158660
Book
In basket
Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Wyzwania świata cyfrowego Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu . Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 66 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 151444 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
All copies are currently on loan: sygn. E 6365 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing 5.0 : technology for Humanityl, 2021
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności