Sorting
Source
Library Catalogue
(2)
Form of Work
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Machul Piotr
(1)
Pokrzywa Piotr
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Marketing
(2)
Baby boomers
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Reklama
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
No cover
Journal
In basket
Miesięcznik, 2010, nr 13-
Wcześniejsza częstotliwość: Dwutygodnik, 1999-2004, nr 19, Tygodnik, 2004, nr 20-2010, nr 11/12
2011, nr 1-.
Tytuł według okładki.
Opis na podstawie: 2011, nr 1.
Na okładce i na grzbiecie mmponline.pl.
Od 2012, nr 1 [redaktor naczelny Piotr Pokrzywa].
Od 2013, nr 1 drugi podtytuł: o marketingu z pasją.
2016, nr 1 tyt.: M&MP, tytuł grzbietowy: Media & Marketing Polska.
Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański].
Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat, od nr 12 brak drugiego podtytułu.
Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska.
Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP.
Zawartość zasobu Magazyn P 3253 udostępniany w Wypożyczalni
2011 nr 1-12 . +Raport
2012 nr 1-12 . +Raport
2013 nr 1-12 . +Raporty
2014 nr 1-12 . +Raport nr 12/1 2015
2015 nr 2-12 . +Raport
2016 nr 1-12 . +Raport
2017 nr 1-12 = 453-462 + Raport
2018 nr 1-12 = 463-472
2019 nr 1-12 = 473-482 + Raport Programy lojalnościowe w Polsce 2019
2020 nr 2/3-12 = 484-492
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia Główna: 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 2-3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 12/1
No cover
Book
In basket
Anna Dąbrowska Prof. dr hab., Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Anna Elwart Dyrektor zarządzająca Resolution (Grupa OMD) Karolina Jarosz Paid social specialist, Resolution Robert Juszczyk Kierownik Działu Strategii i Planowania w Agencji Reklamy Polskiego Radia Lucyna Koba Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Gemius HQ Ireneusz Korzeniewski Styleman, jeden z najbardziej uznanych polskich blogerów i silver influencerów Wojciech Kowalczyk Zastępca dyrektora w Biurze Reklamy TVP Piotr Machul Zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” oraz serwisów MM-POnline.pl i MMP24.pl Rafał Oracz Prezes zarządu Grupy AdNext Wojciech Papuziński Szef zespołów kreatywnych w agencji Schulz Brand Friendly Paweł Patkowski Dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska Dorota Peretiatkowicz W czasie pracy nad artykułem dyrektorka syndyków w IQS, obecnie partnerka w firmie IR-Center Marzena Rudnicka Fundator oraz prezes fundacji Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) Sebastian Szade Dyrektor strategii i innowacji w agencji Starcom (Publicis Groupe) Adrian Lubowiecki-Vikuk Adiunkt, dr, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Wojciech Walczak Dyrektor strategii w Plej Brand Experience Agency Katarzyna Krzywicka-Zdunek W czasie pracy nad artykułem dyrektor jednostki biznesowej w IQS, obecnie partnerka w firmie IRCenter Tadeusz Żórawski Dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular/BBDO
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 150459 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności