Jakość
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(107)
Forma i typ
Książki
(65)
Artykuły
(39)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(41)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Zymonik Zofia
(4)
Bosiakowski Zygmunt
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Jurczak Michał
(2)
Kubik Szymon
(2)
Lisowski Jerzy Lech
(2)
Rosak-Szyrocka Joanna
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Słowiński Bronisław
(2)
Tabor Adam
(2)
Traczyk Wojciech
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wąsiel Marcin
(2)
Adamski Tomasz
(1)
Andryjenko Janusz
(1)
Arsić Dusan
(1)
Bartz Brunon
(1)
Bednarski Piotr
(1)
Belan Juraj
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biały Witold (1949- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiec Joanna
(1)
Boryczko Bartosz
(1)
Boutros Tristan
(1)
Byzia Tomasz
(1)
Cadle James
(1)
Cardella Jennifer
(1)
Cholewa Marcin. (górnictwo)
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czaja Piotr
(1)
De Silva Clarence W
(1)
Dian Milan
(1)
Domański Jarosław
(1)
Duffy Dustin
(1)
Durczak Karol
(1)
Duży Stanisław
(1)
Dyczko Artur
(1)
Dziuba Szymon
(1)
Filipek Jarosław
(1)
Frankowicz Marek
(1)
Furyk-Grabowska Karolina
(1)
Gajda Lesław
(1)
Gliń Wojciech
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gościniak Kamila
(1)
Greber Tomasz
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grzybowska Klaudia
(1)
Grzymała-Siedlecki Bohdan
(1)
Guryn Halina
(1)
Gądek-Moszczak Aneta (1977- )
(1)
Głowacki Franciszek (energetyka)
(1)
Hadzima Branislav (1976- )
(1)
Hanzelka Zbigniew (1951- )
(1)
Hernas Adam
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jain Lakhmi C. (1946- )
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janik Caroline
(1)
Jarugowa Alicja (1928-2011)
(1)
Jaworski Artur
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karmańska Anna (1957- )
(1)
Kawulok Petr
(1)
Kiełbus Anna
(1)
Kiwerski Jerzy
(1)
Klimecka-Tatar Dorota (1979- )
(1)
Kluczewska Kamila
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Koseda Henryk
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalik Kamila
(1)
Kowalska Danuta
(1)
Kubicki Antoni
(1)
Kuchariková Lenka
(1)
Kuliński Krzysztof
(1)
Kunysz Aleksandra
(1)
Lasocińska Iwona
(1)
Lazić Vukić
(1)
Lestyánszka Škůrková Katarina
(1)
Loos Marek
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Major Maciej
(1)
Mantura Władysław (1947- )
(1)
Matalin Andrej Aleksandrovič
(1)
Mielczarek Krzysztof
(1)
Miernik Stanisław
(1)
Milczyński Robert
(1)
Mirowski Stefan
(1)
Misiak Jacek
(1)
Mosz Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(17)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(2)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(103)
Stany Zjednoczone
(2)
Włochy
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(99)
angielski
(7)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Jakość
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Japonia
(1)
Libiąż (woj. małopolskie, pow. chrzanowski, gm. Libiąż ; okolice)
(1)
Lubelskie Zagłębie Węglowe
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Raport z badań
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Normy
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Inżynieria i technika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Transport i logistyka
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
Transport, Spedycja, Logistyka
(7)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
107 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 801)
Bibliografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 148-154.
1.STATECZNOŚĆ WYROBISK KORYTARZOWYCH I CZYNNIKI O NIEJ DECYDUJĄCE W ŚWIETLE DOTYCHCZASOWYCH DOŚWIADCZEŃ 2.ANALIZA METOD OCENY JAKOŚCI WYKONANIA WYROBISK KORYTARZOWYCH I ICH OBUDOWY STOSOWANYCH DOTYCHCZAS W KRAJU I ZA GRANICĄ 3.1.Znaczenie normalizacji 3.2.Rodzaje, podstawowe parametry i wymiary kształtowników 3.2.1.Rodzaje kształtowników 3.2.2.Podstawowe parametry i wymiary kształtowników 3.3.Klasyfikacja, oznaczenia i rodzaje obudowy 3.3.1.Obudowa wykonana z kształtowników typu V 3.3.2.Obudowa wykonana z kształtowników typu TH 3.3.3.Obudowa wykonana z kształtowników typu K lub P 3.3.4.Obudowa wykonana z kształtowników typu SWP 3.4.Wymiary obudowy w świetle 3.5.Wymagania dotyczące dokładności wykonania poszczególnych elementów obudowy przez producenta 3.5.1.Tolerancje wymiarowe łuków odrzwi obudowy 3.5.2.Odchyłki masy łuków 3.5.3.Jakość powierzchni łuków obudowy 3.6.Wymagania dotyczące jakości wykonania wyrobiska i jego obudowy 3.7.Metody oceny jakości wykonania obudowy wyrobisk korytarzowych na podstawie wyników badań i obserwacji 3.7.1.Przykład jednoparametrycznej analizy jakości konstrukcji obudowy 3.7.2.Wybrane przykłady metod wieloparametrycznej analizy jakości konstrukcji obudowy 3.7.2.1. Wnioskowanie statystyczne 3.7.2.2.Wnioskowanie rozmyte 3.7.2.3.Wnioskowanie na podstawie teorii zbiorów przybliżonych 4.METODY BADAŃ JAKOŚCI WYKONANIA WYROBISK KORYTARZOWYCH I ICH OBUDOWY 4.1.Metoda pomiaru dokładności drążenia wyrobiska korytarzowego 4.1.1.Pomiar kierunku i nachylenia wyrobiska 4.1.2.Metoda pomiaru dokładności wykonania wyłomu wyrobiska 4.2.Metodyka badań obudowy 4.2.1.Wymiary wyrobiska w świetle obudowy 4.2.2.Odrzwia obudowy 4.2.3.Strzemiona 4.2.4.Rozpory 4.2.5.Stopy podporowe 4.2.6.Opinka 4.2.7.Wykładka 4.3.Wykonanie obudowy 4.3.1.Usytuowanie odrzwi 4.3.2.Odstęp między sąsiednimi odrzwiami 4.3.3.Posadowienie odrzwi 4.3.4.Montaż odrzwi 4.3.5.Zabudowa rozpór 4.3.6.Wykonanie opinki 4.3.7.Ułożenie wykładki 5.BADANIA DOŁOWE JAKOŚCI WYKONANIA WYROBISK KORYTARZOWYCH W PODZIEMNYCH KOPALNIACH WĘGLA KAMIENNEGO 5.1.Ogólna charakterystyka badanych wyrobisk korytarzowych i przebieg badań 5.2.Wyniki przeprowadzonych badań jakości wykonania wyrobisk 5.2.1.Wykonanie wyłomu 5.2.2.Wymiary wyrobiska w świetle obudowy 5.3.Nachylenie odrzwi 5.4.Przesunięcie odrzwi 5.5.Odstęp między sąsiednimi odrzwiami 5.6.Ocena jakości połączenia łuków odrzwi obudowy 5.7.Ocena poprawności zabudowy rozpór 5.8.Wykonanie opinki 5.9.Ułożenie wykładki 5.10.Jakość elementów odrzwi obudowy 6.ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ JAKOŚCI DRĄŻENIA WYROBISK KORYTARZOWYCH W PODZIEMNYCH KOPALNIACH WĘGLA KAMIENNEGO 6.1.Poprawność wykonania wyłomu oraz uzyskania wymaganych wymiarów przekroju poprzecznego wyrobiska 6.2.Usytuowanie odrzwi 6.3.Przesunięcie odrzwi 6.4.Odstęp między sąsiednimi odrzwiami 6.5.Montaż odrzwi 6.6.Zabudowa rozpór 6.7.Wykonanie opinki 6.8.Ułożenie wykładki 6.9.Jakość wykonania wyrobisk w świetle przeprowadzonych badań 6.10.Jakość wykonania elementów konstrukcyjnych odrzwi obudowy 7.METODA OCENY JAKOŚCI WYKONANIA WYROBISKA KORYTARZOWEGO W PODZIEMNEJ KOPALNI WĘGLA KAMIENNEGO 8.JAKOŚĆ WYROBISK KORYTARZOWYCH WEDŁUG NOWEJ METODY OCENY JAKOŚCI DRĄŻENIA WYROBISK KORYTARZOWYCH 8.1.Ocena jakości wykonania wyrobiska 1K 8.2.Ocena jakości wykonania wyrobiska 2K 8.3.Ocena jakości wykonania wyrobiska 3K 8.4.Ocena jakości wykonania wyrobiska 4W 8.5.Ocena jakości wykonania wyrobiska 5W 8.6.Ocena jakości wykonania wyrobiska 6W 8.7.Ocena jakości wykonania wyrobiska 7W 8.8.Podsumowanie oceny jakości wykonania badanych wyrobisk
Sygnatura czytelni BMW: XI H 168(801) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149284 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 181-193.
1.Studia i analizy poprzedzające opracowanie metodyki zarządzania jakością urobku w kopalni węgla kamiennego 2.Analiza powstawania zanieczyszczenia urobku w procesie eksploatacji węgla kamiennego 3.1.Struktura udostępnienia złoża a czystość wybierania złoża i ilość skały płonnej 3.2.Warunki geologiczno-górnicze zalegania złoża a czystość wybierania złoża 3.3.Technika i technologia eksploatacji złóż węgla a czystość wybierania złoża 3.3.1.Doświadczenia Bogdanki w ograniczeniu skały płonnej przy różnych technologiach urabiania 3.3.2.Uwarunkowania geologiczno-górnicze eksploatacji węgla na tle strategii wydobycia wLZW 3.3.3.Doświadczenia i efektywność stosowania w LW Bogdanka SA systemów ścianowych przy różnych technologiach urabiania 4.Ocena wpływu zubożenia na efektywność ekonomiczną procesu produkcyjnego podziemne- go zakładu górniczego 4.1.Ocena zależności parametrów geologiczno-górniczych i kosztów przodków wydobywczych 4.2.Metodyka oceny wpływu zanieczyszczenia urobku na efektywność ekonomiczną wydoby¬cia węgla 4.2.1.Zakres analiz i dobór przodków wydobywczych 4.2.1.1.Symulacja Monte Carlo 4.2.1.2.Analiza skupień 4.2.1.3.Metoda NPV 4.2.2.Źródła danych 4.2.3.Statystyczna ocena danych empirycznych 4.2.3.1.Ocena zdolności prognostycznej próbek danych - analiza regresji, wariancji i korelacji 4.2.3.2.Przygotowanie dużych prób danych dla przodka strugowego - symulacja Monte Carlo 4.3.Model oceny efektywności ekonomicznej 4.3.1. Model matematyczny i analiza skupień 4.4.Wpływ czynników geologiczno-górniczych, organizacyjnych i technicznych na postęp ścian strugowych - badania ankietowe 4.4.1.Kwestionariusz i zastosowane metody badań 4.4.2.Badana grupa respondentów 4.4.3.Analiza opisowa wyników badań 4.4.4.Procedura obliczenia wskaźnika zanieczyszczenia urobku w ścianach strugowych (WZU) 4.5.Model efektywności ekonomicznej (zyskowności) 4.5.1.Identyfikacja potencjalnych korzyści z tytułu poprawy czystości procesu wydobywczego 4.5.1.1. Pozostałe założenia techniczno-ekonomiczne modelu oceny 4.5.2.Wyniki oceny i wnioski 5. Zarządzanie ciągiem produkcyjnym w aspekcie stabilizacji i poprawy jakości urobku i maksyma- lizacji efektów ekonomicznych - koncepcja budowy systemu 5.1.Geologiczny model złoża 5.2.Modelowanie zaburzeń eksploatowanego złoża 5.3.Modelowanie jakości złoża 5.4.Hydrogeologia i geologia inżynierska 5.5.Obliczanie zasobów złoża 5.6.Wizualizacja i wymiana danych z innymi obszarami 5.7.Projektowanie robót górniczych i planowanie produkcji (RGH) 5.7.1. Opis komponentów systemu dla RGH 5.7.1.1.Moduł projektowania wyrobisk górniczych w RGH 5.7.1.2.Moduł harmonogramowania robót górniczych w RGH 5.7.1.3.Moduł mieszania i optymalizacji pod kątem jakości w RGH 5.7.1.4.Moduł prognozowania przychodów i kosztów robót górniczych 5.8.Prognozowanie jakości produkcji, planowanie oraz integracja procesu planowania po stronie wydobycia z procesem planowania przeróbki i sprzedaży węgla 5.8.1.Zarządzanie jakością na etapie planowania wydobycia i produkcji 5.8.2.Monitoring jakości na etapie wydobycia węgla, jego wzbogacania i przeróbki 5.8.3.Struktura systemu prognozowania jakości produkcji oraz integracji planowania wy¬dobycia, przeróbki i sprzedaży 5.8.4.Komponenty systemu dla obszaru JAKOŚĆ 5.8.5.System SCADA dla obszaru monitoringu jakości 5.8.6.Opróbowanie jakości węgla surowego 5.8.7.Kontrola jakości produktów handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154225 E N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (418) 344)
Na s. tyt. nr 418 oznaczający kolejny nr serii Rozprawy i Studia, do nr 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliogr. s. [194]-203.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99982, 99590, 99591 L (3 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwart.
Tyt. wg okł.
Od 2009, nr 2: Wrocław.
Od 2010, nr 1 wyd.: Kraków : Polska Akademia Jakości.
Od 2011, nr 1: Warszawa : Viperium Media.
Zawartość zasobu Magazyn P 3177 udostępniany w BWEiZ
2007 nr 1-4
2008 nr 1-4
2009 nr 1-3/4
2010 nr 1-2
2011 nr 1-4
2012 nr 1-4
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka WZiIP: 2007 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, 2008 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, 2009 nr 1, nr 2, nr 3-4, 2010 nr 1, nr 2, 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, 2012 nr 1, nr 2, nr 3-4, 2013 nr 1
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zanim wybierzesz giełdę transportową / Klaudia Grzybowska. W: Transport i Spedycja2017, nr 2, s. 20-22. - 2017.
Dokument nadrzędny: Transport i Spedycja
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Jakości ; 7)
Wydaw. stanowi wybór 21 ref. ze 122 ref. zaprezentowanych na XXIV Konferencji European Organization for Quality :Człowiek, jakość, środowisko", Warszawa, 16-20 czerwca 1980 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64309 L, 63495, 63494 (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
ISO - to nie wszystko / Halina Guryn. W: Manager. 1998, nr 12, s. 72-73. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 538 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
1.O inżynierii jakości i zarządzaniu jakością Jakość - postrzeganie i ocena Postrzeganie i ocena jakości 1.1.Postrzeganie jakości 1.1.1.Definicja jakości 1.1.2.Jakość w cyklu życia produktu 1.2.Cechy jakościowe produktów i procesów 1.3.Ocena jakości 1.3.1.Badanie, pomiar i wyznaczanie stanu cech jakościowych 1.3.2.Ocena jakości procesów produkcji oraz dostarczania usług 1.3.3.Ocena jakości produktów finalnych Inżynieria jakości w cyklu życia produktu Projektowanie produktów oraz przygotowanie procesów wykonania 2.1. Projektowanie projakościowe 2.1.1.Opracowanie planu projektu i zapewnienie warunków 2.1.2.Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań oraz możliwości ich spełnienia 2.1.3.Identyfikacja ryzyka niespełniania założeń projektowych 2.1.4.Innowacyjność i ciągle doskonalenie produktów 2.1.5.Ekonomiczny poziom jakości projektowej 2.2. Zapewnienie jakości procesów wykonania produktów 2.2.1.Badanie zdolności jakościowej maszyn i procesów 2.2.2.Projektowanie granic tolerancji 2.2.3.Zapewnienie zdolności jakościowej 2.2.4.Tworzenie projakościowego środowiska pracy 2.2.5.Standaryzacja pracy 2.2.6.Uodpornianie procesów na Wędy 2.2.7.Kwalifikacja dostawców Wykonanie produktów 3.1.Kontrola jakości 3.1.1.Kontrola w cyklu życia produktu 3.1.2.Sposoby, zakres i cel kontroli 3.1.3.Systemy pomiarowe 3.1.4.Kontrola stuprocentowa i kontrola wyrywkowa 3.1.5.Skuteczność i koszty kontroli 3.1.6.Planowanie kontroli 3.2.Sterowanie jakością 3.2.1.Obwody sterowania jakością 3.2.2.Statystyczne sterowanie procesem 3.2.3.Utrzymywanie sprawności i dostępności maszyn 3.2.4.Utrzymywanie porządku i przestrzeganie standardów 3.2.5.Komunikacja i wizualizacja 3.2.6.Kontrola dostaw Utrzymanie jakości w procesach dystrybucji i użytkowania 4.1.Zapewnienie jakości w procesach dystrybucji 4.2.Zapewnienie prawa klienta do jakości 4.3.Użytkowanie - ocena niezawodności wyrobów Zarządzanie jakością Zasady i strategie zarządzania jakością 5.1. Cele i funkcje zarządzania jakością 5.1.1.Podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania 5.1.2.Zarządzanie jakością 5.2.Zasady zarządzania jakością 5.2.1.Orientacja na klienta 5.2.2.Przywództwo 5.2.3.Zaangażowanie ludzi 5.2.4.Podejście procesowe 5.2.5.Ciągle doskonalenie 5.2.6.Podejmowanie decyzji na podstawie dowodów 5.2.7.Zarządzanie relacjami 5.3.Koncepcje i strategie zarządzania jakością 5.3.1.Ewolucja podejścia do zarządzania jakością 5.3.2.TQM - powszechne zaangażowanie 5.3.3.Six Sigma - dążenie do doskonałości 5.3.4.Znormalizowane systemy zarządzania jakością 5.3.5.Lcan Manufacturing, Kaizen i inne koncepcje wspierające zarządzanie jakością 5.3.6.Synergia różnych strategii - Lecin Sbc Sigma 5.4.Ekonomiczne aspekty zarządzania jakością 5.4.1.Koszty jakości 5.4.2.Modele kosztów jakości 5.4.3.Rachunek kosztów jakości Normalizacja w zarządzaniu jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem 6.1.Normy i wymagania wyznaczające standardy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem 6.2.Normalizacja systemów zarządzania jakością 6.2.1.Zarządzanie jakością - normy serii ISO 9000 6.2.2.Zarządzanie jakością w motoryzacji — norma IATF 16949 6.3.Zarządzanie bezpieczeństwem 6.3.1.Bezpieczeństwo informacji - ISO/ICE 27000 6.3.2.Bezpieczeństwo żywności - ISO 22000 i HACCP 6.3.3.Bezpieczeństwo wyrobów — znak CE 6.3.4.Bezpieczeństwo i higiena pracy - PN-N 18001 6.4.Zarządzanie środowiskowe - ISO 14001 6.5.Ogólne zasady projektowania i wprowadzania znormalizowanych systemów zarządzania 6.5.1.Etapy projektowania 6.5.2.Deklaracja kierownictwa 6.5.3.Prace przygotowawcze 6.5.4.Projektowanie systemów 6.5.5.Integracja systemów 6.6.Ocena znormalizowanych systemów zarządzania i certyfikacja 6.6.1.Audyt 6.6.2.Przegląd systemu 6.6.3.Certyfikacja znormalizowanych systemów zarządzania Instrumenty inżynierii i zarządzania jakością Narzędzia rozwiązywania problemów i doskonalenia 7.1.Wizualizacja 7.1.1.Schemat blokowy 7.1.2.Diagram SIPOC 7.1.3.Sieć działań 7.1.4.Mapa procesu - mapa przepływu wartości 7.1.5.Diagram spaghetii — wykres sznurkowy 7.1.6.Arkusz kontrolny 7.2.Grupowanie i identyfikacja relacji 7.2.1.Burza mózgów 7.2.2.Diagram Ishikawy i diagram podobieństwa 7.2.3.Diagram relacji 7.2.4.Diagram macierzowy 7.2.5.Diagram systematyki 7.2.6.Schemat 5-Why 7.3.Wyznaczanie ważności 7.3.1.Diagram Pareta 7.3.2.Metoda ABCD 7.3.3.Macierzowa analiza danych Narzędzia i metody projakościowego planowania i projektowania 8.1.Badania potrzeb, oczekiwań i satysfakcji klientów 8.1.1.Metodyka badań 8.1.2.Indeks satysfakcji klientów - CSI 8.2.QFD -„dom jakości" 8.3.Identyfikacja i analiza ryzyka - FMEA 8.4.Planowanie eksperymentów 8.4.1.Znaczenie eksperymentowania w inżynierii jakości 8.4.2.Zmiana jednego czynnika 8.4.3.Porównywanie procesów (wyrobów) 8.4.4.Systematyczna zamiana poziomu czynników 8.4.5.Eksperyment czynnikowy — dwupoziomowy 8.4.6.Plany Taguchiego Narzędzia i metody kontroli oraz sterowania jakością 9.1.Wskaźniki zdolności jakościowej 9.2.Karty kontrolne 9.2.1.Zmienność naturalna i specjalna 9.2.2.Projektowanie i analiza karty kontrolnej x 9.2.3.Karty kontrolne liczbowe 9.2.4.Karty kontrolne alternatywne 9.2.5.Zasady projektowania kart kontrolnych 9.3.Statystyczna kontrola odbiorcza 9.3.1.Ryzyko odbiorcy i dostawcy 9.3.2.Kontrola odbiorcza alternatywna 9.3.3.Kontrola odbiorcza liczbowa 9.4.Badanie przydatności systemów pomiarowych 9.4.1.Parametry systemu pomiarowego 9.4.2.Ocena systemu pomiarowego cech mierzalnych - wskaźnik R&R 9.4.3.Ocena systemu pomiarowego cech niemierzalnych Kompendium wiedzy ze statystyki dla inżyniera i menedżera jakości Zl.l. Parametry populacji i statystyki próby Z1.2. Histogram Z1.3. Rozkłady Z 1.4. Przedziały ufności Z1.5. Testy statystyczne Zl.5.1. Testy parametryczne Zl.5.2. Testy nieparametryczne Z1.6. Analiza wariancji - ANOVA Z1.7. Tablice wielodzielcze Z 1.8. Regresja i korelacja Projekt Six Sigma - metodyka i przykłady
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości : ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0 / Adam Hamrol. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 368 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką jakości, inżynierów i studentów studiów technicznych i ekonomicznych.
Z jakością do Rzeczywistości 4.0 11 1. Jakość dóbr jako stymulator wzrostu i rozwoju 12 1.1. Permanentny deficyt jakości 12 1.2. Permanentny deficyt jakości stymulatorem wzrostu i rozwoju gospodarczego 14 1.3. Permanentny deficyt jakości katalizatorem rozwoju naukowo-technicznego 15 2. Czwarta rewolucja przemysłowa 17 3. Rzeczywistość 4.0 19 ROZDZIAŁ 1 Postrzeganie i definiowanie jakości 29 1.1. Postrzeganie jakości 29 1.1.1. Trochę historii 29 1.1.2. Konteksty postrzegania jakości produktu 30 1.2. Potrzeby, oczekiwania i wymagania 32 1.3. Właściwości jakościowe produktów 34 1.3.1. Metawłaściwości wyrobów i usług 35 1.3.2. Marketingowe właściwości wyrobów 36 1.3.3. Marketingowe właściwości usług 38 1.3.4. Procesowe właściwości wyrobów 39 1.3.5. Procesowe właściwości usług 40 1.4. Jakość w cyklu życia produktu 41 1.4.1. Cykl życia produktu 41 1.4.2. Łańcuch jakości 43 1.4.3. Kluczowe znaczenie etapu projektowania 45 ROZDZIAŁ 2 Ocena jakości 49 2.1. Podstawowe pojęcia 49 2.1.1. Ocena, obserwacja, pomiar 49 2.1.2. Dane liczbowe oraz dane opisowe 50 2.1.3. Skale pomiarowe 51 2.1.4. Niezgodność i wada 52 2.2. Ocena jakości 54 2.2.1. Ocena jakości produktów finalnych – perspektywa klienta 54 2.2.2. Ocena jakości produktów w procesie realizacji – perspektywa wykonawcy 55 2.3. Mierniki satysfakcji klientów 56 2.4. Mierniki jakości procesów 57 2.4.1. Mierniki odnoszące się do niezgodności (DPU, DPO, DPMO) 58 2.4.2. Mierniki odnoszące się jednostek zgodnych/niezgodnych (p, ppm, FTY) 59 2.4.3. Wskaźnik zdolności jakościowej (Cp, Cpk) 60 2.4.4. Poziom sigma 66 2.4.5. Wskaźnik OEE 69 ROZDZIAŁ 3 Planowanie jakości produktów 73 3.1. Etapy planowania jakości produktu 73 3.2. Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów 74 3.2.1. Model Kano 75 3.2.2. Mapa jakości produktu 76 3.3. Współtworzenie produktów przez klientów 77 3.3.1. Masowa kastomizacja 77 3.3.2. Konfiguratory produktów 80 3.3.3. Design Thinking 81 3.4. Projektowanie produktu 81 3.4.1. Innowacyjność produktu 81 3.4.2. Quality Function Deployment 82 3.4.3. Systemy projektowania 86 3.4.4. Zapewnianie niezawodności, bezpieczeństwa i ekologiczności wyrobów 88 3.5. Ocena ryzyka 94 3.5.1. Przegląd, weryfikacja oraz walidacja 95 3.5.2. Badania prototypu 96 3.5.3. FMEA produktu 96 ROZDZIAŁ 4 Planowanie i zapewnienie zdolności jakościowej procesów realizacji produktu 107 4.1. Zdolność jakościowa procesu 107 4.1.1. Dobór technologii 108 4.1.2. Dobór parametrów procesu 110 4.1.3. Zapewnienie warunków pracy 113 4.1.4. Standaryzacja pracy .116 4.1.5. Praktyki 5S 119 4.1.6. Zapobieganie powstawaniu błędów i wczesne ich wykrywanie 120 4.1.7. Utrzymanie zdolności jakościowej 124 4.2. Kwalifikacja dostawców 124 4.3. Weryfikacja zdolności jakościowej procesu 128 4.3.1. Kontrola pierwszej sztuki 128 4.3.2. Testowanie zdolności jakościowej 129 4.3.3. Planowanie kontroli jakości 129 4.4. FMEA procesu 129 ROZDZIAŁ 5 Kontrola jakości 135 5.1. Planowanie kontroli jakości 135 5.2. System pomiarowo-kontrolny 138 5.2.1. Skuteczność kontroli 138 5.2.2. Sprzęt pomiarowo-kontrolny 139 5.2.3. Badanie przydatności systemów pomiarowych 140 5.2.4. Badanie przydatności systemu kontroli organoleptycznej i wizyjnej .147 5.2.5. Nadzorowanie i obsługa sprzętu pomiarowo-kontrolnego 150 5.3. Kontrola selekcjonująca stuprocentowa i wyrywkowa 152 5.4. Statystyczna kontrola odbiorcza partii wyrobów 153 5.4.1. Ryzyko odbiorcy i dostawcy. 153 5.4.2. Kontrola alternatywna 155 5.4.3. Kontrola liczbowa 160 5.5. Statystyczna kontrola procesu 164 5.6. Statystyczne sterowanie procesem – karty kontrolne 165 5.6.1. Stabilność procesu – zakłócenia naturalne i specjalne 165 5.6.2. Karty kontrolne liczbowe 167 5.6.3. Karty kontrolne alternatywne .176 5.6.4. Ogólne wytyczne do projektowania kart kontrolnych 179 ROZDZIAŁ 6 Zapewnienie jakości w dystrybucji i eksploatacji. Badanie opinii klientów 183 6.1. Zapewnienie i ochrona jakości w dystrybucji 183 6.1.1. Czynniki zagrażające 183 6.1.2. Opakowanie, magazynowanie i transport 185 6.2. Eksploatacja i serwis 186 6.2.1. Zużywanie i starzenie się wyrobu 186 6.2.2. Instrukcja obsługi 187 6.2.3. Serwis 188 6.2.4. Rękojmia i gwarancja 188 6.3. Koniec życia wyrobu 189 6.4. Badanie oczekiwań i satysfakcji klientów 190 6.4.1. Metody badań 191 6.4.2. Dobór próby 191 6.4.3. Pytania ankietowe 195 6.4.4. Przeprowadzenie badań 196 6.4.5. Analiza i prezentacja wyników badań 197 ROZDZIAŁ 7 Cel, funkcje oraz zasady zarządzania jakością 205 7.1. Cele i funkcje zarządzania jakością 205 7.1.1. Cele zarządzania jakością 206 7.1.2. Funkcje zarządzania jakością 207 7.2. Zasady zarządzania jakością. 209 7.2.1. Orientacja na klienta 210 7.2.2. Przywództwo 211 7.2.3. Zaangażowanie ludzi 212 7.2.4. Podejście procesowe .217 7.2.5. Doskonalenie 218 7.2.6. Podejmowania decyzji na podstawie dowodów 219 7.2.7. Dbałość o relacje 220 7.3. Koncepcje zarządzania jakością 222 7.3.1. Ewolucja koncepcji zarządzania jakością 222 7.3.2. TQM 224 7.3.3. Six Sigma 224 7.3.4. Kaizen 225 7.3.5. Znormalizowane systemy zarządzania jakością 226 7.3.6. Lean Six Sigma 226 ROZDZIAŁ 8 Znormalizowane systemy zarządzania jakością 231 8.1. System zarządzania jakością 231 8.1.1. Poziomy zaawansowania systemu zarządzania jakością 231 8.1.2. Przesłanki do wprowadzania znormalizowanego systemu zarządzania jakością 232 8.2. Normy dotyczące systemów zarządzania jakością 234 8.2.1. Normalizacja i organizacje normalizacyjne 234 8.2.2. Normy ISO serii 9000 235 8.2.3. Normy branżowe 235 8.2.4. Integracja systemów 237 8.3. Wymagania normy ISO 9001 238 8.4. Projektowanie systemów zarządzania jakością 240 8.4.1. Etapy projektowania systemu 240 8.4.2. Deklaracja kierownictwa oraz ogłoszenie polityki jakości 241 8.4.3. Działania przygotowawcze 243 8.4.4. Identyfikacja procesów i dokumentowanie 244 8.5. Nadzorowanie i certyfikacja 248 8.5.1. Audyt 248 8.5.2. Audyt wewnętrzny 251 8.5.3. Przegląd systemu 254 8.5.4. Certyfikacja 254 Bibliografia 255 ROZDZIAŁ 9 Doskonalenie 257 9.1. Idea doskonalenia 257 9.1.1. Doskonalenie a rozwiązywanie problemów 257 9.1.2. Doskonalenie a postęp i innowacje 260 9.1.3. Cykl doskonalenia 260 9.2. Narzędzia doskonalenia 262 9.2.1. Klasyfikacja 262 9.2.2. Opis wybranych narzędzi 265 9.3. Planowanie i prowadzenie eksperymentów 273 9.3.1. Czynniki oraz interakcja czynników 273 9.3.2. Plany eksperymentów stosowane w doskonaleniu procesów 276 9.3.3. Plan jednoczynnikowy 277 9.3.4. Plan z sekwencyjną zmianą czynników – OFAT 278 9.3.5. Plan czynnikowy – dwupoziomowy 280 9.3.6. Wstępna selekcja czynników 289 9.3.7. Eksperyment pasywny 292 9.4. Prowadzenie projektu według metodyki DMAIC 296 ROZDZIAŁ 10 Koszty jakości 303 10.1. Źródła kosztów jakości 303 10.2. Klasyfikacja kosztów jakości 304 10.3. Ewidencjonowanie oraz wskaźniki kosztów jakości 304 10.4. Modele kosztów jakości 310 10.4.1. Model z optymalnym, niezerowym poziomem niezgodności 310 10.4.2. Model z minimum kosztów jakości przy „zero niezgodności” 311 ROZDZIAŁ 11 Jakość, inżynieria jakości i zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 317 11.1. Produkty i jakość 4.0 317 11.1.1. Produkty 4.0 317 11.1.2. Rozpowszechnienie produktów 4.0 321 11.1.3. Jakość produktów 4.0 322 11.2. Inżynieria jakości w Rzeczywistości 4.0 323 11.2.1. Technologie 4.0 323 11.2.2. Technologie 4.0 i produkty 4.0 w inżynierii jakości 326 11.3. Technologie 4.0 w inżynierii jakości 329 11.3.1. Profilowanie klientów 329 11.3.2. Wykorzystywanie sprawdzonych rozwiązań – systemy KBE 330 11.3.3. Udział klienta w konfigurowanie produktu w rzeczywistości wirtualnej 331 11.3.4. Szybkie prototypowanie wyrobów – technologie przyrostowe 333 11.3.5. Prototypy cyfrowe 334 11.3.6. Kontrola jakości in-line – systemy wizyjne 335 11.3.7. Prognozowanie zdolności jakościowej procesu – diagnostyka procesu 338 11.3.8. Zdalne monitowanie i serwisowanie wyrobów 342 11.4. Zarządzanie jakością w Rzeczywistości 4.0 343 11.4.1. Potrzeba ewolucji koncepcji zarządzania jakością 343 11.4.2. Nowe aspekty zasad zarządzania jakością 344
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 62
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153261 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce nazwa i logo projektu.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 187-188.
JAKOŚĆ DOSTAWY EN ERGI I ELEKTRYCZNEJ 1.CIĄGŁOŚĆ DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ 1.1.Raport CEER 1.2.Raport polski 1.2.1.OPIS KWESTIONARIUSZY BADAWCZYCH 1.2.2.DOSTĘPNOŚĆ DANYCH ANKIETOWYCH 1.2.3.ANALIZA DANYCH I PREZENTACJA WYNIKÓW 2.JAKOŚĆ HANDLOWA 2.1.Raport europejski (CEER) 2.1.1.CZYM JEST JAKOŚĆ HANDLOWA I DLACZEGO NALEŻY JĄ REGULOWAĆ 2.1.2.GŁÓWNE WNIOSKI Z POPRZEDNIEGO OPRACOWANIA CEER W ZAKRESIE JAKOŚCI HANDLOWEJ 2.1.3.STRUKTURA ROZDZIAŁU DOTYCZĄCEGO JAKOŚCI HANDLOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2.1.4.GŁÓWNE ASPEKTY JAKOŚCI HANDLOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2.1.5.GŁÓWNE WYNIKI ANALIZY PORÓWNAWCZEJ WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI HANDLOWEJ 2.1.6.STUDIUM PRZYPADKU: WSKAŹNIKI AKTYWACJI PRZY UZGODNIONYCH TERMINACH REALIZACJI WE FRANCJI 2.1.7.RZECZYWISTE POZIOMY JAKOŚCI HANDLOWEJ 2.1.8.STRESZCZENIE WYNIKÓW ANALIZY PORÓWNAWCZEJ 2.1.9.WNIOSKI I ZALECENIA DOTYCZĄCE JAKOŚCI HANDLOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2.2.Raport polski 2.2.1.OPIS KWESTIONARIUSZY BADAWCZYCH 2.2.2.ANALIZA DANYCH I PREZENTACJA WYNIKÓW 3.JAKOŚĆ NAPIĘCIA 3.1. Raport europejski (CEER) 3.1.1. CO TO JEST JAKOŚĆ NAPIĘCI Al DLACZEGO WAŻNE JEST, ABY PODLEGAŁA REGULACJOM 3.1.2.NAJWAŻNIEJSZE WNIOSKI Z DOTYCHCZASOWYCH PRAC CEER DOTYCZĄCYCH JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.1.3.STRUKTURA ROZDZIAŁU POŚWIĘCONEGO JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.1.4.JAK JEST REGULOWANA JAKOŚĆ NAPIĘCIA 3.1.5.JAKOŚĆ NAPIĘCIA NA POZIOMIE ODBIORCY 3.1.6.SYSTEMY MONITOROWANIA JAKOŚCI NAPIĘCIA I WYNIKI POMIARÓW 3.1.7.ŚWIADOMOŚĆ ZNACZENIA JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.1.8.STUDIUM PRZYPADKU: REGULACJE JAKOŚCI NAPIĘCIA W IZRAELU 3.1.9.WNIOSKI I ZALECENIA DOTYCZĄCE JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.2. Raport polski 3.2.1.STAN WIEDZY, ZNACZENIE PROBLEMU 3.2.2.BADANIE KOSZTÓW ZŁEJ JAKOŚCI DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ 3.2.3.PROCEDURA PRZYŁĄCZENIA ODBIORNIKÓW I ŹRÓDEŁ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 3.2.4.OBECNA PRAKTYKA ZAPEWNIENI A JAKOŚCI DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ 3.2.5.POMIARY WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI ZASILANIA W PROCESIE ROZSTRZYGANIA SPORÓW I REKLAMACJI 3.2.6.SYSTEM CIĄGŁEGO MONITOROWANIA WSKAŹNIKÓW JEE 3.2.7.LICZNIKI AMI I REJESTRATORY Z OPCJĄ POMIARU WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.2.8.PLANOWANE SYSTEMY POMIAROWE 3.2.9.SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA DANYCH POMIAROWYCH 3.2.10.WPŁYW ODNAWIALNYCH I ROZPROSZONYCH ŹRÓDEŁ ENERGII Część 1: Krajowe legislacje i regulacje inne niż wymagane w normie EN 50160 Część 2: Dane dotyczące jakości napięcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153764 E N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania jakością / Adam Hernas, Lesław Gajda. - Gliwice : Politechnika Śląska - Wydaw., 2004. - 92, [1] s. : rys., schem., tab. ; 24 cm.
(Skrypty Uczelniane / Politechnika Śląska w Gliwicach ISSN 0434-0825 ; Nr 2340)
Bibliogr.s. 92 - [93]
Sygnatura czytelni BMW: VI H 13(2340) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MS 923 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : podstawowe problemy i metody / Andrzej Iwasiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 297, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.s. 295 - [298]
Sygnatura czytelni BMW: VI H 7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 97803 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(International Series on Computational Intelligence)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 7655 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla zarządców, kosztowców, analityków i inżynierów, projektantów systemów rachunkowości zarządczej i controllingu oraz studentów zarządzania i ekonomii.
Sygnatura czytelni BWZ: X B 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103165 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 733 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
ABC cyfrowej telewizji HDTV / Artur Jaworski. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2010, nr 43, s.77-78. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Które parametry olejów są najważniejsze w eksploatacji? / Michał Jurczak. W: Transport i Spedycja. 2017, nr 1, s. 46-49. - 2017
Dokument nadrzędny: Transport i Spedycja.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Olej / Michał Jurczak. W: Transport i Spedycja. 2011, nr 3, s. 42-45. - 2011
Dokument nadrzędny: Transport i Spedycja.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117561 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4649 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności