158660
No cover
Book
In basket
Globalizacja sieci cyfrowych Droga do cyfrowej ekonomii Od World Wide Web do blockchain: mapa drogowa cyfrowej transformacji Sieć: Create smart user-experience („Wykreuj inteligentne doświadczenie użytkownika”) Media społecznościowe: Become a part of your customers live („Bierz udział w życiu swoich klientów”) Marketing kontekstowy Marketing autentyczny i storytelling Social commerce Internet of Things (IoT): Internet Rzeczy Wirtualizacja i dematerializacja Podstawy neuromarketingu Decyzje zakupowe w Internecie Ekstensywna decyzja zakupowa Limitowana decyzja zakupowa Nawykowa decyzja zakupowa Impulsywna decyzja zakupowa Czynniki wywołujące decyzje zakupowe Internet pomaga przy decyzjach zakupowych Model „bodziec organizm reakcja” (model Stimulus-Organism-Response) Autopilot jako siła napędzająca przy decyzjach zakupowych w Internecie Megatrend: neuromarketing Coca Cola czy Pepsi Cola? Jaki wpływ na postrzeganie ma otoczenie kulturowe? Co powie wasz mózg na samochód sportowy? Co mówi mózg palacza? Struktura i centralne obszary naszego mózgu Układ limbiczny – ośrodek władzy w naszym mózgu Narzędzia Funkcjonalne obrazowanie metodą rezonansu magnetycznego (fMRI) EEG (elektroencefalografia) Steady State Topography (SST) Magnetoencefalografia (MEG) Aktywność elektrodermalna (EDA) Elektromiografia (EMG) Facial Action Coding System (FACS) Eye-tracking (badanie ruchu gałek ocznych) Optymalizacja na podstawie pomiarów neuronaukowych Jak przebiega badanie neuromarketingowe w emolyzr? Najważniejsze koncepcje neuromarketingu Multisensoryczne procesy przetwarzania w mózgu Interaktywna oprawa w branży kredytowej Virtual Reality (VR) Określenie grupy docelowej według Limbic® Types (Typów Limbicznych) Inne koncepcje nieświadomego wpływu na kognitywne postrzeganie (percepcję poznawczą) i zachowania afektywne Framing (formułowanie) Priming (tworzenie podstaw) Neurony lustrzane jako podstawa ludzkiej komunikacji Komunikowanie się po ludzku również w Internecie. Zmiana perspektywy Szata graficzna a neuromarketing Storytelling. Kino w głowie klienta Neuromarketing w Internecie Dotychczasowe działania i odkrycia Silne i słabe strony sklepów internetowych: po równanie dwóch stron internetowych z punktu widzenia neuromarketingu Oddziaływanie antropomorficznych agentów interfejsu na stronach e-commerce Z własnych badań i dokonań Neurolab emolyzr w Targobanku Wybór grupy osób do badania Wnioski z badań neuromarketingowych Targobanku Badania firmy ERGO 138 Konstrukcja badania: eye-tracking i aktywność elektrodermalna (EDA) Realizacja Model testu 1: www.ergo.de Model testu 2: www.ergodirekt.de Neuromarketing w praktyce internetowej „Czynnik człowiek” triumfuje Efektywność komunikacji Zdolność zapamiętywania Rodzaje emocji „Ty” czy „Pan/Pani”? Jak zwracać się do swoich klientów? Neuromarketing w mediach społecznościowych Pozdrowienia z puli genowej: dlaczego media społecznościowe zaspokajają ważne potrzeby podstawowe człowieka? Eldorado motywów, czyli: dlaczego sieci społecznościowe są placem zabaw Limbic® Types? Kto potrzebuje Google i Żółtych Stron, czyli: dlaczego grupy rówieśnicze w sieciach społecznościowych czynią życie użytkowników łatwiejszym? Cyfrowy storytelling, czyli: dlaczego najciekawsze historie opowiadają sieci społecznościowe? Too fast for ratio: reklama i sprzedaż internetowa łączą się ze sobą Personal Networking: pozyskiwanie i utrzymanie klientów w sprzedaży stacjonarnej Logowanie społecznościowe: wygoda zwycięża nad rozsądkiem i przyspiesza panowanie nad światem. Siła przyzwyczajenia – neuromarketing w erze Internetu Rzeczy Maszyna w głowie – neuromarketing za pomocą uczących się maszyn, sztucznej inteligencji i wirtualizacji Megatrend: personalizacja Personalizacja prosta, ale skuteczna Personalizacja kompleksowa – AXA doskonali dialog z klientem w zakresie ubezpieczenia medycznego Ekstramaszyna – od robo doradcy przez chatbota do interfejsu głosowego Pamięć do wynajęcia – wirtualizacja wiedzy Perspektywy
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 61 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6319 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Neuromarketing im Internet : gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt, $f 2018
General note
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności