158660
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Organizacja, która zarządza swoją innowacyjnością Aldona Kucner 1.1. Czy innowacja musi być przełomem? 1.2. Innowacja – proces czy szczęśliwy traf? 1.3. Jak budować i promować kulturę innowacji w przedsiębiorstwie? 1.4. Jak wzmocnić kreatywność swoich pracowników? 1.5. Jak w sposób innowacyjny zmieniać model biznesowy przedsiębiorstwa? Jak skutecznie pivotować modele biznesowe? 1.6. Jaka jest rola i wyzwania stojące przed menedżerami innowacyjnego przedsiębiorstwa? 1.7. Kiedy zacząć? Rozdział 2. Rola lidera jako przywódcy transformacyjnego w procesie innowacyjności przedsiębiorstwa Ilona Okipna 2.1. Wpływ przywództwa transformacyjnego na innowacje 2.2. Różnice między liderem innowacyjności a przywódcą transformacyjnym 2.3. Przywództwo transformacyjne – klucz do sukcesu w innowacyjnym środowisku biznesowym Rozdział 3. Posprzedażna obsługa klienta w przedsiębiorstwie dystrybucyjnym YYZ Mikołaj Ciszak 3.1. Charakterystyka logistycznej obsługi klienta 3.2. Strategie obsługi klienta 3.3. Komunikacja w logistycznej obsłudze klienta 3.4. Charakterystyka przedsiębiorstwa dystrybucyjnego YYZ 3.5. Struktura organizacyjna procesów przedsiębiorstwa 3.6. Posprzedażna obsługa klienta do 2020 roku 3.7. Ewaluacja danych i strategie raportowania w procesie decyzyjnym Rozdział 4. Optymalizacja procesu produkcyjnego na przykładzie procesu Steinbrecher w zakładzie produkcyjnym z branży automotive na podstawie metodologii lean manufacturing Bartosz Janiuk 4.1. Analiza zastanej sytuacji procesu 4.2. Mapa strumienia wartości procesu 4.3. Propozycja zastosowania zmian 4.4. One piece flow jako zwiększenie przepływu procesu 4.5. Narzędzia twarde lean zastosowane przy optymalizacji 4.6. Skuteczna optymalizacja procesów produkcyjnych: weryfikacja, narzędzia i wyniki Rozdział 5. Systemy jakości jako element konkurencyjności w branży motoryzacyjnej na przykładzie przedsiębiorstwa X Adrianna Paroń 5.1. Systemy jakości w branży motoryzacyjnej 5.2. Międzynarodowy standard zarządzania jakością ISO/TS 16949 5.3. Amerykański system zarządzania jakością QS-9000 5.4. Niemiecki standard zarządzania jakością VDA 6.1 5.5. VDA w ramach APQP 5.6. Case study – produkcja seryjna części samochodowych na przykładzie przedsiębiorstwa X 5.7. Ocena efektywności produkcji w przemyśle motoryzacyjnym – wyzwania i rozwiązania Rozdział 6. Wdrożenie linii mycia przemysłowego na klasę czystości i jego wpływ na poprawę jakości procesów na przykładzie firmy produkcyjnej Cezary Brzozowski 6.1. Problematyka badań w świetle teorii 6.2. Rodzaje mediów odtłuszczających oraz myjących stosowanych w przemyśle oraz ich klasyfikacja według sposobów użycia na podstawie rodzaju zabrudzenia powierzchni 6.3. Analizy własne wybranych części 6.4. Analiza wyników procesu odtłuszczania i precyzyjnego mycia w projekcie „Śruba”. Ocena zgodności z wymaganiami klienta i normą VDA 19.1 Rozdział 7. Wpływ zielonej energii jądrowej na ekologiczne rozwiązania transportowe Anna Orzeł, Adam Busławski 7.1. Energetyka jądrowa jako źródło czystej zielonej energii 7.2. Powtórne wykorzystanie, czyli recykling, paliwa jądrowego 7.3. Zrównoważony rozwój a zapotrzebowanie na dodatkową zieloną czystą energię jądrową w branży automotive – produkcja aut elektrycznych 7.4. Przeskok do elektromobilności – analiza wpływu transformacji floty na środowisko i wyzwania infrastrukturalne
Sygnatura czytelni BMW: IX B 25 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155689 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155688 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów logistyki i zarządzania oraz przedsiębiorczości, a także dla praktyków biznesu.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet WSB Merito (Wrocław)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności