingu
(1)
Obniżanie kosztów
(1)
Obsługa logistyczna
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Offshoring (ekon.)
(1)
Opłacalność ekonomiczna
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Outsourcing auditów
(1)
Outsourcing controllingu
(1)
Outsourcing logistyczny
(1)
Outsourcing logistyki
(1)
Outsourcing marketingu
(1)
Outsourcing personalny
(1)
Outsourcing sezonowy
(1)
Outsourcing sprzedaży
(1)
Partnerstwo biznesowe
(1)
Podmioty gospodarcze
(1)
Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(50)
Unia Europejska
(2)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109097 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1055 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Naukowa / Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Bibliogr., netogr. s. [112]-129.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 319 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130635 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2944 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [169]-173.
Outsourcing – teoretyczne uwarunkowania stosowania w obrocie krajowym i międzynarodowym 1. Pojęcie i istota zjawiska outsourcingu 2. Klasyfikacje outsourcingu 2.1. Kryterium przedmiotu outsourcingu 2.2. Kryterium geograficzne 2.3. Kryterium więzi kapitałowych między podmiotami uczestniczącymi w transakcjach outsourcingowych 3. Czynniki rozwoju BIZ i outsourcingu międzynarodowego 3.1. Teoretyczne podstawy rozwoju BIZ i outsourcingu międzynarodowego w ujęciu makroekonomicznym 3.2. Czynniki rozwoju BIZ i outsourcingu międzynarodowego we współczesnej gospodarce w ujęciu makroekonomicznym 3.3. Teoretyczne podstawy rozwoju outsourcingu międzynarodowego w ujęciu mikroekonomicznym Rozdział II. Outsourcing w praktyce międzynarodowej 1. Międzynarodowe transakcje outsourcingowe na tle BIZ, światowego handlu towarami i usługami oraz globalnych łańcuchów wartości 1.1. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – skala i trendy 1.2. Międzynarodowy handel towarami i usługami 1.3. Globalne łańcuchy wartości 1.4. Globalny łańcuch wartości usług outsourcingu międzynarodowego 1.5. Wielkość transakcji outsourcingowych w globalnej gospodarce 2. Główne centra outsourcingu 2.1. Indie jako światowy lider outsourcingu usług 2.2. Chiny – ewolucja pozycji na rynku outsourcingu 2.3. Irlandia jako atrakcyjne miejsce dla firm z branży IT 2.4. Państwa Europy Środkowej i Wschodniej wschodzącymi liderami outsourcingu 3. Czynniki sprzyjające atrakcyjności danego państwa dla outsourcingu usług i budowaniu przewag komparatywnych 4. Konsekwencje rozwoju BIZ i międzynarodowego outsourcingu w ujęciu podmiotowym 4.1. BIZ i outsourcing międzynarodowy a globalizacja i finansyzacja gospodarki światowej 4.2. BIZ i outsourcing międzynarodowy a rynek pracy Rozdział III. Outsourcing na rynku globalnym na przykładzie branży IT 1. Rynek międzynarodowego outsourcingu usług IT – geneza i ewolucja 2. Rola chmury obliczeniowej w rozwoju outsourcingu usług IT 3. Strategie firm korzystających z outsourcingu usług IT 4. Zawody, funkcje i zadania w branży IT najbardziej podatne na outsourcing oraz czynniki wpływające na wysokość wynagrodzeń specjalistów IT na rynku międzynarodowym 5. Organizacja zasobów ludzkich w firmach świadczących i nabywających usługi outsourcingu IT 6. Czynniki kształtujące koszt projektu IT w outsourcingu międzynarodowym 7. Outsourcing usług IT w rozliczeniach finansowych firmy i ocenie jej efektywności ekonomicznej 8. Doświadczenia przedsiębiorstw w stosowaniu outsourcingu usług IT 8.1. Organizacja projektu outsourcingowego – przykład 8.2. Międzynarodowy outsourcing usług IT – doświadczenia firm 8.3. Czynniki wpływające na powodzenie bądź porażkę projektu outsourcingowego 9. Perspektywy rozwoju outsourcingu w branży IT Rozdział IV. Platformy pracy internetowej (praca „w chmurze”) jako nowa forma międzynarodowego outsourcingu 1. Rozwój platform pracy internetowej na tle tradycyjnych metod pozyskiwania usług 2. Platformy pracy internetowej – sposoby działania, strategie, zasięg, zakres usług 3. Rozwój platform internetowych a bezpieczeństwo socjalne pracowników i ich pozycja na rynku pracy 4. Regulacje prawne a rozwój platform internetowych na rynku państw Unii Europejskiej 5. Znaczenie platform internetowych dla rozwoju gospodarczego państw 6. Rola instytucji publicznych w rozwoju platform pracy internetowej 7. Perspektywy rozwoju pracy „w chmurze” Rozdział V. Polska na światowym rynku outsourcingu usług – doświadczenia i perspektywy 1. Czynniki decydujące o atrakcyjności Polski jako miejscu lokalizacji BIZ i międzynarodowego outsourcingu 1.1. Polska jako atrakcyjna lokalizacja dla BIZ i przedsięwzięć outsourcingowych 1.2. Działalność specjalnych stref ekonomicznych jako zachęta dla inwestorów zagranicznych finansowana ze środków publicznych 1.3. Działania na rzecz rozwoju innowacyjności w Polsce 1.3.1. Ustawa o innowacyjności i jej znaczenie dla wspierania innowacji w Polsce 1.3.2. Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości i ich rola dla gospodarki polskiej 1.4. Specyfika polskiego rynku pracy jako czynnik przyciągający inwestorów zagranicznych 1.4.1. Koszty pracy 1.4.2. Formy zatrudnienia i poziom ochrony praw pracowniczych 1.4.3. Kompetencje pracowników i ich alokacja 2. Rozwój rynku usług outsourcingowych w Polsce 2.1. Polski rynek usług IT i pozycja Polski na światowym rynku outsourcingu usług IT 2.2. Perspektywy rozwoju rynku usług outsourcingowych w Polsce 3. Praca „w chmurze” – szansa czy zagrożenie dla rynku outsourcingu usług w Polsce 3.1. Wykorzystanie platform pracy internetowej w Polsce na tle innych państw 3.2. Uwarunkowania prawne i ekonomiczne rozwoju pracy internetowej w Polsce 3.3. Potencjalne konsekwencje wykorzystania platform pracy internetowej dla rynku pracy i całej gospodarki polskiej 4. Kierunki rozwoju rynku usług outsourcingowych w Polsce 4.1. Rola instytucji publicznych i prywatnych w Polsce w rozwoju rynku outsourcingu usług i możliwe kierunki tego rozwoju 4.2. Działania Komisji Europejskiej na rzecz rozwoju jednolitego rynku cyfrowego – implikacje dla Polski 4.3. Irlandia, Polska i Ukraina jako miejsca lokalizacji usług outsourcingowych. Wnioski dla Polski
Sygnatura czytelni BWZ: IV E 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Indeks.
Rozdział 1. Miejsce optymalizacji zatrudnienia w zarządzaniu firmą. Optymalizacja, racjonalizacja, restrukturyzacja Optymalizacja- działanie komp1eksowe Zmiany a otoczenie rynkowe - pozyskiwanie informacji Zmiany a strategia Rozdział 2. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie Analiza zatrudnienia, organizacji pracy i struktury firmy jako punkt wyjścia do optymalizacji zatrudnienia Plan funkcji w firmie Stanowiska - od funkcji do kompetencji. Doskonalenie struktury organizacyjnej Rodzaje struktur organizacyjnych Rozdział 3. Zadania kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia Tradycyjny kierownik a restrukturyzacja. Polski menedżer w procesie restrukturyzacji _ rezultaty badań. Podejście procesowe szansą dla kierowników Menedżer- osoba, która inicjuje zmiany i odpowiada za nie. Kierownicy średniego i niższego szczebla w procesie restrukturyzacji Relacje kierownik - pracownicy w procesie restrukturyzacji Pomoc działu personalnego dla kierowników różnych szczebli w procesie restrukturyzacji Rozdział 4. Restrukturyzacja _ narzędzia i procedura. Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami – analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej. Procedura analizy pracy. określenie celów działań racjonalizacyjnych określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych. Rozdział 5. Racjonalizacja działania uzupełniające. Przesunięcia wewnętrzne - mobilność pozioma pracowników Telepraca - niewykorzystany potencja| oszczędności Formuła zadaniowa- zadaniowy czas pracy Outsourcing i inne formy przenoszenia wybranych funkcji na zewnątrz firmy .Podsumowanie : charakterystyka wybranych działań optymalizacyjnych w zakresie form zatrudnienia. Rozdział 6. Redukcja zatrudnienia Konieczne zmiany w podejściu do redukcji.. Polityka zwolnień - odpowiedzialne podejście pracodawcy Odpowiednia komunikacja. Podsumowanie: przygotowanie zwolnień – kompletna procedura postępowania. Zasady zwolnień Rozdział 7. Outplacement' czyli zwolnienia monitorowane. Historia, definicja, istota i formy outplacementu. Outplacement indywidualny. Czy zwolnienia monitorowane opłacają się pracodawcy? Załącznik 1. Korzyści ze zrealizowanego programu zwolnień monitorowanych - przykład Mleczarni Turek Sp. z o.o. Załącznik 2. Procedura outplacementu - przykład dobrej praktyki. Komunikacja i public relations Zespół realizujący program Etap I - przygotowanie firmy do realizacji programu. Etap II - nawiązanie porozumienia i współpracy ze zwalnianymi pracownikami. Etap III - realizacja części doradczej i szkoleniowej Etap IV - pozyskiwanie ofert pracy. Wskazówki warunkujące powodzenie programu. Skuteczność pomocy indywidualnej.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 29 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123053 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcingu blaski i cienie / Małgorzata Wiśniewska-Janus. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 24, s.16-21. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [319]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4021 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dylematy outsourcingu / Karolina Molenda, Aleksandra Mykowska. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 6, s.40-44. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-[162]. Netogr. s. [162].
Dla studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz informatyka, słuchaczy specjalistycznych studiów podyplomowych i kursów dokształcających dla absolwentów wyższych uczelni, jak również praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4513 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ile outsourcingu w HRM? / Marzena Milinkiewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 4, s.30-34. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kobiety przyszłością logistyki i outsourcingu / Piotr Polak. W: Eurologistics. 2009, nr 6, s.72-77. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak nie wpaść w pułapki outsourcingu / Izabela Jakubiec. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2009, nr 7, dodatek: Porady ekspertów s.1-4. - Warszawa : INFOR, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komunikacja językowa w outsourcingu finansowo-księgowym / Marta Kawa W: Controlling i Zarządzanie. ISSN 2392-0157 2020, nr 4, s. 12-13. - 2020.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. okł. i grzb. : Uwarunkowania rozwoju outsourcingu usług informacyjnych w bankowości w latach 2002-2006
Na s. tyt. : Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr. Grzegorza Kotlińskiego.
Bibliogr. s. 122-127. Netogr. s. 127-129.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121379 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności