158660
Book
In basket
I.Istota i uwarunkowania zachowań młodych konsumentów 1.Geneza i przyczyny wyodrębnienia się segmentu młodych konsumentów 2.Zachowania młodych konsumentów - istota i uwarunkowania 3.Wybrane aspekty charakterystyki dzieci i młodzieży w Polsce 4.Zasoby finansowe młodych konsumentów i sposoby ich zagospodarowania II.Zachowania żywieniowe dzieci i młodzieży 1.Specyfika zachowań żywieniowych dzieci i młodzieży 2.Częstotliwość i jakość posiłków spożywanych w ciągu dnia 3.Zachowania żywieniowe dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w kontekście wyników badań jakościowych 4.Zachowania żywieniowe dzieci starszych i ich uwarunkowania III.Żywność i żywienie w opinii dzieci i młodzieży w świetle badań jakościowych 1.Skojarzenia młodych respondentów z żywnością 2.Opinie młodych konsumentów na temat żywności i żywienia w kontekście wyników testu niedokończonych zdań 3.Zalecane i niewskazane produkty żywnościowe dla dzieci i młodzieży 4.Idealne posiłki w opinii młodych konsumentów IV.Świadomość żywieniowa dzieci i młodzieży 1.Rozumienie pojęcia „wartość odżywcza" wśród dzieci i młodzieży 2.Walory zdrowotne produktów żywnościowych w rozumieniu młodych konsumentów 3.Źródła wiedzy żywieniowej młodych konsumentów V.Rola młodych konsumentów w procesie decyzyjnym VI.Promocja i jej rola w kształtowaniu zachowań młodych konsumentów 1. Reklama w opinii dzieci i młodzieży 1.1.Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklam 1.2.Młodzi konsumenci wobec reklam żywności 1.3.Regulacje prawne oraz samoregulacje w zakresie reklamy i jej oddziaływania na dzieci i młodzież 2. Promocja sprzedaży a zachowania młodych konsumentów na rynku żywności VII.Młodzi konsumenci wobec innowacyjnych produktów żywnościowych 1.Istota innowacji 2.Typologia konsumentów na rynku żywności a kwestia innowacyjności 3.Wybrane aspekty postaw młodych konsumentów wobec innowacji na rynku żywności VIII.Młodzi konsumenci jako obiekt badań marketingowych 1.Specyfika badań marketingowych prowadzonych wśród młodych konsumentów 2.Badania marketingowe zorientowane na młodych konsumentów w praktyce przedsiębiorstw IX.Zachowania młodych konsumentów na wybranych subrynkach żywności 1.Preferencje dzieci i młodzieży wobec wybranych produktów żywnościowych 2.Zachowania młodych konsumentów na rynku słodyczy 3.Zachowania młodych konsumentów na rynku lodów 4.Zachowania młodych konsumentów na rynku soków 5.Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności typu fast food 6.Zachowania młodych konsumentów na rynku chipsów 7.Zachowania młodych konsumentów na rynku wędlin 8.Zachowania młodych konsumentów na rynku produktów żywnościowych typu light X.Edukacja konsumencka adresowana do dzieci i młodzieży
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 146006 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 235-243.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności