Pomieszczenia biurowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WB
(1)
Autor
Celadyn Magdalena (1961- )
(1)
Erbel Joanna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pomieszczenia biurowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Architektura i Budownictwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. na s. 175-178. Netogr. s. 178-179.
1. Wprowadzenie Zrównoważone projektowanie architektoniczne 2. 1. Kształtowa nie zrównoważonego środowiska zbudowanego 2.1.1. Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii 2.1.2. Redukcja strat termicznych 2.1.3. Pozyskiwanie i akumulacja zysków cieplnych 2. 2.4. Materiały i wyroby budowlane 2.2. Aspekty formalno-prawne zrównoważonego projektowania architektonicznego 2.2.1-. Standardy projektowe w dyrektywach Parlamentu Europejskiego i Rady Europy 2.2.2. Regulacje prawa polskiego dotyczące projektowania zrównoważonego 2.2.3. Zrównoważone projektowanie architektoniczne wnętrz w dokumentach formalnych i regulacjach prawnych 2.3. Proces zrównoważonego projektowania architektonicznego 2.3. 1. lnterdyscyplinarny i zintegrowany charakter procesu projektowego 2.3.2. Partycypacja użytkownika w procesie projektowym 2.4. Zrównoważone projektowanie architektoniczne wnętrz Wielokryterialna ewaluacja wnętrz architektonicznych biurowych3.1. ocena jakościowa środowiska zbudowanego 3.1.1. ocena jakościowa w cyklu zycia budynku (LCA) 3.1.2. ocena jakościowa po rozpoczęciu użytkowania (POE) 3. 2. Systemy certyfikacji obiektów architektonicznych 3.3. Certyfikacja obiektów architektonicznych w systemie LEED 3.4. Certyfikacja obiektów architektonicznych w systemie WELL Building Standard 3.5. Ewaluacja Wnętrz architektonicznych a certyfikat LEED lD+C Jakość środowiska wewnętrznego a wielokryterialna ewakuacja wnętrz biurowych 4.1. Materiały budowlane 4.2. Jakość środowiskowa 4.2.1. Jakość powietrza wewnętrznego 4.2.2. Lotne związki organiczne LZO w pomieszczeniach 4.2.3. Komfort termiczny 4.2.4. oświetlenie sztuczne w pomieszczeniach 4.2.5. Oświetlenie światłem naturalnym i dostępność widokowa 4.2.6. Komfort akustyczny 4.3. lnnowacyjność 4.3.1. Komponenty Wnętrz w redukcji kosztów eksploatacji 4.3.2. Aspekty edukacyjne elementów przestrzeni zamkniętych Koncepcje organizacyjne i przestrzenne Wnętrz biurowych 5.1. Pomieszczenia biurowe w układzie korytarzowym 5.2. Pomieszczenia wielkoprzestrzenne (open floor plon) 5.3. Biura krajobrazowe (office landscoping, Buerolandschaft) 5.4. Struktury złożone (combi office) 5.5. Przestrzenie nieterytorialne (business club, shared facilities) 6. Zrównoważone projektowanie architektoniczne wnętrz biurowych 6.1. Przegrody i elementy rozdzielenia 6.1.1. Struktury mobilne przestrzeni kameralnych 6.1.2. Wielofunkcyjność i lokalizacja ,,przestrzeni wspólnych" 6.1.3. Adaptabilność pomieszczeń względem wymagań funkcjonalnych 6.1.4. Kody kolorystyczne i materiałowe 6.2. Materiały budowlane w optymalizacji wskaźników jakości środowiska wewnętrznego 6.3. Przegrody wewnętrzne i komponenty budowlane a komfort świetlny i wizualny 6.4. Systemy pasywne doświetlenia 6.5. Przegrody budowlane i okładziny wykończeniowe a komfort akustyczny 6.6. Roślinne przegrody w kształtowaniu mikroklimatu 6.7. Bezpieczeństwo użytkowania i dostępność 7. Typologia i aspekty formalne certyfikowanych zrównoważonych wnętrz biurowych 7.1. Minimalizm transparentny 7.1.1. Komfort wizualny i transmisja oświetlenia naturalnego 7.1.2. Minimalizm kolorystyczny 7.1.3. Pragmatyzm rozwiązań techniczno-materiałowych 7.2.4. Analiza przykładowych certyfikowanych wnętrz biurowych 7.2. Eco-tech 7.2.1. Ekspozycja elementów konstrukcyjnych i instalacji infrastruktury 7.2.2. Redukcja materiałów wykończeniowych 7.2.3. Analiza przykładowych certyfikowanych Wnętrz biurowych 7.3. Assemblage materiałowy i semantyczny 7.3.1. Artefakty i ich warstwa znaczeniowa 7.3.2. Sekwencje pomieszczeń i narracja przestrzenna 7.3.3. Analiza przykładowych certyfikowanych Wnętrz biurowych 7.4. Vintage Design 7.4.1. Ponowne wykorzystanie materiałów i wyrobów budowlanych 7.4. 2. Redukcja zużycia materiałowego dematerializacja 7.4.3. Humanizacja Wnętrza zamkniętego 7.4.4. Analiza przykładowych certyfikowanych Wnętrz biurowych 7.5. Kryteria certyfikacji a spójność stylistyczna zrównoważonych wnętrz biurowych 8. Perspektywy rozwojowe problematyki zrównoważonego projektowania architektonicznego wnętrz biurowych 8.1. Konserwacja zasobów materiałowych 8.2. Zarządzanie odpadami budowlanymi 8.3. Retrofuturyzm utylitarny.
Sygnatura czytelni BWB: VII G 85
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 4954 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Alternatywy 73. Coworking / Joanna Erbel. W: Architektura & Biznes. 2012, nr 1, s. 56-59. - 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Architektura i Budownictwo
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia na stronach 157-160.
CZĘŚĆ I. PRACA W BIURZE Rozdział 1. Biuro dla wszystkich czy biuro dla każdego? Poglądy na kształtowanie powierzchni biurowych Człowiek jako homo officens - krótka historia pracy biurowej Biurowce jako symbol korporacyjnej potęgi. Przypadek warszawskiego Mordoru Open space - efektywne wykorzystanie przestrzeni czy przejaw przedmiotowego podejścia do pracownika? Den, hive, cell i club - koncepcja stylów pracy Francisa Duffy‘ego Kotwice, łącznicy, zbieracze i żeglarze - mobilność pracowników oczyma Jeremy‘ego Myersona i Catherine Greene Rezydenci, networkerzy, nomadzi i pracownicy terenowi - cztery grupy współczesnych pracowników biurowych Rozdział 2. Czy wiek to tylko liczba? Przynależność pokoleniowa a oczekiwania dotyczące przestrzeni pracy Pokolenia na współczesnym rynku pracy Różnice między pokoleniowe - fakty czy stereotypy? CO-Worker (CO2 Fighter), Busy But Balanced, White-Collar Classic, Work Hard, Tech Hard, Mission Completion - pięć grup tzw. osobowości biurowych Rozdział 3. Projektowanie przestrzeni biura w warunkach "nowej normalności" Czy konieczny jest powrót do biur? Uwarunkowania powrotu do biur Jak zapewnić bezpieczny powrót do biur? Zalecenia i dobre praktyki globalnych firm branży HR Wytyczne Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego CZĘŚĆ II. PRACA ZDALNA Rozdział 4. Praca nakładcza (chałupnictwo), telepraca, praca zdalna - podobieństwa i różnice Chałupnictwo (praca nakładcza) a telepraca Telepraca jako elastyczna forma zatrudnienia Telepraca a praca zdalna. Formy zdalnej pracy Home office w czasach epidemii. COVID-19 a praca zdalna Wprowadzenie pracy zdalnej jako egzamin z zarządzania Rozdział 5. Szansę i zagrożenia związane z pracą zdalną Praca zdalna - perspektywa pracownika Praca zdalna - perspektywa pracodawcy Warunki efektywności pracy zdalnej. Czego uczą nas popełnione błędy? Zdalny HR. Funkcjonowanie działu personalnego w nowych warunkach HR jako Paradox Navigator Praca zdalna jako wyzwanie dla osób zarządzających organizacjami Rozdział 6. Ocenianie i motywowanie zdalnych pracowników. Zaufanie i komunikacja jako fundamenty zdalnej pracy Trudności z oceną zdalnych pracowników Kryteria oceny zdalnych pracowników Zarządzanie przez cele (ZPC, MBO) jako podstawa oceny zdalnych pracowników Jak motywować? Pięć filarów motywowania zdalnych pracowników Jak motywować zdalnych menedżerów? Obniżka wynagrodzeń - zabójca motywacji? Czy istnieje "osobowość zdalnego pracownika"? CZĘŚĆ III. MIĘDZY PRACĄ W BIURZE A PRACĄ W DOMU. COWORKING JAKO TRZECIA FORMA PRACY Rozdział 7. Pojęcie coworkingu i wartości leżące u jego podstaw Definicja i historia pojęcia Coworking a praca w tradycyjnym biurze Coworking jako wspólnota wartości Polityka zero waste - jeden z przejawów realizacji wartości Koncepcja actwity based working jako podstawa projektowania biur coworkingowych Rozdział 8. Sposoby wykorzystania przestrzeni coworkingowych Rodzaje przestrzeni coworkingowych Biura coworkingowe w czasach "przedpandemicznych" Stare i nowe sposoby korzystania z przestrzeni coworkingowych CZĘŚĆ IV. PRÓBA PODSUMOWANIA Rozdział 9. Praca w biurze, praca zdalna, coworking w warunkach nowej (tymczasowej?) normalności Co oznacza "powrót do normalności"? Kontynuacja pracy zdalnej czy powrót do biur? Do jakich biur ma nastąpić powrót? Koniec ery dress code‘u! Projektowanie partycypacyjne - modne hasło czy warunek efektywnego korzystania z przestrzeni biurowej? Coworking - idea przeszłości czy przyszłości? Sąsiedzkie biura coworkingowe - utopia czy przyszłość coworkingu? Jak kreować przestrzeń pracy? Aneks Załącznik 1. Zalecenia dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy opracowane przez porozumienie firm Randstad, Adecco Group i ManpowerGroup (partner - Polskie Forum HR) Załącznik 2. Lista pytań kontrolnych wspomagających przeprowadzenie oceny zgodności stosowanych środków z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Załącznik 3. Fragment formularza ankiety badającej preferencje dotyczące organizacji przestrzeni biurowej Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150291 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 16460
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności