158660
No cover
Book
In basket
CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1Przedsiębiorstwo w ujęciu teoretycznym 1.2Istota wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.2.1Wzrost przedsiębiorstwa 1.2.2Rozwój przedsiębiorstwa 1.3Wybrane teorie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.3.1Teoria rozwoju J. Downiego 1.3.2Teoria R. Marrisa 1.3.3Teoria E. Penrose 1.3.4Model SOC 1.4Formy wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.5Teorie rozwoju organizacji - fazowe modele wzrostu 1.6Fazy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1Istota i cechy rynku turystycznego 2.1.1Pojęcie rynku turystycznego i jego specyfika 2.1.2Elementy rynku turystycznego i jego cechy 2.1.3Struktura podmiotowa rynku turystycznego 2.2Rozwój rynku usług turystycznych 2.3Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki 2.4Produkt turystyczny jako wyznacznik atrakcyjności i aktywności przedsiębiorstw turystycznych WYBRANE CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH 3.1Czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 3.2Kultura zaufania i innowacyjności jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa 3.3Jakość czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną 3.4Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu jako determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 3.5Rola finansów we wzroście przedsiębiorstw turystycznych 3.6Marketingowe czynniki rozwoju przedsiębiorstw turystycznych
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152213 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 177-193
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności