Rosen Keith
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Rosen Keith
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Coaching
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Coaching salespeople into sales champions : a tactical playbook for managers and executives.
Indeks.
Kres zarządzania Jak zostać coachem sprzedaży Przecież ja już stosuję coaching Jak zostać menedżerem - coachem sprzedaży Pomijana dyscyplina: coaching w sprzedaży Rola coacha sprzedaży - definicja Coach a mentor Dziewięć przeszkód utrudniających coaching zespołu sprzedaży. Konsultant, szkoleniowiec czy coach? Kierownicy nie mają czasu na zarządzanie Znaczenie zobowiązania, jakim jest coaching zespołu sprzedaży. Coaching dla coacha Pięć najważniejszych cech najlepszych coachów sprzedaży Myślenie coacha: sześć reguł mistrzowskiego coachingu Odwieczny dylemat przywódców Dotknąć dna Nie możemy uczyć tego, czego się boimy Obawy silnego lidera Reguła mistrzowskiego coachingu nr 1: uczyń strach swoim sprzymierzeńcem Reguła mistrzowskiego coachingu nr 2: bądź obecny w teraźniejszości. Reguła mistrzowskiego coachingu numer 3: oddzielanie siebie od wyników Reguła mistrzowskiego coachingu numer 4: ukierunkowanie na proces Reguła mistrzowskiego coachingu numer 5: bądź kreatywny Reguła mistrzowskiego coachingu numer 6: przyjmij całkowitą odpowiedzialność za wszystko, co się dzieje Dziewiętnaście najczęstszych wyjaśnień porażek sprzedawców używanych przez kierowników Sześć największych błędów coachingu i sposoby ich uniknięcia Kształtowanie relacji na podstawie własnych historii Błąd coachingu numer 1: wiara w BZDUR-y najbardziej nieuchwytnym wrogiem menedżera Błąd coachingu numer 2: chcemy dla innych więcej, niż oni chcą dla siebie Błąd coachingu numer 3: coaching czy osądzanie? Błąd coachingu numer 4: coaching nie dotyczy coacha Błąd coachingu numer 5: przekazuj pomysły, nie oczekiwania Błąd coachingu numer 6: nieprawidłowe zarządzanie oczekiwaniami Coaching operacyjny Dla kogo prowadzić coaching? Wskaźnik sukcesu "agrowth" określający gotowość do coachingu Maruda nie jest odpowiednim kandydatem Coaching to podejście całościowe Kształtowanie mistrzów sprzedaży "od środka" Co podlega coachingowi? Luka Coaching czy szkolenie? Czego dokładnie może dotyczyć coaching? Dziesięć najważniejszych cech charakteru najskuteczniejszych sprzedawców Siedem typów menedżerów sprzedaży Siedem typów Menedżer rozwiązujący problemy Pytanie jest odpowiedzią Pytania zorientowane na rozwiązanie Prawdziwa motywacja Menedżer poganiacz Popychanie i przyciąganie - prosty model motywowania Pozwól sprzedawcom powiedzieć, co ich motywuje Zapytaj pracowników, jakiego coachingu potrzebują Zastąp motywację opartą na lęku przed konsekwencjami motywowaniem poprzez przyjemność Komunikacja z pozycji obfitości Bezwarunkowe, wymierne i konkretne uznanie Pracownik ma rację nawet wtedy, kiedy jest w błędzie Tworzenie możliwości zamiast udowadniania innym, że są w błędzie. Coaching bez pokrycia i niebezpieczny rodzaj słuchania Menedżer papież Osiem przeszkód uniemożliwiających uważne słuchanie Filtrowanie wypowiedzi rozmówców - zgubna słabość menedżerów.. Tylko fakty proszę Milczenie bywa złotem Koncentracja na przekazie zamiast na rozmówcy Słuchanie osoby a słuchanie w celu zdobycia informacji Ludzie muszą poczuć, że ich wysłuchano Menedżer pewny siebie Nie wierz we wszystko, co sam sobie mówisz Zejdź z utartego szlaku, uwolnij się od umysłowych ograniczeń Bądź ciekawy Przywództwo oparte na wrażliwości Menedżer perfekcjonista Bądź autentyczny, wyrażaj siebie, okaż wrażliwość Zaakceptuj swoje człowieczeństwo Oznaki pojawiania się nowej kultury Wrażliwość a zaufanie Menedżer bierny Zaakceptuj zdrowe konflikty Wykorzystaj przewagę płynącą z coachingu do stawiania wymagań.... Stań po stronie pracowników Wyraźnie mów, czego naprawdę pragniesz dla zespołu "Wyczuwam, że..." Menedżer proaktywny Z punktu widzenia coacha Styl komunikacji menedżera - coacha sprzedaży Coaching: skuteczne prowadzenie rozmowy Przygotowanie do sesji coachingu Anatomia sesji coachingu Formularz przygotowawczy Menedżer - coach sprzedaży Strategiczne pytania związane z coachingiem Model coachingu LEADS Rozmowa o zarządzaniu czasem Rozmowa coachingowa Głębsza analiza - coaching przełomowy Ile coachingu wystarczy? Sztuka angażowania Więź jest wszystkim Wywieranie wpływu Spuścizna menedżera Sztuka komunikacji opartej na zaangażowaniu Zaangażowanie jest zjawiskiem uniwersalnym Tworzenie możliwości zmian Sześć etapów rozmowy angażującej Studium przypadku: angażowanie pracownika w poprawę jakości jego pracy.... Studium przypadku: angażowanie pracownika w większą odpowiedzialność Tworzenie przekonujących komunikatów pisemnych Złudny potencjał Potencjał czyli święty Graal Początek uwodzenia: blask potencjału Wysoka cena zadowolenia z siebie Działanie na bazie potencjału jest niemożliwe Kiedy należy poddać się i odpuścić Sztuka rezygnacji Najwięksi uwodziciele Tworzenie wewnętrznego programu coachingu Rozpoznawanie okazji do zmian Rozliczanie pracowników z obowiązków Tydzień pierwszy: wprowadzenie strategii poprawy wyników - rozmowa angażująca Tydzień drugi: niewielkie spowolnienie czy groźba katastrofy Tydzień trzeci: droga do zwycięstwa Tydzień czwarty: udana zmiana na lepsze Opracowywanie programu coachingu przez menedżera sprzedaży. Jak poprawić wydajność słabego pracownika lub podjąć decyzję o zwolnieniu w ciągu najwyżej 30 dni Zatrudnianie i zwalnianie pracowników Rady z księgi coacha Kilka refleksji na temat pracy menedżera - coacha sprzedaży Księga pytań coacha sprzedaży Księga pytań coacha Zasada 80:20 w odniesieniu do pytań coachingowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150282 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności