158660
Book
In basket
Rozdział 1. Marka osobista w ujęciu teoretycznym 1.1. Podstawowe pojęcia związane z marką 1.2. Historia marki 1.3. Kształtowanie marki osobistej we współczesnym marketingu 1.4. Składowe marki osobistej 1.5. Koncepcja kapitału marki osobistej Rozdział 2. Zarządzanie marką osobistą 2.1. Istota zarządzania marką 2.2. Etapy procesu zarządzania marką 2.3. Modele brandingu 2.3.1. Tradycyjny model brandingu i jego cechy 2.3.2. E-branding, czyli kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych 2.4. Narzędzia personal brandingu 2.4.1. Storytelling 2.4.2. Wizualizacja marki 2.5. Strategie brandingowe w otoczeniu wielokulturowym Rozdział 3. Marka osobista jako instrument rozwoju kariery zawodowej kadry menedżerskiej 3.1. Specyfika kariery zawodowej 3.2. Etapy kariery zawodowej 3.3. Orientacje wobec zarządzania karierą 3.4. Znaczenie marki osobistej dla rozwoju kariery zawodowej Rozdział 4. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w ujęciu badań empirycznych 4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości i metodyka badań 4.2. Wyniki badań ilościowych w świetle prowadzonych analiz 4.2.1. Marka osobista i personal branding w opinii badanych menedżerów 4.2.2. Kariera zawodowa w opinii respondentów 4.2.3. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w świetle przeprowadzonych badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 414
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 150293 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 141-150.
Target audience note
Dla kadry menedżerskiej, przedstawicieli nauki oraz studentów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności