155310
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXl wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitalu marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji Kształtowane oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Pro1ektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promoc1a sprzedaży, wydarzenia i doŚwiadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpoŚredni i interaktywny, marketing Szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 281
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 27
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149583 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6194 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing management, 2011
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności