158660
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) Rynek e-commerce i jego otoczenie Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy Trendy w e-commerce Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych Zmiany wywołane postępem technologicznym Budowanie modelu biznesowego Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu UsP: jak wyróżnć swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta lnternetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie Kluczowe wskaźniki efektywności _ KPl w e_commerce. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie Ekonsument procesy e-cammerce, omnichannel E-konsument Nowy proces zakupowy Lejek zakupowy Nowy model, new corrsumer journey Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym online jako nowy kanał sprzedży vs. Omnichannel Procesy i organizacja pracy Sprzedaż a maketing, usability E-marketing _ przegląd Usability w e-commerce Projektowanie user experience Projektowanie end-to-end Konwersja online merchandising big data Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Finanse, planowanie przychodów, Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 39 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144774 N, 144775 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5729 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 147-149.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności