156789
Książka
W koszyku
Co się zmieniło w obszarze zarządzania ludźmi w drugiej dekadzie XXI wieku? Czy Great Resignation, Quiet Quitting etc. to modne buzzwordy, czy realne trendy? CZŁOWIEK Model ludzkiego potencjału Ogry są jak cebula Uwarunkowania kulturowe, czyli Starbucks a sprawa polska Feedback, informacja zwrotna a różnice kulturowe Inne aspekty naszego potencjału Aspiracje, postawy i nastawienie Wartości Tożsamość Różnorodność i style zachowań Style zachowań w modelu Extended DISC Percepcja - Intuicja Myślenie - Uczucie Kilka historii z mojej praktyki Style zachowań a komunikacja między dwiema osohami Platynowa zasada, czyli spersonalizowane motywowanie Efektywna współpraca w zespole a różnorodność stylów zachowań Kilka historii z mojej praktyki Różnorodność, inkluzywność, przynależność Kompetencje liderskie i algorytm przywództwa Style przywództwa według Extended DISC Metody mierzenia kompetencji liderskich Ocena/Feedback 360 stopni - wróg czy przyjaciel menedżera? Jakie kompetencje liderskie warto rozwijać w trzeciej dekadzie XXI wieku? Jak Feedback 360 stopni może działać w praktyce? Zachowania, kompetencje i nastawienia w sprzedaży Postrzeganie sprzedaży w polskiej kulturze Typy modeli/procesów sprzedaży i role sprzedażowe w modelach Extended DISC oraz FSA (FinxS Sales Assessment) Kompetencje w modelu FSA Napompowany balonik (nie tylko w sprzedaży) DRUGA STRONA UKŁADANKI: ORGANIZACJA Czym jest kultura organizacyjna i dlaczego ma takie znaczenie? Modelowanie zachowań przez liderów i liderki Kalendarze i spotkania online w dużym banku Ograniczający wpływ obecnej kultury na wdrażane zmiany Martwe sale Nowa tania linia lotnicza i nowe standardy obsługi Lekarze a pielęgniarki - niezdrowa kultura komunikacji Fotografowanie kultury organizacyjnej z pomocą Diamentu Extended DISC Zmiana w organizacji Zmiany pokoleniowe Dlaczego zmiana jest trudna i często się nie udaje? Zmiana a nawyki i style zachowań Od stresu do dobrostanu Definicja stresu Reakcje na stres w modelu Extended DISC Extended DISC Termometr Organizacji - stres na poziomie ogólnofirmowym Zmiana perspektywy - zmierzmy dobrostan/poczucie szczęścia w pracy Jak rozumieć szczęście w pracy? Skąd się bierze poczucie szczęścia? Badanie poziomu szczęścia lub dobrostanu
Sygnatura czytelni BMW: IX D 168 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155547 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155548 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności