Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(342)
Forma i typ
Książki
(205)
Artykuły
(134)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(187)
dostępne
(118)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(126)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(55)
Biblioteka WEiZ
(115)
Biblioteka WWFiF
(12)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Jabłoński Adam
(15)
Jabłoński Marek
(15)
Gierszewska Grażyna
(9)
Barowicz Marek
(6)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Fałek Zbigniew
(5)
Pietrzak Michał
(5)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Moszkowicz Mieczysław
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Roszak Katarzyna
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Stabryła Adam
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(3)
Celej Marta
(3)
Czarnota Jerzy Lech
(3)
Fijałkowska Danuta
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Krupski Rafał
(3)
Michalski Dariusz
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Woźniak Tadeusz
(3)
Brzozowski Andrzej
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ciesielski Marek (1949- )
(2)
Cowling Alan
(2)
Fazlagić Amir
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Hejduk Irena (1949- )
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jama Barbara
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kowaluk Piotr
(2)
Kozieja Radosław
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Kułaczkowski Jakub
(2)
Lundy Olive
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Michalski Grzegorz (1972- )
(2)
Moszkiewicz Mieczysław
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pruszczyńska Beata
(2)
Reilly Peter Andrew (1942- )
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rumelt Richard P. (1942- )
(2)
Rzeszut Dominika
(2)
Skonieczny Jan
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smektalski Albert
(2)
Sroka Włodzimierz
(2)
Stachowska Sylwia
(2)
Stańczyk Marcin
(2)
Tuzikiewicz Katarzyna
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Wanielista Konrad
(2)
Wereda Magdalena
(2)
Williams Tony
(2)
Zelek Aneta
(2)
Ćwiklicki Marek
(2)
Żukowski Paweł
(2)
Adair John
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alot Zbigniew
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aluchna Maria
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bal Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Becht Adam
(1)
Białowąs Piotr
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bojanowska Julia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borczuch Andrzej
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowska-Bierć Marta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarzadzanie)
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Błaszczyk Marek (1973- )
(1)
Cabaj Jolanta
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(118)
2000 - 2009
(154)
1990 - 1999
(45)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(342)
Język
polski
(341)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Inwestorzy
(1)
Inżynierowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(676)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Europa
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(24)
Podręcznik
(14)
Monografia
(10)
Podręczniki
(10)
Opracowanie
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Poradniki
(7)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(133)
Kultura Fizyczna
(1)
342 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [134]-142.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument mitygacji ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.1. Identyfikacja ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.2. Źródła ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.3. Przykłady materializacji ryzyka reputacyjnego w Polsce 1.4. CSR instytucji finansowych jako narzędzie mitygacji ryzyka reputacyjnego Finanse i społeczeństwo - Barbara Pogonowska 2.1. Wartościowania w ekonomii i finansach 2.2. Promowanie etycznych praktyk w sektorze finansów 2.3. Etyczne finanse i odpowiedzialne finansowanie Reputacja technologii finansowych (FinTech) - Jan Krzysztof Solarz 3.1. Opisowa definicja FinTech 3.1.1. Innowacja technologiczna 3.1.2. Innowacja finansowa 3.1.3. Innowacja społeczna 3.1.4. Innowacja systemowa 3.2. Reputacja jako korzyść dla interesariuszy 3.3. Reputacja jako koszt dla interesariuszy Reputacja sektora FinTech w przededniu open banking i PSD2 - Marcin Daniecki Wstęp - przesłanki podjęcia tematu - open banking i PSD2 jako ewolucja stanu obecnego 4.1. Sektor FinTech - nowy gracz na scenie rynku finansowego 4.2. Ryzyko reputacyjne - wymiar czasu i przestrzeni 4.3. Innovation huby / regulatory sandbox - jako inkubatory reputacji FinTech Społeczny wymiar bankowości - Sebastian Łukaszewski 5.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.2. Wyróżniające się działania społeczne banków 5.3. Wybrane działania społeczne banków zgłoszone do konkursu „Instytucja Roku 2018" 5.3.1. Wybrane działania społeczne Alior Banku 5.3.2. Wybrane działania społeczne Banku BNP Paribas i Fundacji BNP Paribas 5.3.3. Wybrane działania społeczne Citi Handlowy 5.3.4. Wybrane działania społeczne Banku Credit Agricole 5.3.5. Wybrane działania społeczne Euro Banku S.A. 5.3.6. Wybrane działania społeczne ING Banku Śląskiego 5.3.7. Wybrane działania społeczne Fundacji mBanku 5.3.8. Wybrane działania społeczne Banku Millennium 5.3.9. Wybrane działania społeczne Banku Ochrony Środowiska i Fundacji Banku Ochrony Środowiska 5.3.10. Wybrane działania społeczne PKO Banku Polskiego 5.3.11. Wybrane działania społeczne Banku Pocztowego 5.3.12. Wybrane działania społeczne Fundacji Santander Bank Polska 5.3.13. Wybrane działania społeczne Santander Bank Polska Znaczenie świadomości finansowej klientów instytucji finansowych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - Marta Musiał 6.1. Świadomość finansowa - aspekty teoretyczne 6.2. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych 6.3. Świadomość finansowa klientów jako element społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych Konflikt strukturalny pomiędzy doradztwem finansowym a działaniami instytucji finansowych - Andrzej Fesnak 7.1. Ograniczenia instytucji finansowych 7.1.1. Kategorie produktów finansowych 7.1.2. Oferta z wielu instytucji finansowych 7.1.3. Doradztwo nieinstytucjonalne 7.2. Marketing doradztwa 7.2.1. Negatywne pola semantyczne 7.2.2. Pozytywne pola semantyczne 7.3. Zawód doradcy finansowego 7.3.1. Zawód w opinii publicznej 7.3.2. Doradca finansowy podstawy wiedzy 7.3.3. Doradca finansowy w literaturze europejskiej i amerykańskiej 7.3.4. Gwarancja jakości w wykonaniu doradcy finansowego 7.4. Działania doradcy 7.4.1. Plan finansowy - struktura celów 7.4.2. Proces planowania 7.5. Współczynniki finansowe planu 7.5.1. Wskaźniki finansowe ogólne 7.5.2. Wskaźniki zadłużenia 7.5.3. Wskaźniki realizacji celu 7.6. Strategie rekomendowania 7.7. Potrzeba planowania finansowego Standardy ochrony konsumenta jako punkt odniesienia w działaniach z zakresu CSR instytucji finansowych - Jarosław Wierzbicki 8.1. Koncepcja CSR a nadużycia rynkowe 8.2. Koszty działalności z zakresu CSR 8.3. Specyfika sektora usług finansowych 8.4. Uwarunkowania CSR instytucji finansowych w Polsce Audyt reputacyjny - nowy wymiar odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych w Unii Europejskiej - Dawid Sobczyński 9.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 9.2. Ryzyko reputacyjne w instytucjach finansowych 9.3. Reputacja jako kapitał instytucji finansowej 9.4. Istota audytu reputacyjnego 9.5. Metodologia audytu reputacyjnego - zarys problematyki Ryzyko reputacji - fakty i mity - Elżbieta Klamut 10.1. Ujęcie definicyjne ryzyka reputacji 10.2. Ryzyko reputacji w przedsiębiorstwach niefinansowych 10.3. Ryzyko reputacyjne a instytucje finansowe 10.4. Ryzyko reputacji w badaniach 10.5. Ubezpieczenie ryzyka jako możliwość jego minimalizacji 10.6. Fakty a mity ryzyka reputacji Ocena aktywności banków w obszarze zaangażowania społecznego CSR - wyzwania i dylematy - Anna Warchlewska 11.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w bankach 11.3. Zaangażowanie społeczne wybranych banków 11.3.1. Ocena aktywności banków 11.3.2. Postrzeganie banków przez rynek - perspektywa rankingów i konkursów Społeczna odpowiedzialność biznesu - zaufanie w służbie sprzedaży - Marta Zięba-Szklarska 12.1. Rozważania wstępne (definicje) 12.2. Zaufanie 12.3. Konflikt interesów 12.4. Misselling
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6111 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych, netogr. przy rozdz.
Dla studentów studiów ekonomicznych, studiów podyplomowych, a także dla uczestników kursów dla absolwentów szkół wyższych zatrudnionych w przedsiębiorstwach czy bankach.
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136417 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4933 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-265. Wykaz aktów prawnych s. 265-267. Netogr. s. 267-268.
Monografia powstała na podst. pracy doktorskiej pt.: Model zarządzania konsumpcją odpowiedzialną instrumentem rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Dla osób zainteresowanych współczesnym konsumentem oraz do przedstawicieli administracji publicznej, studentów i pracowników naukowych uczelni.
Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu. 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania. 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu. 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich. 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną. 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji. 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym. 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce. 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych. 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną. 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5634 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Błędny numer ISBN na stronie redakcyjnej.
Bibliografia na stronach [248]-273.
Dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania oraz szerokiego grona kadry kierowniczej.
Ambidexterity jako koncepcja rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Istota współczesnej strategii przedsiębiorstwa Pojęcie, sposoby i poziomy ambidexterity w organizacji Przegląd badań nad ambidexterity w zarządzaniu strategicznym Wybory strategiczne przedsiębiorstw z perspektywy ambidexterity Antecedencje wyboru strategii ambidexterity a efektywność jej realizacji Niepewność otoczenia Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne Uwarunkowania zasobowe Uwarunkowania strukturalne Kontekst organizacyjny Wielkość i wiek przedsiębiorstwo Przywództwo strategiczne Ambidexterity a efektywność przedsiębiorstwa Strategia rozwoju przedsiębiorstwa z perspektywy ambi¬dexterity Antecedencje wyboru strategii Efekty z realizacji strategii - efektywność przedsiębiorstwa Miary i narzędzia analizy statystycznej Strategia ambidexterity w ujęciu empirycznym - wyniki badań Strategie rozwoju badanych przedsiębiorstw Antecedencje i efektywność realizacji strategii badanych firm Związki przyczynowo-skutkowe pomiędzy wyborem strategiiambidexterity, jej uwarunkowaniami i efektywnością Dyskusja wyników badań i implikacje menedżerskie.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5833 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
Bibliogr. s. 429-435.
Dla menedżerów oraz studentów kierunku zarządzania.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3280 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Strategie przetrwania w warunkach globalizacji / Aneta Zelek. W: Przegląd Organizacji. 1999, nr 6, s. 13-15. - Warszawa : TNOiK, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Na kryzys strategii - regeneracja / Anna Zelek. W: Manager. 2004, nr 6, s.4-6. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Indeks.
Uzyskiwanie wartości biznesowych za pomocą Al Jak Al zmienia krajobraz BI Typowe przypadki użycia Al dla rozwiązań BI Automatyzacja i łatwość użycia Lepsze prognozowanie i przewidywania Posługiwanie się danymi niestrukturyzowanymi Uzyskanie intuicyjnego zrozumienia Al i uczenia maszynowego Mapowanie przypadków użycia Al na efekty biznesowe Od 61 do Dl: ocena wykonalności projektów Al Zacznijmy od danych Ocenianie gotowości danych za pomocą metodologii 4V Łączenie tych czterech cech w celu oceny gotowości danych Wybór pomiędzy utworzeniem a zakupem usług Al Al jako usługa Platforma jako usługa Infrastruktura jako usługa Pełna własność Podstawowe architektury systemów Al Warstwa użytkownika Warstwa danych Warstwa analizy Uwarunkowania etyczne Tworzenie priorytetyzowanej mapy drogowej przypadku użycia Mieszanie czempionów i szybkich zwycięstw Identyfikowanie wspólnych źródeł danych Budowanie porywającej wizji Podstawy uczenia maszynowego Proces nadzorowanego uczenia maszynowego Krok 1: Zbieranie danych historycznych Krok 2: Identyfikowanie cech i etykiet Krok 3: Podział danych na zbiory treningowe i testowe Krok 4: Użycie algorytmów do znalezienia najlepszego modelu Krok 5: Ewaluacja finalnego modelu Krok 6: Wdrożenie Krok 7: Konserwacja Popularne algorytmy uczenia maszynowego Regresja liniowa Drzewa decyzyjne Metody uczenia zespołowego Głębokie uczenie Przetwarzanie języka naturalnego Widzenie komputerowe Uczenie przez wzmacnianie Ewaluacja modelu uczenia maszynowego Ocenianie modeli regresji Ocenianie modeli klasyfikacyjnych Ocenianie modeli klasyfikacji wielokrotnej Typowe pułapki uczenia maszynowego Pułapka 1: Używanie uczenia maszynowego, gdy go nie potrzebujemy Pułapka 2: Nadmierna zachłanność Pułapka 3: Budowanie nadmiernie złożonych modeli Pułapka 4: Nie przerywanie, gdy mamy już dość danych Pułapka 5: Wpadanie w klątwę wymiarowości Pułapka 6: Ignorowanie wartości odstających Pułapka 7: Przyjmowanie infrastruktury chmurowej jako pewnika Prototypowanie Czym jest prototyp i dlaczego jest ważny? Prototypowanie w analityce biznesowej Przybornik prototypowania używany w tej książce Praca z Microsoft Azure Rejestrowanie się w Microsoft Azure Tworzenie obszaru roboczego Azure Machinę Learning Studio Tworzenie zasobu obliczeniowego Azure Tworzenie zasobu magazynowego Praca z Microsoft Power BI Analityka opisowa wspomagana przez Al Przypadek użycia: odpytywanie danych w języku naturalnym Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Realizacja w Power BI Przypadek użycia: Podsumowywanie danych w języku naturalnym Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Realizacja w Power BI Analityka diagnostyczna wspomagana przez Al Przypadek użycia: automatyzowanie spostrzeżeń Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Realizacja w Power BI Analityka predykcyjna wspomagana przez Al Zbiór danych Przypadek użycia: Automatyzowanie zadań klasyfikacyjnych Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Trenowanie modelu w Microsoft Azure Czym jest zadanie AutoML? Ocena wyników AutoML Wdrażanie modelu w Microsoft Azure Uzyskiwanie przewidywań modelu za pomocą Pythona lub R Wnioskowanie z modelu w Power BI Budowanie pulpitu wspomaganego przez Al w Power BI Przypadek użycia: Usprawnianie przewidywania KPI Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Trenowanie modelu w Microsoft Azure Wdrażanie modelu w Microsoft Azure Uzyskiwanie przewidywań modelu za pomocą Pythona lub R Wnioskowanie z modelu w Power BI Budowanie pulpitu wspomaganego przez Al w Power BI Przypadek użycia: Automatyzowanie wykrywania anomalii Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Włączanie usługi Al w Microsoft Azure Uzyskiwanie przewidywań modelu za pomocą Pythona lub R Wnioskowanie z modelu w Power BI Budowanie pulpitu wspomaganego przez Al w Power BI Analizy zaleceń wspomagane przez Al Przypadek użycia: Rekomendowanie najlepszego kolejnego działania Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Konfigurowanie usługi Al Jak działa uczenie ze wzmacnianiem w usłudze Personałizer Konfigurowanie Azure Notebooks Symulowanie interakcji z użytkownikami Wykonywanie symulacji za pomocą Pythona Ewaluacja wydajności modelu w portalu Azure Wnioskowanie z modelu w Power BI Budowanie pulpitu wspomaganego przez Al w Power BI Wykorzystywanie nieustrukturyzowanych danych za pomocą Al Przypadek użycia: Wyciąganie wniosków na podstawie danych tekstowych Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Konfigurowanie usługi Al Konfigurowanie potoku danych Wnioskowanie z modelu przy użyciu Power BI Budowanie wspomaganego przez Al pulpitu nawigacyjnego w Power BI Przypadek użycia: Przetwarzanie dokumentów za pomocą Al Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Konfigurowanie usługi Al Konfigurowanie potoku danych Wnioskowanie z modelu przy użyciu Power BI Budowanie wspomaganego przez Al pulpitu nawigacyjnego w Power BI Przypadek użycia: Zliczanie obiektów na zdjęciach Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Konfigurowanie usługi Al Konfigurowanie potoku danych Wnioskowanie z modelu przy użyciu Power BI Budowanie wspomaganego przez Al pulpitu nawigacyjnego w Power BI Zebranie wszystkiego razem: Budowanie pulpitu wspomaganego przez Al Sformułowanie problemu Przegląd rozwiązania Przygotowywanie zbiorów danych Alokowanie zasobu obliczeniowego Budowanie przepływu pracy uczenia maszynowego Dodawanie danych nastrojów do przepływu pracy Wdrażanie przepływu pracy na potrzeby wnioskowania Budowanie wspomaganego przez Al pulpitu w Power BI Wykrywanie anomalii Analiza predykcyjna Analiza opisowa wspomagana przez Al Dane niestrukturyzowane Kolejne kroki: od prototypu do produkcji Odkrywanie kontra dostarczanie Kryteria sukcesu dla dostarczania produktu Al Ludzie Procesy Dane Technologia MLOps Zaczynamy od dostarczania kompletnych inkrementacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153766 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [138]-142. Netografia na stronach 143.
1. Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i metody jego pomiaru 1.1. Pojęcie i istota kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie 1.2. Pomiary kapitału ludzkiego – istota, cele, znaczenie dla przedsiębiorstwa 1.3. Metody pomiaru kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie i stosowane mierniki 1.4. Problemy metodyczne związane z pomiarem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie 2. Pomiar kapitału ludzkiego w oparciu o zrównoważoną kartę wyników (BSC) 2.1. Zrównoważona karta wyników – istota, struktura i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie 2.2. Pomiar kapitału ludzkiego jako nieodzowny element strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi 2.3. Przykłady przekładania strategii biznesowej na personalną z wykorzystaniem zrównoważonej karty wyników 2.4. Klasyfikacja mierników użytecznych w zarządzaniu kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa w oparciu o zrównoważoną kartę wyników 3. Organizacja pomiaru kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie 3.1. Rozwiązania informatyczne wspomagające gromadzenie i pomiar danych użytecznych w zarządzaniu kapitałem ludzkim 3.2. Sposoby gromadzenia, przetwarzania i interpretowania danych wykorzystywanych w strategicznym zarządzaniu kapitałem ludzkim 3.3. Przykłady oddziaływania pomiarów kapitału ludzkiego na decyzje, działania i ocenę polityki personalnej firmy 4. Zasady i warunki skutecznego wdrożenia w przedsiębiorstwie mierników użytecznych w strategicznym zarządzaniu kapitałem ludzkim 4.1. Zakres stosowania mierników użytecznych w zarządzaniu kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa 4.2. Ocena użyteczności mierników stosowanych w przedsiębiorstwach w strategicznym zarządzaniu kapitałem ludzkim 4.3. Model wdrażania mierników użytecznych w strategicznym zarządzaniu kapitałem ludzkim 4.4. Czynniki utrudniające i sprzyjające skutecznemu wdrożeniu mierników użytecznych w strategicznym zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 63
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154764 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5669 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131125, 131202, 131124 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131123 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4237 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108832 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1245 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-443.
Sygnatura czytelni BWF: V G 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118832 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4839 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności