158660
Book
In basket
1.Kapitał intelektualny - pojęcie, znaczenie, podejścia 1.1.Geneza kapitału intelektualnego 1.2.Pojęcie kapitału intelektualnego 1.3.Kategoryzacja kapitału intelektualnego 1.4.Znaczenie elementów składowych kapitału intelektualnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce - wyniki badania 1.4.1.Znaczenie części składowych kapitału ludzkiego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 1.4.2.Znaczenie elementów składowych kapitału organizacyjnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 1.4.3.Znaczenie elementów składowych kapitału relacyjnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 2.Metody identyfikacji i pomiaru kapitału intelektualnego 2.1.Pomiar kapitału intelektualnego z zastosowaniem metod finansowych 2.1.1.Wskaźnik wartości rynkowej do wartości księgowej 2.1.2.Wskaźnik Q-Tobina 2.1.3.Metoda skalkulowanej wartości niematerialnej - CIV 2.1.4.Metoda KCE™ 2.1.5.Metoda VAIC™ 2.2.Pomiar kapitału intelektualnego z zastosowaniem metod niefinansowych 2.2.1.Navigator Skandii 2.2.2.Monitor Aktywów Niematerialnych 2.2.3.Zrównoważona Karta Wyników 2.3.Identyfikacja wskaźników kapitału intelektualnego - na przykładzie hierarchicznej analizy procesu 3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich a kapitał intelektualny 3.1.Zakresy znaczeniowe różnorodności 3.2.Zakresy znaczeniowe kapitału intelektualnego 3.3.Zarządzanie różnorodnością i korzyści z niej wynikające 3.4.Zarządzanie różnorodnością i jej wkład w tworzenie kapitału intelektualnego organizacji 3.5.Kapitał intelektualny a różnorodność zasobów ludzkich w organizacji w świetle badań 3.5.1.Korzyści, które może przynieść organizacji zarządzanie różnorodnością 3.5.2.Wpływ różnorodności zasobów ludzkich w organizacji na poziom kapitału intelektualnego Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie - aspekty praktyczne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 395
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149319 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 149318 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 199-206.
Target audience note
Dla naukowców, studentów i menedżerów.
Funding information note
Współfinansowanie: Sieć Badawcza Łukasiewicz, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "Orgmasz"
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności