158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji Kapitał ludzki w organizacji — istota i zakres Determinanty kapitału ludzkiego w organizacji Założenia pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Kompetencje pracowników — podejście behawioralne Modele, opisy i profile kompetencyjne Rodzaje kompetencji Wskaźniki i poziomy kompetencji Profile kompetencji Badanie i pomiar kompetencji Metody diagnostyczne Ocena kompetencji przy użyciu skal obserwacyjnych Testy kompetencyjne i psychologiczne Assessment Center Jak zmierzyć kompetencje pracowników — propozycje obszarów do badania Pomiar kluczowych postaw pracowników Postawy jako składnik kapitału ludzkiego organizacji Zaangażowanie pracowników Istota terminu zaangażowanie pracownika Przegląd metod pomiaru zaangażowania Koncepcja metody pomiaru zaangażowania organizacyjnego Narzędzie diagnostyczne do pomiaru zaangażowania organizacyjnego Weryfikacja metody pomiaru Satysfakcja zawodowa pracowników Celowość pomiaru satysfakcji z pracy Interpretacja oraz determinanty satysfakcji zawodowej Przegląd metod badania satysfakcji z pracy Założenia metody pomiaru satysfakcji zawodowej Narzędzie diagnostyczne do pomiaru satysfakcji zawodowej Postawa otwartości na nowe doświadczenia i zmianę Otwartość na zmianę w procesie budowania jakości kapitału ludzkiego organizacji uczącej się i rozwijającej Możliwości pomiaru otwartości na nowe doświadczenia i zmianę — metody ilościowe i jakościowe Postawa gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem jako czynnik budowania jakości kapitału ludzkiego w organizacji Możliwość pomiaru postawy gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem — metody ilościowe i jakościowe Pomiar kontaktów interpersonalnych Kontakty interpersonalne jako przedmiot pomiaru Uwarunkowania jakości kontaktów międzyludzkich — rola doświadczeń osobistych, osobowości i kompetencji społecznych pracowników Jakość kontaktów interpersonalnych w tradycyjnym zespole pracowniczym i w rozproszonym zespole projektowym Kontakty interpersonalne jako wymiar budujący jakość kapitału ludzkiego w organizacji Wskaźniki empiryczne kontaktów interpersonalnych Wskaźniki empiryczne pomiaru dotyczące kontekstu komunikacji interpersonalnej Wskaźniki empiryczne pomiaru jakości kontaktów interpersonalnych Narzędzia pomiaru kontaktów interpersonalnych Kwestionariusz ankiety do badania jakości kontaktów interpersonalnych w przedsiębiorstwie Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego Od badań nad małymi grupami społecznymi do badań ogólnego klimatu organizacyjnego Kultura a klimat organizacyjny Natura klimatu psychologicznego Integracyjne podejście do klimatu organizacyjnego Główne wymiary klimatu organizacyjnego Sposoby badania klimatu organizacyjnego Narzędzia do diagnozy klimatu organizacyjnego Propozycja wskaźników do badania klimatu organizacyjnego Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Od kapitału kulturowego do kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacyjna jako przejaw kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacji a kapitał kulturowy organizacj Kultura efektywności jako przejaw kapitału kulturowego organizacji Jak badać kapitał kulturowy organizacji? Jakościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Ilościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Narzędzia diagnostyczne kultury organizacyjnej
Sygnatura czytelni BMW: IX B 103 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5856 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowane ze środków Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności