Psychologia pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(122)
Forma i typ
Książki
(116)
Publikacje naukowe
(9)
Artykuły
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
tylko na miejscu
(50)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(84)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(20)
Biblioteka WEiZ
(23)
Biblioteka WWFiF
(4)
Autor
Kowalczuk Rajmund
(5)
Ratajczak Zofia (1937- )
(5)
Gliszczyńska Xymena
(4)
Łypacewicz Stanisław (1901-1976)
(4)
Kranas Grażyna
(3)
Manek Anna Maria
(3)
Michoń Ferdynand (1916-1997)
(3)
Cummings Larry L
(2)
Czarniawska Barbara
(2)
Dobrzyński Marian (1942- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Jaworowska Aldona
(2)
Karney Janina E
(2)
Kuczyński Paweł
(2)
Pietrasiński Zbigniew
(2)
Ratajczak Zofia
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Schultz Duane P
(2)
Schultz Sydney Ellen
(2)
Scott William E. Jr
(2)
Sieczyński Tadeusz
(2)
Słojewski Ryszard
(2)
Wołk Zdzisław
(2)
Anioł Anna
(1)
Anioł Stanisław
(1)
Aszyk Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baney Joann
(1)
Baran Józef (1931- )
(1)
Barzach Danuta
(1)
Begemann Petra (1960- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biegeleisen-Żelazowski Bronisław
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bugiel Julian
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Chyżyńska Wiesława
(1)
Ciampa Dan (1946- )
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Stanisław
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czarnecki Kazimierz (1933- )
(1)
Czarnik Henryk
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Daniel Jozef
(1)
DeMarco Tom
(1)
Downarowicz Olgierd (1931- )
(1)
Dudek Bohdan
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Freyer Hans (1887-1969)
(1)
Gach Daniel
(1)
Gadomska Helena
(1)
Galubińska Krystyna
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Goman Carol Kinsey
(1)
Gorczycka Ewa (1941- )
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Harciarek Mirosław
(1)
Hochschild Arlie Russell (1940- )
(1)
Holmqvist Asa
(1)
Hrapkiewicz Helena
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jaworek Magdalena
(1)
Jethon Zbigniew
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Jędrzycki Wiesław
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Klonowicz Stefan
(1)
Kofman Fred
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kowalczyk Elżbieta
(1)
Kowalczyk Rajmund
(1)
Kozak Stanisław (psychologia)
(1)
Kubisz Michał
(1)
Kulka Helmut
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Levitov Nikolaj Dmitrievič (1890-1972)
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Lis Franciszek Jan (1939- )
(1)
Lister Timothy
(1)
Luber Dorota
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Makin Peter
(1)
Matoušek Oldřich (1921- )
(1)
Michoń Ferdynand
(1)
Misiowiec Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Możdżeńska-Mrozek Danuta
(1)
Mrugalski Wojciech
(1)
Młotkowska Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(22)
1970 - 1979
(27)
1960 - 1969
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(122)
Język
polski
(122)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Psychologia pracy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1801-
(1)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(3)
Poradniki
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(14)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
122 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67473, 67090 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 50000 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarys teorii organizacji i zarządzania / Ryszard Słojewski ; Politechnika Szczecińska. - [Wyd. 2]. - Szczecin : Wydaw. Uczelniane PS, 1980 (Szczec : "Zapol"). - 79 s. : il., tab., 1 wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 79.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 53543 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie równowagą praca - życie / Beata C. Stępniak. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 12, s.86-89. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 28638
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacyjne aspekty gospodarowania / Adam Szałkowski. - Kraków : Akademia Ekonomiczna - Wydaw., 1994. - 60 s. : rys., schem., tab. ; 24 cm.
(Skrypty / Akademia Ekonomiczna w Krakowie)
Bibliogr.s. [59] - 60
Sygnatura czytelni BWZ: II A 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 64597 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. wybrane mat. z II Ogólnopolskiej Konferencji "Stres w biznesie i jego zwalczanie", Częstochowa, 5-6 lutego 2004 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 90 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112292 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nie dać się katastrofie! / Włodzimierz Świątek. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 20, s.22-25. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lider pod presją / Maciej Świeży. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 12, s.56-58. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52280, 52251 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szybko i Rozsądnie)
Tyt. oryg. : De-stress.
Na okł. podtyt. : Pozbądź się napięcia, rozluźnij się, radź sobie z trudnościami.
Sygnatura czytelni BWF: IV H 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3650 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia organizacji i zarządzania / Jan F. Terelak. - Warszawa : Difin, 2005. - 414 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [370]-388.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2073 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dysfunkcjonalne zachowania pracowników / Joanna Wachowiak. - Warszawa : Difin, 2011. - 144 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. [133]-144.
Sytuacja pracowników w zmieniającej się organizacji 1.1. Elastyczność jako warunek konkurencyjności 1.2. Konsekwencje istniejących tendencji dla pracowników 1.3. Wehikuł czasu – zmiana warunków wykonywania i postrzegania pracy w Polsce Pracoholizm – opętanie pracą 2.1. Błędne przekonania na temat pracoholizmu 2.2. Czym jest pracoholizm 2.3. Charakterystyka pracoholika 2.4. Wyjaśnianie przyczyn pracoholizmu 2.5. Jak funkcjonuje pracoholik 2.6. Organizacyjne uwarunkowania pracoholizmu 2.7. Pracoholik przełożonym 2.8. Pracownik efektowny, ale nieefektywny Kontrproduktywne zachowania pracowników 3.1. Szkodliwe zachowania polskich pracowników 3.2. Rozważania definicyjne 3.3. Typologia zachowań kontrproduktywnych 3.4. Przejawy zachowań kontrproduktywnych 3.5. Dlaczego dochodzi do zachowań kontrproduktywnych? 3.6. Organizacyjne podłoże szkodliwych zachowań 3.7. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym Pracownik pracownikowi wilkiem – mobbing 4.1. Definicja zjawiska 4.2. Kto i jak atakuje 4.3. Przebieg mobbingu w czasie 4.4. Przyczyny mobbingu 4.5. Przeciwdziałanie mobbingowi Wypalenie zawodowe – na zgliszczach zaangażowania 5.1. Charakterystyka zjawiska 5.2. Symptomy wypalenia zawodowego 5.3. Uwarunkowania wypalenia zawodowego 5.4. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu Kradzieże dokonywane przez pracowników 6.1. Uczciwość – cecha czy brak okazji? 6.2. Czynniki przyczyniające się do występowania kradzieży w miejscu pracy 6.3. Zapobieganie kradzieżom 6.4. Per analogiam – zjawisko ściągania 6.5. Uczciwość jako element kultury organizacyjnej Dysfunkcjonalność zachowań jako syndrom patologii organizacyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI E 216 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131691 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: Working Relationships: Using Emotional Intelligence to Enhance Your Effectiveness with Others.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124740 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [155]-161.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 3 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115571 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura pracy profesjonalisty / Zdzisław Wołk. - Warszawa : Difin, 2017. - 317 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Engram)
Bibliografia strony s. 306-317.
Kultura pracy w działaniu profesjonalnym Etyczne aspekty pracy zawodowej i kultury pracy Podmiotowość pracowników Kultura pracy jednostki odzwierciedleniem jej potencjału pracowniczego Życie i praca w warunkach poprzemysłowych Praca na tle zadań rozwojowych w biegu życia człowieka Praca zawodowa i jej znaczenie w życiu jednostki w okresie poprzemysłowym W stronę synergii: Kariera zawodowa - rozwój zawodowy Czas wolny i jego nierozerwalny związek z pracą zawodową Kultura pracy w środowisku społecznym pracy Zakład pracy jako organizacja Tradycyjne i ponowoczesne sposoby organizacji pracy zawodowej Zawody i profesje Mozaikowość kadr pracowniczych Inspirowanie aktywności pracowniczej Zagrożenia zjawiskami patologicznymi przy wykonywaniu pracy zawodowej Aktywizacja zawodowa osób zagrożonych utratą i brakiem zatrudnienia Kultura pracy w działaniu profesjonalnym Działanie skuteczne i jego uwarunkowania Twórczość zawodowa i działania innowacyjne Kierowanie ludźmi w organizacji pracującej Procesy komunikowania w pracy zawodowej Negocjacje Konflikty między pracownikami i ich rozwiązywanie.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 232 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144780 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [237]-245.
Dla doradców personalnych i zawodowych, pośredników pracy, pracowników służb zatrudnienia i pracowników zajmujących się polityką kadrową w zakładach pracy, pedagogów pracy, psychologów pracy, socjologów pracy oraz dla studentów pedagogiki pracy i pokrewnych specjalności.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 63 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136177 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [169]-189.
Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze 1.1. Źródła wysokiej efektywności 1.2. Orientacja przedsiębiorcza Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji 2.1. Psychologia pozytywna 2.2. Pozytywna nauka o organizacji Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie 3.3. Empowerment psychologiczny 3.4. Motywacja prospołeczna 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza 3.6. Pozytywna odmienność 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne 3.8. Model badawczy Rozdział 4. Wyniki badań 4.1. Metodyka badań 4.1.1. Zmienne i ich pomiar 4.1.2. Próba badawcza 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego 4.2. Wyniki analizy ścieżek 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 358 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146679 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poznaj samego siebie (cz.1) / Jarosław Zgud. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 12, s.78-81. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wydanie I - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2003. - 220 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 217-220.
Rozdział 1. Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.1.Przyczyny i możliwości rozszerzania wiedzy o człowieku 1.2.Istota zachowania organizacyjnego 1.3.Źródła wiedzy o zachowaniu organizacyjnym 1.4.Komponenty i zakres przedmiotu 1.5.Klasyczne podejścia do zachowania człowieka w środowisku pracy 1.6.Zasady oddziaływania na pracownika i test badania przyczyn wykony¬wania pracy według trzech koncepcji zarządzania Rozdział 2. Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy 2.1.Podejścia do osobowości 2.2.Definicje osobowości i jej implikacje dla menedżera 2.3.Zmienne przyczyniające się do kształtowania się osobowości 2.4.Wpływ niektórych charakterystyk osobowości na zachowanie 2.5.Pomiar miejsca kontroli człowieka nad jego zachowaniem 2.6.Typy osobowości ze względu na preferencje człowieka Rozdział 3. Percepcja człowieka w rozumieniu środowiska pracy 3.1.Istota, definicje i warunki percepcji 3.2.Etapy procesu percepcyjnego 3.3.Rodzaje i zasady percepcji wizualnej 3.4.Cechy bodźców otoczenia i cechy człowieka oddziałujące na jego percepcję 3.5.Cechy człowieka wpływające na percepcję 3.6.Stereotypizacja jako skłonność człowieka do zniekształcania percepcji 3.7.Test percepcji stereotypów o kobiecie 3.8.Błędy halo-efektu w rozmowie kwalifikacyjnej 3.9.Stosowanie projekcji przez nowo zatrudnionego kierownika 3.10.Atrybucja w wyjaśnianiu wyników pracy Rozdział 4. Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza 4.1.Istota i źródła wartości 4.2.Kryteria wyodrębniania i rodzaje wartości 4.3.Zarządzanie wartościami pracowników firmy 4.4.Diagnoza wartości człowieka Rozdział 5. Motywacja w firmie 5.1.Istota motywacji 5.2.Teoria motywacji A. Masłowa i interpretacja potrzeb 5.3.Komponenty i rezultaty teorii motywacji F. Herzberga 5.4.Trychotomia potrzeb D. McClellanda, ich diagnoza i tendencje Rozdział 6. Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy 6.1.Istota grupy, cechy i przyczyny powstania 6.2.Role w grupie i test rodzaju uczestnika 6.3.Etapy istnienia grupy Rozdział 7. Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy 7.1.Rodzaje i komponenty postawy 7.2.Sposoby wpływania na postawę człowieka 7.3.Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy 7.4.Pomiar poziomu satysfakcji pracownika Rozdział 8. Podejmowanie decyzji 8.1.Istota podejmowania decyzji 8.2.Struktury procesu podejmowania decyzji 8.3.Indywidualna i grupowa twórczość w podejmowaniu decyzji 8.4.Racjonalność i ograniczona racjonalność decyzji 8.5.Rodzaje decyzji Rozdział 9. Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie 9.1.Istota i składniki interpersonalnego porozumiewania się 9.2.Cechy elementarnych i złożonych składników porozumiewania się 9.3.Typy i charakterystyki sieci informacyjnych 9.4.Test umiejętności porozumiewania się 9.5.Techniki aktywnego słuchania, pomagające w osiągnięciu celu przekazu 9.6.Istota i funkcje niewerbalnej komunikacji 9.7.Typy języka niewerbalnego 9.8.Atmosfera informacyjna wpływająca na skuteczność kontaktu informa¬cyjnego Rozdział 10. Koncepcje i działania kierownika i przywódcy 10.1.Istota i zakres działań kierownika 10.2.Koncepcja władzy i jej społecznych i organizacyjnych źródeł 10.3.Koncepcja i składniki przywództwa 10.4.Zasady postępowania lidera i test charyzmy 10.5.Lider w globalnej firmie 10.6.Modele cech i zachowań kierownika i lidera 10.7.Sytuacje konfliktowe w firmie i jej rezultaty 10.8.Style zarządzania konfliktem destrukcyjnym
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 166
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154830 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154831 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności