JavaScript
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Griffiths David (1969- )
(1)
Griffiths Dawn
(1)
Haverbeke Marijn (1980- )
(1)
Kamiński Filip (informatyka)
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Schwarzmüller Maximilian
(1)
Sweigart Al
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Programiści
(4)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
JavaScript
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie aplikacji Generowanie prostej aplikacji Tworzenie aplikacji o bogatych treściach z zastosowaniem narzędzia Gatsby Tworzenie uniwersalnych aplikacji przy użyciu Razzle Zarządzanie kodem klienta i serwera z wykorzystaniem Next.js Tworzenie małych aplikacji przy użyciu Preacta Tworzenie bibliotek z wykorzystaniem nwb Dodawanie Reacta do aplikacji Rails za pomocą Webpackera Tworzenie niestandardowych elementów przy użyciu Preacta Tworzenie komponentów z zastosowaniem Storybooka Testowanie kodu w przeglądarce z zastosowaniem Cypressa Routing Tworzenie interfejsu z responsywnymi trasami Przenoszenie stanu do tras Użycie MemoryRouter do wykonywania testów jednostkowych Stosowanie potwierdzeń opuszczenia strony Tworzenie przejść przy użyciu biblioteki React Transition Group Tworzenie zabezpieczonych tras. Zarządzanie stanem Stosowanie reduktorów do zarządzania złożonym stanem Implementacja mechanizmu cofania Tworzenie i walidacja formularzy Pomiar upływu czasu przy użyciu zegara Monitor stanu połączenia z internetem Zarządzanie globalnym stanem przy użyciu Reduxa Zachowywanie danych podczas przeładowywania stron przy użyciu Redux Persist Obliczanie stanu pochodnego przy użyciu Reselect . Projektowanie interakcji Tworzenie scentralizowanej obsługi błędów Tworzenie interaktywnego przewodnika Zastosowanie reduktorów do tworzenia złożonych interakcji Dodawanie interakcji korzystających z klawiatury Stosowanie formatu Markdown do tworzenia bogatych treści Animacje tworzone z użyciem klas CSS Tworzenie animacji z użyciem React Animation Tworzenie infografik przy użyciu biblioteki TweenOne Połączenia z usługami Przekształcenie wywołania sieciowego w hook Automatyczne odświeżanie przy użyciu liczników stanu . Anulowanie żądań sieciowych z wykorzystaniem tokenów Generowanie żądań sieciowych z użyciem oprogramowania pośredniego Reduxa Nawiązywanie połączenia z GraphQL Ograniczanie obciążenia sieci poprzez opóźnianie generowania żądań Biblioteki komponentów Stosowanie Material Design przy użyciu biblioteki Material-UI Tworzenie prostego interfejsu użytkownika za pomocą React Bootstrap Przeglądanie zbiorów danych przy użyciu React Window Tworzenie responsywnych okien dialogowych z wykorzystaniem Material-UI Tworzenie konsoli administracyjnej przy użyciu React Admin Nie masz projektanta? Użyj Semantic UI Bezpieczeństwo Zabezpieczaj żądania, nie trasy Uwierzytelnianie z użyciem fizycznych tokenów Włączanie protokołu HTTPS Uwierzytelnianie za pomocą odcisków palców Stosowanie logowania potwierdzającego Stosowanie uwierzytelniania jednoskładnikowego Testowanie na urządzeniu z Androidem Sprawdzanie bezpieczeństwa/zabezpieczeń przy wykorzystaniu ESlint Dostosowywanie formularzy logowania pod kątem przeglądarek Testowanie Stosowanie React Testing Library Stosowanie Storybooka do testów renderowania Testowanie bez serwera z użyciem Cypressa Stosowanie Cypressa do testowania aplikacji bez połączenia z internetem Testowanie w przeglądarce przy użyciu Selenium Testowanie prezentacji w różnych przeglądarkach z użyciem ImageMagick Dodawanie konsoli do przeglądarek mobilnych Usuwanie losowości z testów Podróż w czasie Dostępność Stosowanie punktów orientacyjnych Stosowanie ról oraz atrybutów alt i title Sprawdzanie dostępności za pomocą narzędzia ESlint Stosowanie axe DevTools podczas działania aplikacji Automatyzowanie testów w przeglądarce za pomocą narzędzia Cypress Axe Dodawanie przycisków pomijania Dodawanie pomijania obszarów strony Przechwytywanie zasięgu w modalnym oknie dialogowym Tworzenie czytnika ekranu za pomocą Speech API Wydajność Stosowanie narzędzi mierzenia wydajności działających w przeglądarce Śledzenie renderowania za pomocą Profilera Tworzenie testów jednostkowych z użyciem komponentu Profiler Precyzyjny pomiar czasu Zmniejszanie aplikacji z wykorzystaniem dzielenia kodu Łączenie obietnic żądań sieciowych Stosowanie renderowania po stronie serwera Stosowanie metryk web vitals Progresywne aplikacje internetowe Stosowanie mechanizmu service workers przy użyciu narzędzia Workbox Tworzenie PWS za pomocą narzędzia create-react-app Przechowywanie zasobów zewnętrznych w pamięci podręcznej Automatyzacja odświeżania skryptów service worker Dodawanie powiadomień Wprowadzanie zmian offline z zastosowaniem synchronizacji w tle Dodawanie niestandardowego instalacyjnego interfejsu użytkownika Dostarczanie odpowiedzi w trybie offline
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : Eloquent JavaScript.
Wydanie 3. odnosi się do oryginału.
Dla początkujących programistów.
Spis treści Wprowadzenie 19 CZĘŚĆ I. JĘZYK 1. Wartości, typy i operatory 31 Wartości 32 Liczby 32 Arytmetyka 33 Liczby specjalne 34 Łańcuchy 35 Operatory jednoargumentowe 36 Wartości logiczne 37 Porównywanie 37 Operatory logiczne 38 Wartości puste 39 Automatyczna konwersja typów 40 Skrócona metoda wyznaczania wartości wyrażeń logicznych 41 Podsumowanie 42 2. Struktura programu 45 Wyrażenia i instrukcje 45 Wiązania 46 Nazwy wiązań 48 Środowisko 49 Funkcje 49 Funkcja console.log 50 Wartości zwrotne 50 Sterowanie sposobem wykonywania programu 51 Wykonywanie warunkowe 51 Pętle while i do 53 Stosowanie wcięć w kodzie 55 Pętle for 56 Wychodzenie z pętli 56 Zwięzłe modyfikowanie wiązań 57 Rozdzielanie zadań przy użyciu instrukcji switch 58 Stosowanie wielkich liter 59 Komentarze 59 Podsumowanie 60 Ćwiczenia 60 Pętlowy trójkąt 61 FizzBuzz 61 Szachownica 61 3. Funkcje 65 Definiowanie funkcji 65 Wiązania i zakresy 67 Zagnieżdżone zakresy dostępności 68 Funkcje jako wartości 68 Sposób deklarowania funkcji 69 Funkcje strzałkowe 69 Stos wywołań 70 Argumenty opcjonalne 72 Zamknięcia 73 Rekurencja 74 Hodowanie funkcji 77 Funkcje i skutki uboczne 79 Podsumowanie 80 Ćwiczenia 81 Minimum 81 Rekurencja 81 Liczenie znaków 81 4. Struktury danych - obiekty i tablice 83 Wiewiórkołak 84 Zbiory danych 84 Własności 85 Metody 86 Obiekty 87 Zmienność 89 Dziennik wiewiórkołaka 90 Obliczanie korelacji 92 Pętle tablicowe 94 Ostateczna analiza 94 Dalsza tablicologia 96 Łańcuchy i ich własności 97 Parametry resztowe 99 Obiekt Math 100 Destrukturyzacja 102 JSON 103 Podsumowanie 104 Ćwiczenia 104 Suma przedziału liczb 104 Odwracanie tablicy 104 Lista 105 Porównywanie głębokie 106 5. Funkcje wyższego rzędu 109 Abstrakcja 110 Abstrakcja powtarzalnych operacji 111 Funkcje wyższego rzędu 112 Zbiór danych na temat alfabetów 113 Filtrowanie tablicy 114 Przekształcanie tablic za pomocą metody map 115 Podsumowywanie przy użyciu metody reduce 115 Składalność 117 Łańcuchy i kody znaków 118 Rozpoznawanie tekstu 120 Podsumowanie 121 Ćwiczenia 122 Spłaszczanie 122 Własna pętla 122 Wszystko 122 Dominujący kierunek pisma 122 6. Sekretne życie obiektów 125 Hermetyzacja 125 Metody 126 Prototypy 127 Klasy 129 Notacja klasowa 130 Przesłanianie dziedziczonych własności 131 Mapy 132 Polimorfizm 134 Symbole 135 Interfejs Iterator 136 Metody pobierające i ustawiające oraz własności statyczne 138 Dziedziczenie 139 Operator instanceof 141 Podsumowanie 141 Ćwiczenia 142 Typ wektorowy 142 Grupy 142 Grupy umożliwiające iterację 143 Pożyczanie metody 143 7. Projekt - robot 145 Meadowfield 145 Zadanie 147 Zapisywanie danych 148 Symulacja 149 Trasa dla samochodu dostawczego 151 Szukanie drogi 152 Ćwiczenia 154 Porównywanie robotów 154 Efektywność robota 154 Trwała grupa 154 8. Błędy i obsługa błędów 157 Język 157 Tryb ścisły 158 Typy 159 Testowanie 160 Debugowanie 161 Propagacja błędów 163 Wyjątki 164 Sprzątanie po wyjątkach 165 Selektywne przechwytywanie wyjątków 167 Asercje 169 Podsumowanie 170 Ćwiczenia 170 Spróbuj jeszcze raz 170 Zamknięte pudełko 170 9. Wyrażenia regularne 173 Tworzenie wyrażeń regularnych 174 Dopasowywanie wzorców 174 Zbiory znaków 175 Powtarzanie części wzorca 176 Grupowanie podwyrażeń 177 Dopasowania i grupy 178 Typ Date 179 Granice słów i łańcuchów 180 Wzorce wyboru 181 Zasady dopasowywania 181 Wycofywanie 182 Metoda replace 184 Zachłanność 185 Dynamiczne tworzenie obiektów RegExp 186 Metoda search 187 Własność lastIndex 188 Przeglądanie dopasowanych elementów za pomocą pętli 189 Przetwarzanie plików INI 190 Znaki międzynarodowe 192 Podsumowanie 193 Ćwiczenia 194 Wyrażeniowy golf 194 Apostrofy 195 Jeszcze raz liczby 195 10. Moduły 197 Moduły jako elementy składowe 198 Pakiety 198 Improwizacja zamiast modułów 200 Wykonywanie danych jako kodu 200 CommonJS 201 Moduły ECMAScript 203 Paczki 205 Projektowanie modułów 205 Podsumowanie 207 Ćwiczenia 208 Modularny robot 208 Moduł Roads 208 Zależności cykliczne 208 11. Programowanie asynchroniczne 211 Asynchroniczność 212 Wronia technologia 213 Wywołania zwrotne 214 Obietnice 216 Błędy 217 Sieci są problematyczne 219 Kolekcje obietnic 221 Zalewanie sieci 222 Rozsyłanie komunikatów 223 Funkcje asynchroniczne 225 Generatory 227 Pętla zdarzeń 228 Błędy asynchroniczne 229 Podsumowanie 231 Ćwiczenia 231 Śledzenie skalpela 231 Budowa metody Promise.all 231 12. Projekt - język programowania 235 Analiza składni 235 Ewaluator 239 Specjalne konstrukcje 241 Środowisko 242 Funkcja 244 Kompilacja 245 Ściąganie 246 Ćwiczenia 247 Tablice 247 Zamknięcie 247 Komentarze 247 Naprawienie zakresu 247 CZĘŚĆ II. PRZEGLĄDARKI INTERNETOWE 13. JavaScript i przeglądarki internetowe 251 Sieci i internet 252 Sieć ogólnoświatowa 253 HTML 254 HTML i JavaScript 256 Piaskownica 257 Zgodność i wojny przeglądarkowe 258 14. Obiektowy model dokumentu 261 Struktura dokumentu 261 Drzewa 263 Standard 264 Poruszanie się po drzewie 264 Znajdowanie elementów 266 Modyfikowanie dokumentu 267 Tworzenie węzłów 267 Atrybuty 269 Rozmieszczenie elementów na stronie 270 Style 272 Kaskadowe arkusze stylów 273 Selektory 275 Pozycjonowanie i animowanie 276 Podsumowanie 278 Ćwiczenia 278 Budowa tabeli 278 Elementy według nazwy znacznika 279 Kapelusz kota 279 15. Obsługa zdarzeń 281 Procedury obsługi zdarzeń 281 Zdarzenia i węzły DOM 282 Obiekty zdarzeń 283 Propagacja 284 Działania domyślne 285 Zdarzenia klawiszy 286 Zdarzenia wskazujące 287 Kliknięcia myszą 287 Ruch myszy 288 Zdarzenia dotyku 290 Zdarzenia przewijania 291 Zdarzenia aktywacji 292 Zdarzenie load 293 Zdarzenia i pętla zdarzeń 294 Zegary 295 Eliminowanie skutków zbyt częstego wyzwalania zdarzeń 295 Podsumowanie 297 Ćwiczenia 297 Balon 297 Trop myszy 297 Karty 298 16. Projekt - gra platformowa 301 Gra 302 Technologia 302 Poziomy 303 Wczytywanie poziomu 304 Aktorzy 305 Hermetyzacja jako obciążenie 308 Rysowanie 309 Ruch i kolizje 314 Aktualizacja aktorów 317 Śledzenie klawiszy 319 Uruchamianie gry 319 Ćwiczenia 321 Koniec gry 321 Wstrzymywanie gry 322 Potwór 322 17. Rysowanie na kanwie 325 SVG 326 Kanwa 327 Linie i powierzchnie 328 Ścieżki 329 Krzywe 330 Rysowanie wykresu kołowego 332 Tekst 334 Obrazy 334 Przekształcenia 336 Zapisywanie i kasowanie przekształceń 338 Powrót do gry 340 Wybór interfejsu graficznego 345 Podsumowanie 345 Ćwiczenia 346 Kształty 346 Wykres kołowy 347 Odbijająca się piłka 347 Obliczenia na zapas 347 18. HTTP i formularze 349 Protokół 349 Przeglądarki i HTTP 351 Interfejs fetch 353 Piaskownica dla HTTP 354 Docenianie HTTP 355 Bezpieczeństwo i HTTPS 356 Pola formularza 356 Aktywacja 358 Wyłączanie pól 359 Formularz jako całość 360 Pola tekstowe 361 Pola wyboru i przyciski radiowe 362 Pola opcji do wyboru 363 Pola plikowe 364 Zapisywanie danych u klienta 366 Podsumowanie 368 Ćwiczenia 369 Negocjacja treści 369 Pracownia JavaScript 369 Gra w życie Conwaya 370 19. Projekt - edytor obrazków pikselowych 373 Składniki 374 Stan 375 Budowa struktury DOM 377 Kanwa 378 Aplikacja 380 Narzędzia do rysowania 382 Zapisywanie i ładowanie 384 Historia 387 Narysujmy coś 389 Dlaczego to jest takie trudne? 390 Ćwiczenia 390 Powiązania z klawiaturą 390 Efektywne rysowanie 391 Koła 391 Właściwe linie 391 CZĘŚĆ III. WIĘCEJ NIŻ JAVASCRIPT 20. Node.js 395 Podstawy 396 Polecenie node 396 Moduły 397 Instalowanie modułów z repozytorium NPM 398 Pliki pakietów 399 Wersje 400 Moduł systemu plików 400 Moduł HTTP 402 Strumienie 404 Serwer plików 405 Podsumowanie 410 Ćwiczenia 411 Narzędzie wyszukiwania 411 Tworzenie katalogów 411 Publiczna przestrzeń w internecie 411 21. Projekt - serwis dla pasjonatów 415 Projekt 416 Długie sondowanie 417 Interfejs HTTP 417 Serwer 420 Trasowanie 420 Obsługa plików 421 Przemowy jako zasoby 422 Długie sondowanie 424 Klient 426 HTML 426 Akcje 427 Renderowanie komponentów 428 Sondowanie 430 Aplikacja 431 Ćwiczenia 432 Zapisywanie danych na dysku 432 Resetowanie pól komentarzy 433 22. Wydajność JavaScriptu 435 Kompilacja etapowa 436 Układ grafowy 437 Definiowanie grafu 438 Rozkład ukierunkowany siłowo 439 Unikanie pracy 441 Profilowanie 443 Rozwijanie funkcji 445 Zmniejszanie ilości śmieci 446 Usuwanie nieużytków 447 Typy dynamiczne 448 Podsumowanie 449 Ćwiczenia 449 Znajdowanie drogi 449 Mierzenie czasu 450 Optymalizacja 451 Podpowiedzi do ćwiczeń 453 Rozdział 2. Struktura programu 453 Pętlowy trójkąt 453 FizzBuzz 454 Szachownica 454 Rozdział 3. Funkcje 454 Minimum 454 Rekurencja 454 Liczenie znaków 455 Rozdział 4. Struktury danych - obiekty i tablice 455 Suma przedziału liczb 455 Odwracanie tablicy 455 Lista 456 Porównywanie głębokie 456 Rozdział 5. Funkcje wyższego rzędu 457 Wszystko 457 Dominujący kierunek pisma 457 Rozdział 6. Sekretne życie obiektów 458 Typ wektorowy 458 Grupy 458 Grupy z możliwością iteracji 458 Pożyczanie metody 458 Rozdział 7. Projekt - robot 459 Porównywanie robotów 459 Efektywność robota 459 Trwała grupa 459 Rozdział 8. Błędy i obsługa błędów 460 Spróbuj jeszcze raz 460 Zamknięte pudełko 460 Rozdział 9. Wyrażenia regularne 460 Apostrofy 460 Jeszcze raz liczby 460 Rozdział 10. Moduły 461 Modularny robot 461 Moduł Roads 462 Zależności cykliczne 462 Rozdział 11. Programowanie asynchroniczne 463 Śledzenie skalpela 463 Budowa metody Promise.all 463 Rozdział 12. Projekt - język programowania 464 Tablice 464 Zamknięcie 464 Komentarze 464 Naprawienie zakresu 464 Rozdział 14. Obiektowy model dokumentu 465 Budowa tabeli 465 Elementy według nazwy znacznika 465 Kapelusz kota 465 Rozdział 15. Obsługa zdarzeń 466 Balon 466 Trop myszy 466 Karty 466 Rozdział 16. Projekt - gra platformowa 467 Wstrzymywanie gry 467 Potwór 467 Rozdział 17. Rysowanie na kanwie 468 Kształty 468 Wykres kołowy 468 Odbijająca się piłka 469 Obliczenia na zapas 469 Rozdział 18. HTTP i formularze 469 Negocjacja treści 469 Pracownia JavaScript 470 Gra w życie Conwaya 470 Rozdział 19. Edytor obrazków pikselowych 471 Powiązania z klawiaturą 471 Efektywne rysowanie 471 Koła 471 Właściwe linie 472 Rozdział 20. Node.js 473 Narzędzie wyszukiwania 473 Tworzenie katalogów 473 Publiczna przestrzeń w internecie 473 Rozdział 21. Projekt - serwis dla pasjonatów 474 Zapisywanie danych na dysku 474 Resetowanie pól komentarzy 474 Rozdział 22. Wydajność JavaScriptu 474 Znajdowanie drogi 474 Optymalizacja 475
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 147
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149882 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Problem z czystym JavaScriptem React i kod deklaratywny W jaki sposób React operuje modelem DOM? Wprowadzenie do aplikacji jednostronicowych Tworzenie projektu Reacta Komponenty Reacta i składnia JSX Co React robi z tymi wszystkimi komponentami? Wbudowane komponenty Konwencje nazewnicze JSX, HTML i czysty JavaScript Używanie Reacta bez składni JSX Elementy JSX są traktowane jak zwykłe wartości z JavaScriptu Elementy JSX muszą być samozamykające Zwracanie dynamicznych treści Utwórz aplikację Reacta z własną prezentacją Tworzenie aplikacji Reacta do zapisywania celów związanych z tą książką Komponenty i propy Używanie propów w komponentach Przekazywanie propów do komponentów Używanie propów w komponencie Komponenty, propy i możliwość wielokrotnego użytku Specjalny prop children W których komponentach potrzebne są propy? Jak zarządzać wieloma propami? Stosowanie operatora rozwijania do propów Łańcuchy propów Tworzenie aplikacji wyświetlającej Praca ze zdarzeniami i stanem Jak nie rozwiązywać tego problemu Poprawne reagowanie na zdarzenia Poprawne aktualizowanie stanu Więcej o haczyku useState() Spojrzenie na wewnętrzne mechanizmy Reacta Konwencje nazewnicze Dozwolone typy wartości stanu Praca z wieloma wartościami stanu Używanie wielu wycinków stanu Zarządzanie połączonymi obiektami stanu Poprawne aktualizowanie stanu na podstawie jego wcześniejszej wartości Wiązanie dwukierunkowe Generowanie wartości na podstawie stanu Praca z formularzami i przesyłanie formularzy Tworzenie prostego kalkulatora Rozbudowywanie kalkulatora Wyświetlanie list i warunkowe wyświetlanie treści Warunkowe wyświetlanie treści Różne sposoby warunkowego wyświetlania treści Warunkowe ustawianie znaczników elementów Wyświetlanie danych z list Przekształcanie danych z list za pomocą metody map() Aktualizowanie list Problem z elementami list Ratunek ze strony kluczy Warunkowe wyświetlanie komunikatu o błędzie Wyświetlanie listy produktów Dodawanie stylów do aplikacji Reacta Jak działają style w aplikacjach Reacta? Używanie stylów wewnątrzwierszowych Ustawianie stylów za pomocą klas CSS Dynamiczne ustawianie stylów Warunkowe dodawanie stylów Łączenie kilku klas CSS w dynamiczny sposób Scalanie obiektów zawierających style wewnątrzwierszowe Tworzenie komponentów umożliwiających modyfikowanie stylów Problem ze stylami bez ograniczenia zasięgu Ograniczanie zasięgu stylów za pomocą modułów CSS Biblioteka styled-components Używanie innych bibliotek i platform stylów CSS lub JavaScriptu Wyświetlanie informacji o poprawności danych wejściowych po przesłaniu formularza Używanie modułów CSS do ograniczania zasięgu stylów Portale i referencje Używanie referencji w celach innych niż dostęp do modelu DOM Przekazywanie referencji Komponenty kontrolowane i niekontrolowane Gdzie elementy z Reacta trafiają w modelu DOM Pobieranie wartości wejściowych od użytkownika Dodawanie menu bocznego Zarządzanie efektami ubocznymi Efekty uboczne Efekty uboczne dotyczą nie tylko żądań HTTP Zarządzanie efektami ubocznymi za pomocą haczyka useEffect() Jak używać haczyka useEffect()? Efekty uboczne i zależności Zbędne zależności Porządkowanie stanu po wystąpieniu efektów ubocznych Zarządzanie wieloma funkcjami powodującymi efekty uboczne Zależności w postaci funkcji Unikanie niepotrzebnego wykonywania funkcji powodującej efekty uboczne Efekty uboczne i kod asynchroniczny Reguły związane z haczykami Tworzenie prostego bloga. Na zapleczu Reacta i możliwości optymalizacji Jeszcze o przetwarzaniu i aktualizowaniu komponentów Co się dzieje w momencie wywołania funkcji tworzącej komponent? Wirtualna wersja modelu DOM a rzeczywisty model DOM
Grupowanie zmian stanu Unikanie niepotrzebnego wykonywania komponentów podrzędnych Unikanie kosztownych obliczeń Haczyk useCallback() Unikanie niepotrzebnego pobierania kodu Zmniejszanie wielkości pakietów dzięki podziałowi kodu (i leniwemu wczytywaniu) Tryb strict Debugowanie kodu i narzędzia dla deweloperów Reacta Optymalizowanie istniejącej aplikacji Praca ze złożonym stanem Problem ze stanem używanym dla kilku komponentów Korzystanie z kontekstu do zarządzania stanem używanym przez wiele komponentów Udostępnianie wartości kontekstu i zarządzanie nimi Używanie kontekstu w komponentach zagnieżdżonych Zmiana kontekstu z poziomu komponentów zagnieżdżonych Lepsze automatyczne uzupełnianie kodu Kontekst czy przenoszenie stanu wyżej? Przenoszenie logiki zarządzania kontekstem do odrębnych komponentów Łączenie wielu kontekstów Ograniczenia funkcji useState() Zarządzanie stanem za pomocą haczyka useReducer() Funkcje redukujące Zgłaszanie operacji Modyfikowanie aplikacji, Zastępowanie haczyka useState() Tworzenie niestandardowych haczyków Reacta Parametry w niestandardowych haczykach Wartości zwracane przez niestandardowe haczyki Utwórz niestandardowy haczyk dla danych wejściowych z klawiatury Aplikacje wielostronicowe oparte na bibliotece React Router Rozpoczynanie pracy z pakietem React Router i definiowanie tras Dodawanie nawigacji do strony Od komponentu Link do komponentu NavLink Komponenty Route a "zwykłe" komponenty Od tras statycznych do dynamicznych Pobieranie parametrów trasy Tworzenie dynamicznych odsyłaczy Programowe nawigowanie po witrynie Przekierowania Trasy zagnieżdżone Obsługa niezdefiniowanych tras Tworzenie prostej trzystronicowej witryny Wzbogacanie podstawowej witryny Zarządzanie danymi za pomocą biblioteki React Router Pobieranie danych i routing są ze sobą ściśle powiązane Wysyłanie żądań HTTP bez biblioteki React Router Wczytywanie danych z użyciem biblioteki React Router Włączanie dodatkowych mechanizmów biblioteki React Router Wczytywanie danych na potrzeby tras dynamicznych Funkcje wczytujące dane, żądania i kod po stronie klienta Jeszcze o układach stron Ponowne używanie danych w trasach Obsługa błędów A teraz o przesyłaniu danych Używanie funkcji action() i metody formData() Zwracanie danych zamiast przekierowywania użytkownika Kontrolowanie, które operacje mają być uruchamiane przez poszczególne elementy Wyświetlanie obecnego stanu nawigacji Programowe przesyłanie formularzy Pobieranie i przesyłanie danych od kuchni Odraczanie wczytywania danych. Aplikacja z listą zadań do wykonania Często używane i popularne biblioteki Reacta React umożliwia tworzenie nie tylko aplikacji internetowych Komponenty Reacta i składnia JSX Tworzenie aplikacji Reacta do zapisywania celów związanych z tą książką Tworzenie aplikacji Reacta do zapisywania celów związanych z tą książką Komponenty i propy Tworzenie aplikacji wyświetlającej Twoje cele związane z tą książką Praca ze zdarzeniami i stanem Tworzenie prostego kalkulatora Rozbudowywanie kalkulatora Wyświetlanie list i warunkowe wyświetlanie treści Warunkowe wyświetlanie komunikatu o błędzie Wyświetlanie listy produktów Dodawanie stylów do aplikacji Reacta. Wyświetlanie informacji o poprawności danych wejściowych po przesłaniu formularza Używanie modułów CSS do ograniczania zasięgu stylów Portale i referencje Pobieranie wartości wejściowych od użytkownika. Dodawanie menu bocznego Zarządzanie efektami ubocznymi Tworzenie prostego bloga Na zapleczu Reacta i możliwości optymalizacji Optymalizowanie istniejącej aplikacji Praca ze złożonym stanem Modyfikowanie aplikacji, aby używała API kontekstu Zastępowanie haczyka useState() haczykiem useReducer() Tworzenie niestandardowych haczyków Reacta Utwórz niestandardowy haczyk dla danych wejściowych z klawiatury Aplikacje wielostronicowe oparte na bibliotece React Router Tworzenie prostej trzystronicowej witryny Wzbogacanie podstawowej witryny Zarządzanie danymi za pomocą biblioteki React Router Aplikacja z listą zadań do wykonania
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 105
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154693 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: No starch press.
Czym są funkcje? Czym są stosy? Czym jest stos wywołań? Czym są funkcje rekurencyjne i przepełnienie stosu? Przypadki bazowe i rekurencyjne Kod przed wywołaniem rekurencyjnym i po wywołaniu rekurencyjnym Rekurencja a iteracja Obliczanie silni Iteracyjny algorytm obliczania silni Rekurencyjny algorytm obliczania silni Dlaczego rekurencyjny algorytm obliczania silni jest szalenie nieefektywny? Znajdowanie wyrazów ciągu Fibonacciego Iteracyjny algorytm wyznaczania n-tego wyrazu ciągu Fibonacciego Rekurencyjny algorytm wyznaczania n-tego wyrazu ciągu Fibonacciego Dlaczego rekurencyjny algorytm wyznaczania n-tego wyrazu ciągu Fibonacciego jest mocno nieefektywny? Zamiana algorytmu rekurencyjnego na iteracyjny Zamiana algorytmu iteracyjnego na rekurencyjny Studium przypadku: obliczanie potęg Rekurencyjna funkcja potęgująca Iteracyjne obliczanie potęgi na podstawie wniosków z algorytmu rekurencyjnego Kiedy powinno się korzystać z rekurencji? Tworzenie algorytmów rekurencyjnych Klasyczne algorytmy rekurencyjne Dodawanie liczb zapisanych w tablicy Odwracanie łańcucha znaków Wykrywanie palindromów Wieże Hanoi Algorytm flood fill Funkcja Ackermanna. Algorytmy z nawrotami i algorytmy przechodzenia przez drzewa Algorytmy przechodzenia przez drzewo Drzewa w Pythonie i JavaScripcie Przechodzenie przez drzewo Przechodzenie przez drzewo w porządku preorder postorder inorder Znajdowanie ośmioliterowych słów w drzewie Ustalanie maksymalnej głębokości drzewa Szukanie wyjścia z labiryntu Algorytmy typu "dziel i zwyciężaj" Wyszukiwanie binarne - znajdowanie książki na półce z ułożonymi alfabetycznie pozycjami Sortowanie szybkie - dzielenie nieposortowanej sterty książek na posortowane stosy Sortowanie przez scalanie - łączenie małych stosów kart do gry w większe posortowane stosy Sumowanie liczb zapisanych w tablicy Algorytm mnożenia Karacuby Matematyka kryjąca się za algorytmem Karacuby Permutacje i kombinacje Podstawy teorii mnogości Znajdowanie permutacji bez powtórzeń - usadzanie gości przy weselnym stole Znajdowanie permutacji za pomocą zagnieżdżonych pętli - podejście dalekie od ideału Permutacje z powtórzeniami - narzędzie do łamania haseł Znajdowanie k-elementowych kombinacji za pomocą rekurencji Znajdowanie wszystkich kombinacji zawierających poprawne nawiasowanie Zbiór potęgowy - znajdowanie wszystkich podzbiorów zbioru Memoizacja i programowanie dynamiczne Memoizacja Programowanie dynamiczne z zastosowaniem strategii top-down Memoizacja w programowaniu funkcyjnym Memoizacja w rekurencyjnym algorytmie wyznaczania elementów ciągu Fibonacciego Moduł functools Pythona Co się stanie, gdy przeprowadzimy memoizację "nieczystej" funkcji? Optymalizacja rekurencji ogonowej Jak działa rekurencja ogonowa i na czym polega jej optymalizacja? Akumulatory w rekurencji ogonowej Ograniczenia rekurencji ogonowej Rekurencja ogonowa - studium przypadku Rekurencja ogonowa - odwracanie łańcuchów znaków Rekurencja ogonowa - potęgowanie parzysty/nieparzysty. Rysowanie fraktali Grafika żółwia Podstawowe funkcje modułu turtle Trójkąt Sierpińskiego Dywan Sierpińskiego Drzewa fraktalne Jak długie jest wybrzeże Wielkiej Brytanii? Krzywa i płatek śniegu Kocha Krzywa Hilberta Projekty Wyszukiwarka plików Program do wyszukiwania plików Funkcje dopasowujące Znajdowanie plików, których rozmiar w bajtach jest parzysty Znajdowanie plików, których nazwy zawierają każdą z pięciu samogłosek Rekurencyjna funkcja walk() Wywoływanie funkcji walk() Funkcje biblioteki standardowej Pythona przydatne w pracy z plikami Ustalanie nazwy pliku Wyszukiwanie informacji o znacznikach czasowych pliku Modyfikowanie plików Generator labiryntów Kod generatora labiryntów Stałe w generatorze labiryntu Tworzenie struktury danych labiryntu Wyświetlanie struktury danych labiryntu Korzystanie z rekurencyjnego algorytmu z nawrotami Rozpoczynanie łańcucha wywołań rekurencyjnych. Układanie "piętnastki" Rekurencyjny algorytm układania "piętnastki" Kod programu do układania "piętnastki" Stałe w programie Reprezentacja układanki w danych Wyświetlanie układanki Tworzenie nowej układanki Znajdowanie współrzędnych pustego pola Wykonywanie ruchu Cofanie ruchu Tworzenie nowej układanki Rekurencyjne rozwiązywanie piętnastki Funkcja solve() Funkcja attemptMove() Uruchamianie solvera Program do rysowania fraktali Fraktale dostępne w programie Algorytm zastosowany w programie Kod programu Fractal Art Maker Stałe w programie i konfiguracja modułu turtle Praca z funkcjami rysującymi kształty Funkcja drawFilledSquare() Funkcja drawTriangleOutline() Funkcja drawFractal() Początek funkcji Obsługa słownika specyfikacji Wykorzystywanie specyfikacji Tworzenie przykładowych fraktali Cztery rogi Spirala kwadratów Podwójna spirala kwadratów Spirala trójkątów Glider z "gry w życie" Conwaya Trójkąt Sierpińskiego Fala Róg Płatek śniegu Rysowanie pojedynczego kwadratu lub trójkąta Tworzenie własnych fraktali. Efekt Droste Instalowanie biblioteki Pillow Przygotowanie obrazka Kod programu Droste Maker Początek implementacji Znajdowanie obszaru w kolorze magenty Zmiana rozmiaru obrazka Rekurencyjne umieszczanie obrazu w obrazie
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 170
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154695 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności