158660
No cover
Book
In basket
Ewolucja podejścia do marketingu i zarządzania marką Przeobrażenia interpretacyjne marketingu Marketing modernistyczny Marketing postmodernistyczny Wyzwania w zakresie zarządzania marką Specyfika plemion wokół marek Zjawisko kultowości marki Crowdsourcing Społeczność wokół marki – zarys teoretyczny Grupy konsumenckie – istota zjawiska Społeczność wokół marki – ujęcie definicyjne Subkultury Społeczności w Internecie . Społeczność wirtualna Internetowa społeczność wokół marki Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie Społeczność wokół marki Budowa społeczności wokół marki – zasadnicze nurty badawcze Kreowanie społeczności marki przez jej członków Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki Badanie trzech i larów społeczności marki Badania wybranych elementów kapitału marki Tożsamość marki Wizerunek/osobowość Lojalność wobec marki Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności Relacje Zaangażowanie Luka badawcza Koncepcja badań własnych oraz charakterystyka badanego podmiotu Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki Społeczność wokół marki Legia Warszawa – uzasadnienie wyboru społeczności do badania Kluby sportowe – specyfika funkcjonowania marki Charakterystyka marki Legia Warszawa Historia powstania marki Legia Warszawa Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa Określenie percepcji społeczności wokół marki legia warszawa – metodyka i analiza wyników badania jakościowego Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa Percepcja społeczności marki Legia Warszawa Wspólna świadomość członków Legii Warszawa Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności Społeczność wokół marki a lojalność klientów wobec marki – metodyka i analiza wyników badania ilościowego Kwestionariusz – Percepcja społeczności wokół marki Kwestionariusz – Zaangażowanie w markę Kwestionariusz – Zaangażowanie w społeczność Kwestionariusz – Lojalność wobec marki Analiza wyników badania ilościowego Weryfikacja modelu teoretycznego Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa Różnice w lojalności wokół marki
Sygnatura czytelni BMW: VI D 55 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6041 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148139 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [193]-[207].
Target audience note
Dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych, badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
Funding information note
Publikacja dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności