158660
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXI wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitału marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji ROZDZIAŁ 12 ROZDZIAŁ 13 ROZDZIAŁ Kształtowanie oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Projektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152502 N, 152503 N (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing management, 2011
General note
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Bibliography, etc. note
Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności