Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(213)
Forma i typ
Książki
(135)
Artykuły
(76)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(86)
tylko na miejscu
(86)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(93)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(45)
Biblioteka WWFiF
(11)
Autor
Rogoziński Kazimierz
(6)
Maruchin Wojciech
(5)
Babis Henryk
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Kłosiński Kazimierz
(3)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(3)
Mongiało Dariusz
(3)
Styś Aniela
(3)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Burnewicz Jan (1947- )
(2)
Chłodnicki Marcin
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Handor Dariusz
(2)
Lockyer Keith G
(2)
Marczak Mirosław
(2)
Muhlemann Alan P
(2)
Nicholls Richard
(2)
Oakland John S
(2)
Olearnik Janusz
(2)
Pałka Marian
(2)
Pluta-Olearnik Mirosława
(2)
Rucińska Danuta (1946- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Skąpska Elżbieta
(2)
Sołtys Jarosław
(2)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Woicka Iwona
(2)
Wódkowski Arkadiusz
(2)
Łętowska Ewa
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Babiarczyk Dariusz
(1)
Banaszkiewicz Stanisław
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Baranek Henryk
(1)
Barański Kazimierz
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernacki Michał
(1)
Bojarowski Marcin
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Branowski Mariusz
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Brzozowski Krzysztof
(1)
Burchart-Korol Dorota
(1)
Błaszczuk Marzena
(1)
Błąkała Czesław
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Chmura Leszek
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cieśla Izabela
(1)
Congram Carole A
(1)
Contemporary
(1)
Cyrek Magdalena
(1)
Czachórska Barbara
(1)
Damurski Łukasz
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dembińska Izabela
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Dmowski Zygmunt
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dominiak Joanna
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Draniewicz Bartosz
(1)
Drozdowski Andrzej
(1)
Dudzik Sławomir
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dyjas Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Filonik Jerzy
(1)
Flecker Joerg
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Friedman Margaret L
(1)
Furman Joanna
(1)
Gajda Joanna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Garbacik Eugeniusz
(1)
Garbacik Eugeniusz (1913-2011)
(1)
Gawrońska Joanna
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Ginsbert-Gebert Adam
(1)
Ginsbert-Gebert Adam (1914-1994)
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Goszczyński Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(20)
1970 - 1979
(9)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(212)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(209)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Doktoranci
(1)
Księgowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Usługi
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kalisz (Polska ; region)
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Ostrów Wielkopolski (Polska ; region)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(13)
Monografia
(11)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Poradnik
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Zarządzanie i marketing
(11)
Nauka i badania
(2)
Transport i logistyka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(45)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(29)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
213 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [179]-187. Netogr. s. 187-188.
Dla studentów i doktorantów szkół wyższych zaintersowanych pogłebianiem wiedzy z zakresu marketingu oraz zarządzania usługami logistycznymi, a także dla pracowników przedsiębiorstw TSL oraz nabywców usług logistycznych.
Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL) 1.1. Rynek usług logistycznych 1.1.1. Łańcuch logistyczny 1.1.2. Outsourcing 1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL 1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi 1.2.1. Proces zarządzania wiedzą 1.2.2. Struktury organizacyjne 1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów 1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL 1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL 1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców 1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów 1.3.2. Marketing relacji 1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL 1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów 1.4. System informacji marketingowej – telematyka 1.4.1. Informacja marketingowa 1.4.2. Informacja w procesie logistycznym 1.4.3. Elektroniczna wymiana danych 1.4.4. Telematyka Instrumenty marketingu usług logistycznych 2.1. Produkt – usługa logistyczna 2.1.1. Model usługi logistycznej 2.1.2. Cechy usługi logistycznej 2.1.3. Marka w usługach logistycznych 2.2. Promocja usług logistycznych 2.2.1. Komunikacja marketingowa 2.2.2. Sprzedaż osobista 2.2.3. Reklama 2.2.4. Public relations 2.2.5. Marketing bezpośredni 2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet 2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych 2.3.1. Strumienie w dystrybucji 2.3.2. Typy kanałów marketingowych 2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych 2.3.4. Funkcje dystrybucji 2.3.5. Strategie dystrybucji 2.3.6. Logistyka dystrybucji 2.4. Cena usługi logistycznej 2.4.1. Problem ustalania wysokości cen 2.4.2. Metody wyznaczania cen 2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych 2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL 2.5.1. Zasoby ludzkie 2.5.2. Zarządzanie personelem 2.5.3. Personel w usługach logistycznych 2.6. Proces usług logistycznych 2.6.1. Proces świadczenia usługi 2.6.2. Determinanty procesu 2.6.3. Proces obsługi klienta 2.6.4. Logistyczna obsługa klienta 2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta 2.7. Jakość w usługach logistycznych 2.7.1. Koncepcja jakości 2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 2.7.3. Jakość w logistyce 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego 3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych 3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw 3.1.2. Ekologistyka 3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych 3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych 3.2.1. Towary niebezpieczne 3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika 3.2.3. Logistyka ADR 3.3. Logistyka imprez sportowych 3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu 3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów 3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów 3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL 3.4.1. Konkurowanie marką 3.4.2. Benchmarking
Sygnatura czytelni BMW: VI I 376 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 47
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138005 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137796 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138250 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [551]-553 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych, w tym polityków szczebla centralnego i lokalnego, działającym w sektorze usług..
Sygnatura czytelni BWF: V C 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4801 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [551]-553 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz dla praktyków gospodarczych, w tym polityków szczebla centralnego i lokalnego, działającym w sektorze usług.
Sygnatura czytelni BWZ: I C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133018, 133017 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4556 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69387 L, 69165, 69164 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 53623 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Services Marketing and Management.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów ekonomicznych uczelni różnych typów, jak również dla menedżerów zajmujących się problematyką usług w praktyce, zwłaszcza pracujących w muzeach, organizacjach charytatywnych, bankowości detalicznej, turystyce i hotelarstwie.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 191 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128380 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128379 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3956 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z I Ogólnopolskiej Konferencji "Ekonomiczna i społeczna rola usług", Warszawa, 27 i 28 maja 1963 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29240 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [166]-169.
Dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 207 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143788 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [120]-122.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 156 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119646 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 11036 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3288 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231. Netogr. s. 234. Wykaz aktów prawnych s. 233. Wykaz norm s. 231-232.
Dla studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Istota jakości oraz formuły jej ujmowania 11 1.1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych 19 1.2. Normatywna interpretacja jakości 21 1.3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością 33 1.3.1. Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości 40 1.3.2. Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji 44 1.4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych 46 1.5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie 56 Zarządzanie jakością usług turystycznych i rekreacyjnych w świetle wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz DIS ISO 9001:2015 61 2.1. Planowanie usług 62 2.1.1. Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami 62 2.1.2. Projektowanie systemu zarządzania 67 2.2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne 75 2.3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług 83 2.3.1. Określenie wymagań i preorientacja usług 84 2.3.2. Projektowanie i modyfikacja usług 89 2.3.3. Nadzorowanie i realizacja usługi 95 2.4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług 98 2.4.1. Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny 99 2.4.2. Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług 105 2.4.3. Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze 108 2.4.4. Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 110 Metody i narzędzia projektowania, oceny, doskonalenia oraz rozwiązywania problemów jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 115 3.1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości 115 3.2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji 126 3.3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 138 3.3.1. Kwestionariusz Kano 138 3.3.2. Servqual 145 3.4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych 157 3.5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 164 Klient jako podmiot jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 175 4.1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe 175 4.2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 185 4.3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych 197 4.4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji 208
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143344, 141394 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-296.
EWOLUCJA I ROZWÓJ USŁUG GASTRONOMICZNYCH Historyczny rozwój usług gastronomicznych na świecie i w Polsce Funkcje działalności przedsiębiorstw gastronomicznych Teoretyczne ujęcie modeli biznesu, mogących mieć zastosowanie w przedsiębiorstwach gastronomicznych Przedsiębiorstwo świadczące usługi gastronomiczne ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG GASTRONOMICZNYCH Teoria zachowań konsumentów Zachowania konsumentów w ujęciu modelowym Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych Trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów na rynku usług gastronomicznych Jakość usług gastronomicznych jako determinanta zachowań konsumentów METODYKA I ORGANIZACJA BADAŃ EMPIRYCZNYCH Zwyczaje żywieniowe Polaków — przebieg procesu badawczego Uwarunkowania korzystania przez konsumentów z usług gastronomicznych — przebieg procesu badawczego ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI — UJĘCIE EMPIRYCZNE Zwyczaje żywieniowe Polaków — prezentacja wyników badań Uwarunkowania korzystania przez konsumentów z usług gastronomicznych w świetle wyników badań własnych MODEL STRATEGICZNEGO DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTW GASTRONOMICZNYCH W OKRESIE PANDEMII I WARUNKACH POSTPANDEMICZNYCH Strategia działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne przed, w czasie i po pandemii „Straktyka” jako koncepcja strategicznego działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w nowej rzeczywistości Organizacja zwinna jako model działania przedsiębiorstwa gastronomicznego w nowej rzeczywistości
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 451 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151841 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6434 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44460 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka Polski / Główny Urząd Statystyczny. Materiały Statystyczne ; 6)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62845 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60834 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
VAT dotyczący usłu związanych z odpadami / Dariusz Handor. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2005, nr 8, s.55-58. - Warszawa : INFOR, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pułapka SMS Premium / Michał Hartmann. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2010, nr 41, s.74-76. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności