158660
Book
In basket
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów Wprowadzenie Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek Problem spadającego za ufania w obliczu fałszywych wiadomości Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne ,,To oburzające! To skandal!'' Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych ,,Chcę to mieĆ na już". zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresou4lm Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowego Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem Hydra mediów społecznościowych zasady przejrą1stości a zatajanie informacji W zarządzaniu kryzysem ll Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte l l z działań antykryzysowych pięciu duzych firm Kluczowa rola prawdomówności lL w zarządzaniu kryzysem i reputacją odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej lt Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie Waszego zespołu na kryzysowe Co mają do powiedzenia influencerzy Iil specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki ln Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu Pokazywanie Iudzkiej strony oraz okazywanie Il empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys lll z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze scottem Guthriem Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie anaIityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów)
Sygnatura czytelni BMW: VI D 60 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6188 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Communication in crisis : understand, engage and influence consumer behaviour to maximize brand trust, 2019
General note
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Target audience note
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności