Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(590)
Forma i typ
Książki
(589)
Publikacje fachowe
(133)
Publikacje dydaktyczne
(53)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(417)
tylko na miejscu
(215)
nieokreślona
(18)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(436)
Biblioteka WB
(12)
Biblioteka Międzywydziałowa
(15)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Magazyn
(20)
Biblioteka WEAiI
(172)
Autor
Rajca Piotr (1970- )
(10)
Walczak Tomasz
(10)
Górczyński Robert
(9)
Marciniak Andrzej (1953- )
(9)
Meryk Radosław
(8)
Wirth Niklaus (1934- )
(8)
Moch Wojciech
(7)
Turski Władysław Marek (1938-2013)
(7)
Walczak Krzysztof
(7)
Watrak Andrzej
(7)
Bąbol Krzysztof
(6)
Diks Krzysztof
(6)
Kubale Marek (1946- )
(6)
Lachowski Lech
(6)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(6)
Bielecki Jan (1942-2001)
(5)
Iglewski Michał
(5)
Piwko Łukasz
(5)
Struzińska-Walczak Anna
(5)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(5)
Cielątkowski Janusz
(4)
Freeman Adam (1972- )
(4)
Grażyński Andrzej
(4)
Hadała-Mikołajczuk Ewa
(4)
Hopcroft John E. (1939- )
(4)
Konikowska Beata
(4)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(4)
Lipski Witold (1949-1985)
(4)
Martin Robert C
(4)
Matuk Konrad
(4)
Pilch Piotr
(4)
Rytter Wojciech
(4)
Sacha Krzysztof
(4)
Sawka Krzysztof
(4)
Skowronek Marcin
(4)
Stańko Józef
(4)
Szczepaniak Mikołaj
(4)
Szpakowicz Stanisław
(4)
Trentowski Andrzej
(4)
Ullman Jeffrey D. (1942- )
(4)
Zatorska Joanna
(4)
Abramov A. A
(3)
Banachowski Lech
(3)
Bańkowski Jacek
(3)
Bentley Jon Louis
(3)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(3)
Clements Paul (1955- )
(3)
Czech Zbigniew
(3)
Fiałkowski Konrad
(3)
Filipow-Ciskowska Elżbieta
(3)
Frelek Bohdan
(3)
Grandek Karol (1949- )
(3)
Iszkowski Wacław
(3)
Kazman Rick
(3)
Knuth Donald Ervin (1938- )
(3)
Kolczyński Piotr
(3)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(3)
Maniecki Marek
(3)
Monk Simon
(3)
Sagalara Leszek
(3)
Sapiecha Krzysztof
(3)
Savitch Walter
(3)
Sysło Maciej Marek (1945- )
(3)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(3)
Zuber Roman
(3)
Świniarski Roman
(3)
Angell Ion O
(2)
Augustyn Dariusz R
(2)
Bass Len
(2)
Baszkiewicz Jacek
(2)
Bauer Friedrich L
(2)
Beda Joe (1975- )
(2)
Ben Henryk
(2)
Bereza-Jarociński Bogdan
(2)
Biela Andrzej
(2)
Brikman Yevgeniy
(2)
Brooks Frederick P
(2)
Budzisz Henryk
(2)
Buhtiârov Aleksej Mihajlovič
(2)
Burns Brendan (1976- )
(2)
Charkiewicz Michał
(2)
Cichorski Jarosław
(2)
Cichy Marek
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Czyżo Emanuel
(2)
Dijkstra Edsger W
(2)
Dudak Elżbieta
(2)
Eršov A. P
(2)
Fiałkowski Konrad (1939- )
(2)
Frolov Gennadij Dmitrievič
(2)
Garbacz Bartłomiej
(2)
Gee Trisha
(2)
Grzymkowski Mirosław
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Guziak Teresa
(2)
Górny Aleksander
(2)
Górski Janusz
(2)
Hightower Kelsey (1981- )
(2)
Hnatkowska Bogumiła
(2)
Horstmann Cay S. (1959- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(132)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(116)
1990 - 1999
(66)
1980 - 1989
(107)
1970 - 1979
(88)
1960 - 1969
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(169)
1945-1989
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(570)
Rosja
(7)
Niemcy
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Wielka Brytania
(3)
Chiny (Tajwan)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(566)
angielski
(16)
rosyjski
(5)
niemiecki
(3)
Odbiorca
Programiści
(82)
Szkoły wyższe
(20)
Informatycy
(12)
Inżynierowie
(4)
Menedżerowie
(4)
Analitycy danych
(3)
Administratorzy systemów
(2)
Nauczyciele
(2)
Szkoły średnie
(2)
Architekci
(1)
Architekci systemów
(1)
Elektronicy
(1)
Elektrycy
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Progamisci
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Rodzice
(1)
Statystycy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Programowanie (informatyka)
(590)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(6)
1956-1989
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(166)
Podręczniki akademickie
(51)
Podręczniki
(17)
Poradnik
(11)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(11)
Materiały konferencyjne
(7)
Opracowanie
(6)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Monografia
(2)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(2)
Czasopisma komputerowe polskie
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy nauczania dla szkół wyższych
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(166)
Inżynieria i technika
(15)
Matematyka
(7)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
590 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Algorytmy i struktury danych / Lech Banachowski, Krzysztof Diks, Wojciech Rytter. - Wydanie nowe poprawione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2001. - 291 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 285-286. Indeks.
Dla studentów informatyki.
1Podstawowe zasady analizy algorytmów 1.1.Złożoność obliczeniowa 1.2.Równania rekurencyjne 1.3.Funkcje tworzące 1.4.Poprawność semantyczna 1.5.Podstawowe struktury danych 1.5.1.Lista 1.5.2.Zbiór 1.5.3.Graf 1.5.4.Notacja funkcyjna dla atrybutów obiektów 1.5.5.Drzewo .6.Eliminacja rekursji 1.7.Koszt zamortyzowany operacji w strukturze danych 1.8.Metody układania algorytmów 1.8.1.Metoda „dziel i zwyciężaj" 1.8.2.Programowanie dynamiczne 1.8.3.Metoda zachłanna 1.8.4.Inne metody 2Sortowanie 2.1.Selectionsort - sortowanie przez selekcję 2.2.Insertionsort - sortowanie przez wstawianie 2.3.Quicksort - sortowanie szybkie 2.4.Dolne ograniczenie na złożoność problemu sortowania 2.5.Sortowanie pozycyjne 2.6.Kolejki priorytetowe i algorytm heapsort 2.7.. Drzewa turniejowe i zadania selekcji 2.8.Szybkie algorytmy wyznaczania £-tego największego elementu w ciągu 2.9.Scalanie ciągów uporządkowanych 2.10.Sortowanie zewnętrzne 2.10.1.Scalanie wielofazowe z 4 plikami 2.10.2.Scalanie wielofazowe z 3 plikami 3Słowniki 3.1.Implementacja listowa nieuporządkowana 3.2.Implementacja listowa uporządkowana 3.3.Drzewa poszukiwań binarnych 3.3.1.DrzewaAVL 3.3.2.Samoorganizujące się drzewa BST 3.4.Mieszanie 3.4.1.Wybór funkcji mieszającej 3.4.2.Struktury danych stosowane do rozwiązywania problemu kolizji 3.5.Wyszukiwanie pozycyjne 3.5.1.Drzewa RST 3.5.2.Drzewa TRI 3.5.3.Drzewa PATRICIA 3.6.Wyszukiwanie zewnętrzne 3.6.1.Pliki nieuporządkowane 3.6.2.Pliki z funkcją mieszającą 3.6.3.Sekwencyjne pliki indeksowane 3.6.4.B-drzewo jako wielopoziomowy indeks rzadki 3.6.5.B-drzewo jako wielopoziomowy indeks gęsty 4Złożone struktury danych dla zbiorów elementów 4.1.Problem sumowania zbiorów rozłącznych 4.1.1.Implementacja listowa 4.1.2.Implementacja drzewowa 4.2.Złączalne kolejki priorytetowe 5Algorytmy tekstowe 5.1. Problem wyszukiwania wzorca 5.1.1.Algorytm N („naiwny") 5.1.2.Algorytm KMP (Knutha-Morrisa-Pratta) 5.1.3.Algorytm liniowy dla problemu wyszukiwania wzorca dwuwymiarowego, czyli algorytm Bakera 5.1.4.Algorytm GS' (wersja algorytmu Galila-Seiferasa dla pewnej klasy wzorców) 5.1.5.Algorytm KMR (Karpa-Millera-Rosenberga) 5.1.6.Algorytm KR (Karpa-Rabina) 5.1.7.Algorytm BM (Boyera-Moore'a) 5.1.8.Algorytm FP (Fishera-Patersona) 5.2.Drzewa sufiksowe i grafy podsłów 5.2.1.Niezwarta reprezentacja drzewa sufiksowego 5.2.2.Tworzenie drzewa sufiksowego 5.2.3.Tworzenie grafu podsłów 5.3.Inne algorytmy tekstowe 5.3.1.Obliczanie najdłuższego wspólnego podsłowa 5.3.2.Obliczanie najdłuższego wspólnego podciągu 5.3.3.Wyszukiwanie słów podwójnych 5.3.4.Wyszukiwanie słów symetrycznych 5.3.5.Równoważność cykliczna 5.3.6.Algorytm Huffmana 5.3.7.Obliczanie leksykograficznie maksymalnego sufiksu 5.3.8.Jednoznaczne kodowanie 5.3.9.Liczenie liczby podsłów 6Algorytmy równoległe 6.1.Równoległe obliczanie wyrażeń i prostych programów sekwencyjnych 6.2.Sortowanie równoległe 7Algorytmy grafowe 7.1.Spójne składowe 7.2.Dwuspójne składowe 7.3.Silnie spójne składowe i silna orientacja 7.4.Cykle Eulera 7.5.5-kolorowanie grafów planarnych 7.6.Najkrótsze ścieżki i minimalne drzewo rozpinające 8Algorytmy geometryczne 8.1.Elementarne algorytmy geometryczne 8.2.Problem przynależności 8.3.Wypukła otoczka 8.4.Metoda zamiatania 8.4.1.Najmniej odległa para punktów 8.4.2.Pary przecinających się odcinków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154138 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 66112, 62596
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36418 L, 57234 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10715, 10708, 10710, 10709, 10706 L, 10712, 10707, 10711, 10713 (9 egz.)
Książka
W koszyku
Flutter : podstawy / Krzysztof Baranowski. - Gliwice : Helion, 2024. - 232 strony : ilustracje ; 24 cm.
W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023.
Dla początkujących programistów.
O Flutterze i cross-platform słów kilka Moje dawne prognozy Rozdział 2. Konfiguracja środowiska Instalacja Flutter SDK Jak dodać folder bin do zmiennej środowiskowej PATH? Instalacja środowiska programistycznego Visual Studio Code IntelliJ IDEA Android Studio Xcode Urządzenia, symulatory i emulatory Konfiguracja urządzenia z systemem Android Konfiguracja emulatora systemu Android Konfiguracja urządzenia z systemem iOS Konfiguracja symulatora systemu iOS Podstawy języka Dart Zmienne i typy danych Stałe Operatory Sterowanie przepływem i pętle Język Dart jest null safety Funkcje Parametry nazwane i wartości domyślne Funkcje anonimowe Elementy obiektowości Klasy Dziedziczenie i klasy abstrakcyjne Przesłanianie Wyliczenia Aplikacja Demo Zanim dotkniemy kodu Plik pubspec.yaml Pierwszy kontener Animacja zmiany koloru Układy widoków, czyli layouty Pokażmy trochę tekstu! Warunkowe tworzenie widoku Czytelny kod to rzecz święta Przyciski FilledButton FloatingActionButton Myśl deklaratywnie Gra wisielec Interfejs użytkownika Widok wisielca Tytuł gry Widżet hasła Klawiatura Architektura Wzorzec projektowy MVVM Model widoku ekranu gry Ekran ładowanie nowej gry Nasłuchiwanie zmian stanu Modele danych Hasło Interakcja z klawiaturą Problem z aktualizacją widżetu hasła Stan przycisków klawiatury Zmiany w modelu widoku Biblioteka get_it — zarządzanie zależnościami Ekran przegranej Widżet GameFailedState Widżet GameResultView Ekran ukończenia poziomu Ekran ukończenia gry Nawigacja Rakiety SpaceX Komunikacja pomiędzy widokiem a cubitem Model rakiety Lista rakiet Wybór rakiety Nadawanie stylu Pobieranie danych z serwera API Repozytorium rakiet i mapowanie Zmiana źródła danych dla rakiet Rozbudowa interfejsu użytkownika Widżet RocketDetails Tytuł na liście rakiet Logo SpaceX Widżet nazwy rakiety Obsługa wielu języków Pliki tłumaczeń Więcej informacji o rakiecie! Widżet opisu rakiety Task Timer Konfiguracja projektu Model prezentacji zadania i cubit Widżet dodawania zadania Użycie widżetu podsumowania Ekran pracy nad zadaniem TaskTimerCubit TaskTimerPage Przechodzenie do nowego ekranu Zakończenie pracy nad zadaniem i pauza Akcje i widżet stanu Widżet TimerView Lottie Brakująca logika w cubicie Mechanizm Hot Restart oraz Hot Reload Przygotowanie wersji produkcyjnej aplikacji mobilnej iOS Apple Connect Konfiguracja projektu iOS Przygotowanie wersji release Przetestowanie aplikacji w Test Flight Android Przygotowanie klucza Keystore Automatyczne podpisywanie aplikacji w trybie release Przygotowanie wersji release Uruchamianie aplikacji na różnych platformach Dodawanie wsparcia dla wielu platform Komendy Wersja release dla desktop Uruchamianie aplikacji na wybranej platformie Zmiana nazwy oraz ikony aplikacji mobilnych Po co używać biblioteki Equatable? Pomysły na własne projekty Struktura projektu Flutter Proponowane struktury folderów projektu Podział ze względu na typ Podział ze względu na funkcjonalność Plik pubspec.yaml Zarządzanie zasobami
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 123
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154665 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40969, 40967, 40968, 40966, 40965 L (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Informatyki)
Tyt. oryg. : Assemblers and loaders.
Bibliogr.s. 107 - 108
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67735 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 16)
Na s. tyt. i okł. błędna nazwa drugiego aut., poprawna: Wojciech Drobik.
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111077 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67903, 67805 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kanon Informatyki)
Tyt. oryg.: Software architecture in practice.
Na s. tyt., okł. i grzb.: Wyd. 2 - dotyczy wyd. oryg.
U dołu s. tyt. i okł. nazwa wydaw. oryg.: Addison Wesley.
Na okł.: Twórz doskonałe projekty architektoniczne oprogramowania! Czym charakteryzuje się dobra architektura oprogramowania? Jak przebiega process jej projektowania? Jak ją dokumentować?
Bibliogr., wykaz norm s. [449]-454. Indeks.
Dla praktyków inżynierii oprogramowania, kierowników pionów technicznych, studentów informatyki i inżynierii oprogramowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131667 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 4. odnosi się do oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 493-510. Indeks.
Atrybuty jakościowe Dostępność Łatwość wdrażania Efektywność energetyczna Integrowalność Modyfikalność Wydajność Bezpieczeństwo Zabezpieczenia Testowalność Użyteczność Praca nad innymi atrybutami jakościowymi Interfejsy oprogramowania Wirtualizacja Chmura i przetwarzanie rozproszone Systemy mobilne Wymagania o znaczeniu architektonicznym Projektowanie architektury Ewaluacja architektury Dokumentowanie architektury Zarzadzanie długiem architektonicznym Rola architektów w projektach Przetwarzanie kwantowe
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 114
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U mnie działa : język branży IT / Paweł Baszuro. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 169-178. Indeks.
Komputery i oprogramowanie Komputer w życiu codziennym Komputer i oprogramowanie w firmie Komputer w wytwarzaniu oprogramowania Działanie oprogramowania Projekty informatyczne Cykl życia i role projektu oprogramowania Zwinne podejście Analiza i wymagania Źródła i podział wymagań Dokumenty wymagań Praca nad nie swoimi wymaganiami Projektowanie Krok po kroku Przykład wymagań kształtujących architekturę Programowanie i programiści Podział programistów Programista programiście nierówny Nieprogramiści tworzący oprogramowanie Testowanie Zgłoszenia błędów Rodzaje testów Środowisko testowe Wdrożenie i utrzymanie Wdrożenie Utrzymanie Przykład skomplikowania utrzymania i wdrożenia w bezpiecznym życiu codziennym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152384 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 32517, S 32518 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Moderne Rechenanlagen / aut. Friedrich L. Bauer [i in.]. - Stuttgart : B.G. Teubner, 1965. - 357 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 22 cm.
(Leitfäden der angewandten Mathematik und Mechanik ; Bd 5)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19530 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61580 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52208 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Extreme Programming Explained. Embrace Change.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101176 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty / Politechnika Poznańska ; Nr 1912)
Bibliogr.s. [157] - 161
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 66349 L, S 67189 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48858, 48857 L (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
ROZDZIAŁ 0. NAUKA PROGRAMOWANIA Lekcja 1. Dlaczego powinieneś nauczyć się programować? 21 Lekcja 2. Podstawowe zasady nauki języka programowania 29 ROZDZIAŁ 1. ZMIENNE, TYPY, WYRAŻENIA I INSTRUKCJE Lekcja 3. Wprowadzenie do Pythona: język programowania 45 Lekcja 4. Zmienne i wyrażenia: nadawanie rzeczom nazw i przypisywanie im wartości 56 Lekcja 5. Typy obiektów oraz instrukcje 66 Lekcja 6. Projekt podsumowujący: Twój pierwszy program w języku Python - konwerter godzin na minuty 75 ROZDZIAŁ 2. CIĄGI, KROTKI ORAZ INTERAKCJA Z UŻYTKOWNIKIEM Lekcja 7. Wprowadzenie do ciągów - łańcuchów znaków 85 Lekcja 8. Zaawansowane operacje na ciągach 93 Lekcja 9. Podstawowe komunikaty o błędzie 100 Lekcja 10. Krotki, czyli kolekcje obiektów dowolnego typu 103 Lekcja 11. Interakcja z użytkownikiem 110 Lekcja 12. Projekt podsumowujący: maszynka do wymyślania imion 118 ROZDZIAŁ 3. STEROWANIE PRZEBIEGIEM PROGRAMU Lekcja 13. Wprowadzenie do sterowania przebiegiem programu 129 Lekcja 14. Podejmowanie bardziej złożonych decyzji 142 Lekcja 15. Projekt podsumowujący: zaplanuj przygodę 156 ROZDZIAŁ 4. WYKONYWANIE POWTARZALNYCH CZYNNOŚCI Lekcja 16. Wykonywanie powtarzalnych czynności za pomocą pętli 163 Lekcja 17. Dostosowywanie pętli do własnych potrzeb 172 Lekcja 18. Wykonywanie powtarzalnych zadań po spełnieniu określonych warunków 178 Lekcja 19. Projekt podsumowujący: scrabble - wersja artystyczna 189 ROZDZIAŁ 5. DZIELENIE KODU NA BLOKI WIELOKROTNEGO UŻYCIA Lekcja 20. Tworzenie programów łatwych w rozbudowie 203 Lekcja 21. Osiągnięcie modułowości i abstrakcji dzięki funkcjom 214 Lekcja 22. Zaawansowane operacje z wykorzystaniem funkcji 225 Lekcja 23. Projekt podsumowujący: sprawdź swoich przyjaciół 238 ROZDZIAŁ 6. PRACA ZE ZMIENNYMI TYPAMI DANYCH Lekcja 24. Obiekty zmienne i niezmienne 255 Lekcja 25. Praca z listami 262 Lekcja 26. Zaawansowane operacje na listach 273 Lekcja 27. Słowniki jako powiązania między obiektami 281 Lekcja 28. Tworzenie aliasów oraz kopiowanie list i słowników 292 Lekcja 29. Projekt podsumowujący: podobieństwo dokumentów 303 ROZDZIAŁ 7. TWORZENIE WŁASNYCH TYPÓW OBIEKTÓW ZA POMOCĄ PROGRAMOWANIA ZORIENTOWANEGO OBIEKTOWO Lekcja 30. Tworzenie własnych typów obiektów 315 Lekcja 31. Tworzenie klasy dla typu obiektu 321 Lekcja 32. Praca z własnymi typami obiektów 331 Lekcja 33. Dostosowywanie klas do własnych potrzeb 339 Lekcja 34. Projekt podsumowujący: gra w karty 347 ROZDZIAŁ 8. KORZYSTANIE Z BIBLIOTEK W CELU UDOSKONALANIA WŁASNYCH PROGRAMÓW Lekcja 35. Użyteczne biblioteki 357 Lekcja 36. Testowanie i debugowanie programów 367 Lekcja 37. Biblioteka do tworzenia graficznego interfejsu użytkownika 377 Lekcja 38. Projekt podsumowujący: zabawa w berka 386 Dodatek A. Odpowiedzi do zadań 395 Dodatek B. Ściąga z Pythona 443 Dodatek C. Godne uwagi biblioteki Pythona 447
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 158
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148511 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności