Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Służba zdrowia
(3)
Leasing pracowniczy
(2)
Marketing
(2)
Marketing usług
(2)
Usługi medyczne
(2)
CRM
(1)
Marketing wewnętrzny
(1)
Orientacja marketingowa
(1)
Prywatyzacja
(1)
Prywatyzacja przedsiębiorstw
(1)
Spółki pracownicze
(1)
Zarządzanie relacjami z klientem
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Bibliografia na stronach 115-128.
Rozdział 1. Innowacje – teoria i aspekty praktyczne 1.1.Innowacja – przegląd wybranych pojęć 1.2.Typologia innowacji 1.3.Rewolucje przemysłowe – wynik innowacji rewolucyjnych 1.4.Internet Rzeczy 1.5.Proces tworzenia innowacji 1.6.Idea Przemysłu 4.0 w życiu gospodarczo-społecznym Rozdział 2. Innowacyjność rozwiązań transportowych i kreowania łańcuchów dostaw 2.1.Ekonomiczne aspekty innowacyjności 2.2.Zapotrzebowanie na innowacyjność w transporcie 2.3.Logistyczny wymiar procesów gospodarczych 2.4.Współczesne znaczenie przepływów towarowych 2.5.Innowacyjność w podejściu do obsługi przepływów transeurazjatyckich Rozdział 3. Potencjał elektromobilności w zakresie innowacyjnych rozwiązań systemowych 3.1.Wpływ innowacji na kształtowanie koncepcji elektromobilności 3.2.Rozwój rynku pojazdów elektrycznych 3.3.Istota systemu elektroenergetycznego w elektryfikacji transportu samochodowego 3.4.Charakterystyka inteligentnych systemów integracji pojazdów elektrycznych z siecią elektroenergetyczną 3.5.Implementacja wybranych innowacyjnych rozwiązań w zakresie integracji systemów elektromobilności i elektroenergetycznego Rozdział 4. Smart hospital z wykorzystaniem technologii RFID jako przykład innowacji 4.1.System GS1 4.2.Elektroniczny kod produktu 4.3.Zarządzanie aktywami 4.4.Optymalizacja w identyfikacji pacjentów 4.5.RFID na straży walki z podróbkami leków 4.6.RFID w zarządzaniu odpadami medycznymi
Sygnatura czytelni BMW: VI I 278 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150527 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Faktyczny rok wyd.: 2006.
Bibliogr. s. 299-304.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 12
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2460 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 489 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124187 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. - Wydanie IX zmienione i uzupełnione. - Warszawa : CeDeWu, 2023 - 337 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 339-345.
Dla lekarzy, personelu pomocniczego oraz studentów studiów medycznych.
Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych 15 1.2. Istota usług 17 1.3. Specyfika usług zdrowotnych 19 1.4. Działalność marketingowa w placówkach zdrowotnych 21 1.4.1. Istota marketingu 22 1.4.2. Badanie oczekiwań pacjentów 24 1.4.3. Segmentacja rynku 27 1.4.4. Marketing-mix w usługach zdrowotnych 31 1.4.4.1. Świadczenie zdrowotne jako produkt marketingu 32 1.4.4.2. Cena usługi zdrowotnej 34 1.4.4.3. Dystrybucja usługi zdrowotnej 35 1.4.4.4. Promocja placówki zdrowotnej 37 1.4.4.5. Personel zakładu opieki zdrowotnej 51 1.4.5. Planowanie działań marketingowych 51 Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług 57 2.2. Kluczowe obszary jakości usług 58 2.2.1. Materialność usług 64 2.2.2. Niezawodność usług 65 2.2.3. Czas w usługach 69 2.2.4. Empatia usługodawcy 71 2.3. Lojalność pacjentów jako cel działań marketingowych 77 2.4. Zakład opieki zdrowotnej zorientowany na pacjenta 83 Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów 91 3.2. Wyróżnianie się na tle konkurencji 92 3.3. Narzędzia budowania wizerunku placówki zdrowotnej 94 3.3.1. Lokalizacja placówki zdrowotnej 97 3.3.2. Oznaczenie placówki na zewnątrz budynku 99 3.3.3. Poczekalnia jako miejsce pierwszego kontaktu z pacjentem 100 3.3.3.1. Wygląd poczekalni 102 3.3.3.2. Znaczenie kolorów 103 3.3.3.3. Oświetlenie pomieszczeń 106 3.3.3.4. Umeblowanie poczekalni 108 3.3.3.5. Biurko recepcjonistki 111 3.3.3.6. Akcesoria dekoracyjne 115 3.3.4. Toaleta 116 3.3.5. Uniformy personelu 116 3.3.6. Urządzenie gabinetu 117 3.3.7. Wizytówka lekarza 119 3.3.8. Informacja o placówce 121 3.3.8.1. Folder informacyjny ZOZ-u 124 3.3.8.2. Strona www placówki zdrowotnej 126 3.3.9. Broszura edukacyjna 134 3.3.10. Rekomendacje 137 Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej 139 4.2. Istota komunikacji 140 4.3. Pacjent zgłasza się do placówki zdrowotnej - postawa personelu 145 4.4. Komunikacja recepcjonistki z gabinetem 149 4.5. Zapachy i dźwięki jako komunikaty 149 4.6. Lekarz powinien zachwycić pacjenta 152 4.6.1. Wywiad lekarski - szanse i zagrożenia 152 4.6.2. Budowanie pozytywnego nastroju 155 4.6.3. Znaczenie pytań w rozmowie lekarza z pacjentem 158 4.6.4. Lekarz jako najważniejszy ze wszystkich sprzedawanych produktów 161 4.7. Pacjent powiedział „nie" 168 4.7.1. Powody, dla których pacjenci mówią „nie" 169 4.7.1.1. Strach przed powtórzeniem złych doświadczeń 169 4.7.1.2. Strach przed zmianą 170 4.7.1.3. Strach przed propozycją 171 4.7.1.4. Nieodpowiedni moment 172 4.7.1.5. Strach przed przekroczeniem kompetencji 173 4.7.2. Pokonanie obiekcji pacjenta 174 4.8. Pacjent powiedział „tak" 185 4.9. Warunki skutecznej komunikacji 188 4.10. Komunikacja niewerbalna 192 Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość 199 5.2. Rozmowa telefoniczna a zwykła rozmowa 200 5.2.1. Dzwoni telefon - ważne pierwsze wrażenie 202 5.2.2. Słuchanie a słyszenie 204 5.2.2.1. Błędy słuchania 205 5.2.2.2. Dekalog dobrego słuchacza 206 5.2.3. Język rozmów 207 5.3. Codzienne odbieranie telefonów jako obowiązek personelu pomocniczego 209 5.3.1. Zaangażowanie pracownika w rozmowę 209 5.3.2. Rozwijanie samodzielności pracownika 212 5.4. Profesjonalna postawa recepcjonistki 215 5.4.1. Odbieranie informacji 217 5.4.2. Techniki zniechęcające rozmówców 220 5.5. Rola automatycznej sekretarki 224 5.6. Sprawdzenie kwalifikacji pracownika w zakresie sposobu przeprowadzania rozmowy telefonicznej 226 Postawy personelu a sukces placówki 231 6.2. Pracownik jako klient wewnętrzny zakładu opieki zdrowotnej 232 6.3. Zarządzanie personelem placówki zdrowotnej 238 6.3.1. Planowanie zatrudnienia w placówce zdrowotnej 239 6.3.2. Rekrutacja personelu 241 6.3.2.1. Profil oczekiwanego pracownika 241 6.3.2.2. Rozmowa kwalifikacyjna 245 6.3.2.3. Telefoniczna rekrutacja 248 6.3.3. Rozwój i podnoszenie kwalifikacji personelu pomocniczego 249 6.3.4. Ocena wyników pracowników i ich możliwości rozwoju 253 6.3.5. Motywowanie pracowników 258 6.3.6. Zwolnienie pracownika 266 6.4. Personel - piąty element marketingu 268 6.4.1. Pracownik jako sprzedawca usług 269 6.4.2. Rola personelu w edukowaniu pacjentów 274 6.5. Organizacja pracy zespołu placówki zdrowotnej 275 6.5.1. Atmosfera panująca w zespole 276 6.5.2. Piramida obsługi pacjenta 281 Relacje przełożonego z podwładnymi 285 7.2. Postawa lekarza-przełożonego wobec pracowników 286 7.2.1. Komunikacja lekarza z podwładnymi 290 7.2.2. Orientacja na zadania a orientacja na ludzi 297 7.3. Lekarz jako menedżer 300 7.3.1. Budowanie autorytetu lekarza-przełożonego 308 7.3.2. Budowanie zespołu placówki zdrowotnej 310 7.3.3. Kierowanie konfliktem 316 7.3.4. Efektywność pracy lekarza-kierownika 324 7.4. Samoorganizacja na stanowisku pracy 329
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153794 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Monografia przybliża zagadnienie adaptacyjności łańcuchów dostaw odpowiadających na zmienne warunki kształtowane przez zmieniające się, dynamiczne otoczenie. Składa się z czterech części: – teoriopoznawczych rozważań zmierzających do zbadania ewolucji łańcuchów dostaw w warunkach zakłóceń i kształtowania filarów adaptacyjności; – ekonomicznych aspektów adaptacyjności łańcuchów dostaw i ich podatności na rekonfigurację determinowaną odgórnie, np. za sprawą czynników politycznych; – doskonalenia łańcuchów dostaw w branży farmaceutycznej, w kontekście wzrostu adaptacyjnych relacji w obliczu nasilającej się niestabilności otoczenia; – uwarunkowań prawnych regulujących funkcjonowanie adaptacyjnych łańcuchów dostaw produktów leczniczych, w tym m.in. szczepionek przeciw COVID-19. Bazując na przeglądzie literatury i studium przypadków, autorzy odnoszą się do klasycznego ujęcia i obserwacji nowych, aktualnych zjawisk społeczno-gospodarczych. Publikacja adresowana jest do menedżerów odpowiedzialnych za funkcjonowanie współczesnych łańcuchów dostaw, organizacji realizujących procesy logistyczne oraz podmiotów ochrony zdrowia i jednostek medycznych zarządzających łańcuchami dostaw. Będzie także użytecznym podręcznikiem dla studentów kierunków związanych z logistyką i zarządzaniem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Prowadzenie gabinetów stomatologicznych w Polsce jest związane z aktywnością lekarzy-dentystów. To oni stają się przedsiębiorcami, kończąc studia na wydziałach stomatologicznych. Mając przede wszystkim przygotowanie zawodowe (merytoryczne), stają przed złożonymi problemami zarządzania gabinetem oraz dostosowywania własnych działań do oczekiwań pacjentów oraz aktywności placówek konkurencyjnych. Uzasadnia to w pełni postawienie celu, jakim jest określenie profilu postawy przedsiębiorczej dentysty, a także określenie poza­ medycznych czynników wpływających na relacje lekarz dentysta – pacjent.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności