158660
Książka
W koszyku
Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Wyzwania świata cyfrowego Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu . Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 66 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151444 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6365 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing 5.0 : technology for Humanityl, 2021
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności