Konflikt
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(43)
Forma i typ
Artykuły
(33)
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Zgud Jarosław
(5)
Bober Piotr
(3)
Porębska Jolanta
(3)
Karpeta Dobrosława
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Budakowska Elżbieta
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Collins Bryn C
(1)
Cruz Juan
(1)
Dziuba Grzegorz
(1)
Erkiert Sławomir
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Janowska Agnieszka
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Kaczyńska-Maciejowska Renata
(1)
Kiszkiel-Markiewicz Sławomir
(1)
Kloskowska-Kustosz Katarzyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalski Grzegorz P
(1)
Królikowska Jadwiga (socjologia)
(1)
Królikowska-Evenhuis Sylwia
(1)
Kuzior Aleksandra
(1)
Kuźma Marcin
(1)
Lipa Michał
(1)
Lubit Roy H
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Michalski Krzysztof (1970- )
(1)
Mucha Jagna
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowakowski Andrzej
(1)
Parteka-Ejsmont Anna
(1)
PietrzykMatusik Dorota
(1)
Reginia-Zacharski Jacek (1968- )
(1)
Roszkowska Ewa (matematyka)
(1)
Scannell Mary (1959- )
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Stolarzewicz Honorata
(1)
Strzelec Dorota
(1)
Turkowski Andrzej
(1)
Utrat-Milecki Jarosław
(1)
Wilmot William W
(1)
Zapotoczna Dominka
(1)
Łoś Robert (1964- )
(1)
Łukaszczyk Zygmunt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konflikt
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
Kultura Fizyczna
(3)
Unia Europejska
(3)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 910)
Bibliografia na stronach 114-119.
I.WPROWADZENIE TEORETYCZNE 1.KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W BIZNESIE 1.1.Komunikacja werbalna 1.2.Komunikacja niewerbalna 1.3.Autoprezentacja i kierowanie wrażeniem 2.SZTUKA ARGUMENTACJI 2.1.Starożytne korzenie i nowa dialektyka 2.2.Rodzaje argumentów 3.ASERTYWNOŚĆ JAKO SPECYFICZNY SPOSÓB KOMUNIKOWANIA 3.1.Metody rozwijania asertywności 3.2.Bariery nabywania kompetencji asertywności 4.ETYKA KOMUNIKACJI 4.1.Kształcenie etyki komunikacji 4.2.Etyka codzienności 4.3.Teoria logosfery 4.4.Kłamstwo i jego etyczne konsekwencje 4.5.Etyka perswazji 5.KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI 5.1.Komunikacja organizacyjna 5.2.Public relations i kreowanie wizerunku II.PRAKTYKA 6.KONFLIKT 6.1.Konflikt jako zjawisko społeczne 6.2.Przebieg konfliktu 6.3.Źródła konfliktów w organizacji 6.4.Rodzaje konfliktów 7.NEGOCJACJE 7.1.Pojęcie negocjacji 7.2.Fazy i etapy procesu negocjacyjnego 7.3.Style negocjowania 7.4.Przygotowanie i planowanie negocjacji 7.5.Komunikatywność w negocjowaniu 7.6.Komunikacja werbalna 7.7.Komunikacja niewerbalna w negocjacjach 7.8.Klimat w negocjowaniu 8.MENEDŻER NEGOCJATOREM 8.1.Menedżer jako negocjator 8.2.Rywalizacyjny styl negocjacji 8.3.Kooperacyjny styl negocjacji 8.4.Reguły negocjacji 8.5.Manipulowanie 8.6.Sposoby rozpoznawania źródeł konfliktów 8.7.Cechy dobrego negocjatora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152344 N, 152343 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 231-251.
Dla teoretyków, analiityków i komentatorów współczesnych zjawisk społecznych ; praktyków zajmujących się zarządzaniem technologiami i projektami infrastrukturalnymi, zarządzaniem kryzysowym i ochroną ludnośći, relacjami publicznymi i komiunikacją społeczną lub działalnością rozjemczą.
Konflikty technologiczne i ich znaczenie dla bezpieczeństwa w epoce wielkich wyzwań Rozdział 1. Pojęcie konfliktu technologicznego i naukowe zainteresowania tym zjawiskiem Rozdział 2. Współczesne areny konfliktów technologicznych 2.1. Makrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady 2.1.1. Konflikt wokół energetyki jądrowej 2.1.2. Konflikty wokół inżynierii genetycznej i genetycznie modyfikowanych organizmów (GMO) 2.1.3. Konflikty wokół technologii łączności bezprzewodowej piątej generacji (5G) 2.2. Mikrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady 2.2.1. Konflikt wokół rozbudowy lotniska we Frankfurcie nad Menem 2.2.2. Konflikt wokół elektrowni jądrowej Krümmel 2.2.3. Konflikt wokół składowiska odpadów atomowych w Gorleben Rozdział 3. Geneza konfliktów technologicznych 3.1. Ambiwalencje technologii, społeczeństwo ryzyka, wygrani i przegrani 3.2. Normalne katastrofy. Zagrożenia systemowe, kombinacyjne i skumulowane 3.3. Normalna nauka, pułapki obliczalności, pokusy komercjalizacji i „fałszywe” obietnice bezpieczeństwa 3.4. Przemysł ryzyka, zorganizowana nieodpowiedzialność, niepewność faktów i domniemanie niewinności 3.5. Powściągliwość administracji publicznej, pasywne bezpieczeństwo, reagowanie kryzysowe i uczenie się „po szkodzie” 3.6. Prywatyzacja ryzyka, syndrom NIMBY, nauka obywatelska i media społecznościowe jako nowe pole walki Rozdział 4. Wewnętrzna struktura konfliktów technologicznych i ich odniesienia. Wstęp do analizy konfliktu technologicznego 4.1. Konflikty poznawcze 4.2. Konflikty aksjonormatywne (konflikty wartości) 4.3. Konflikty dystrybucyjne (konflikty interesów) Rozdział 5. Zapobieganie konfliktom technologicznym, które trudno przezwyciężyć 5.1. Społeczna ocena technologii – nowa „postnormalna” oferta nauki dla świata polityki i administracji 5.2. Wewnętrzne systemy alarmowania (whistleblowing) w przedsiębiorstwach i instytucjach nadzoru – próba odbudowy zaufania poprzez wymuszanie odpowiedzialności 5.3. Partycypacyjne procedury zarządzania technologiami – od informowania (informing), poprzez włączanie (involving), angażowanie (engaging), aż do pełnego upodmiotowienia – upełnomocnienia – współdecydowania (empowering) Rozdział 6. Przezwyciężanie konfliktów technologicznych, którym trudno zapobiec 6.1. Tradycyjne sposoby rozstrzygania konfliktów – autorytarne decyzje i konfrontacje na sali sądowej 6.2. Alternatywne sposoby polubownego rozwiązywania konfliktów (ADR) 6.2.1. Arbitraż 6.2.2. Postępowania rozjemcze 6.2.3. Mediacje 6.2.4. Negocjacje, okrągłe stoły Rozdział 7. Mediacje w zgiełku ulicznych protestów – analiza egzemplaryczna 7.1. Istota i cele mediacji oraz typowy przebieg postępowania mediacyjnego 7.2. Doświadczenia z mediacjami w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych 7.3. Wady i zalety mediacji jako sposobu przezwyciężania konfliktów technologicznych 7.4. Warunki powodzenia mediacji i wymagania stawiane mediatorom oraz pozostałym uczestnikom postępowań mediacyjnych 7.5. Prawnoadministracyjne i cywilistyczne aspekty wykorzystywania mediacji w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych w warunkach polskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150480 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwój alternatywnych metod rozwiązywania sporów w UE / Jagna Mucha. W: Prawo Europejskie w Praktyce. 2014, nr 6/7, s. 33-43. - 2014
Dokument nadrzędny: Prawo Europejskie w Praktyce.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Spór członka zarządu ze spółką z o.o. / Andrzej Nowakowski. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2003, nr 50, s.17-20. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Słuchanie podwładnych / Anna Parteka-Ejsmont. W: Manager. 2004, nr 2, s.15-17. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Budowanie zgody / Jolanta Porębska. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 21, s.36-39. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kto wygrany, kto przegrany / Jolanta Porębska. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 19, s.32-35. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wielka gra / Jolanta Porębska. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 20, s.34-38. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [285]-294.
Dla studentów ekonomii i zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, jak również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5377 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of conflict resolution games : quick, effective activities to improve communication, trust, and collaboration.
Obszerny zestaw opisów gier wraz z materiałami dla uczestników jest dostępny w wersji elektronocznej na s. internet. wydaw.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 116
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136684 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4970 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wygrać konflikt / Agnieszka Sitko-Lutek. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 9, s.16-18. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konflikty kontrolowane / Honorata Stolarzewicz. W: Manager. 2002, nr 7, s.12-14. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Perspektywy Europejskie.
(Monitor Unii Europejskiej)
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [460]-489. Indeksy.
Dla studentów psychologii, pedagogiki, socjologii, zarządzania, marketingu oraz praktyków.
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138796 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5132 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Złośliwy współpracownik / Magdalena Wróbel. W: Personel i Zarządzanie dodatek: Ekspert Personalny. 2004, nr 2, s.6-8. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kiedy lider dzieli / Jarosław Zgud. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 8, s.28-30. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konflikt nie zawsze jest zły / Jarosław Zgud. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 2, s.18-21. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konflikt wśród pracowników / Jarosław Zgud. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 15-16, s.44-47. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności