156789
Książka
W koszyku
RELACJE MARKI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM Konceptualizacja pojęcia marki Kategoryzacja marek i ich wartości według konsumentów Relacje między markami a klientami w mediach społecznościowych Społeczności związane z marką CYFROWA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO CZYNNIK ANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW W MARKĘ Komunikacja marketingowa widziana z perspektywy organizacji Narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w Internecie Reklama Public relations Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Promocja sprzedaży Wydarzenia i doświadczenie klientów Marketing interaktywny Word-of-mouth Komunikacja marketingowa - perspektywa konsumentów Postrzeganie przez konsumentów wybranych form komunikacji marketingowej Inbound marketing jako kolejny etap ewolucji strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Przyczyny wymuszające zmiany strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Strategia inbound marketingu Planowanie i realizacja kampanii inbound marketingu ANGAŻOWANIE SIĘ KLIENTÓW W MARKĘ W INTERNECIE Teorie powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Uporządkowanie terminologii związanej z procesem angażowania się konsumenta Konceptualizacja aktywnego angażowania się konsumentów w Internecie Wybrane czynniki powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Proces aktywnego angażowania się konsumenta i czynniki w nim pośredniczące Wzajemne oddziaływanie klienta i marki Satysfakcja klienta z oferty marki Zaufanie klienta do marki Przywiązanie i miłość klienta do marki Afektywne zaangażowanie klienta w markę Klient jako rzecznik marki WSPÓŁTWORZENIE I WSPÓŁDESTRUKCJA WARTOŚCI MARKI JAKO EFEKT ANGAŻOWANIA SIĘ KONSUMENTÓW Zdefiniowanie wartości Współtworzenie wartości Ewolucja współtworzenia wartości Korzyści wynikające ze wspólnego tworzenia wartości Angażowanie się we współtworzenie wartości marki Angażowanie się we współdestrukcję wartości w kontekście marki PRZYJĘTA METODYKA I WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH CHARAKTERYSTYKA MŁODYCH KONSUMENTÓW ORAZ ICH WYBRANE ZACHOWANIA ONLINE Zdefiniowanie i typologia generacji Cechy demograficzne polskich konsumentów z pokoleń Milenium i Z Generacja Milenium - angażowanie się w markę oraz wybrane zachowania online Pokolenie Z - wybrane zachowania online oraz angażowanie się w markę FAZA EKSPLORACYJNA BADAŃ Wywiady częściowo ustrukturyzowane Założenia przyjęte w wywiadach częściowo ustrukturyzowanych Ustalenia empiryczne Analiza Wnioski odnoszące się do pytań badawczych Najważniejsze ustalenia z badań jakościowych Inspirująca treść jako wymiar Działania tworzące i podtrzymujące relacje w mediach społecznościowych Wyszukiwanie informacji powiązanych z markami FAZA POTWIERDZAJĄCA - OPRACOWANIE, WALIDACJA I WAŻNOŚĆ NOMOLOGICZNA SKALI POSTRZEGANIA KOMUNIKACJI ONLINE Identyfikacja wymiarów i potwierdzenie rzetelności skali Ważność nomologiczna skali postrzegania komunikacji marketingowej online Ramy koncepcyjne badania opartego na mediacjach Omówienie przyjętych hipotez Profil demograficzny Analiza rzetelności oraz konfirmacyjna analiza czynnikowa Testowanie hipotez i modelu pomiarowego
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 69 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6373 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [267]-341.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności