156662
Książka
W koszyku
Dlaczego social media są takie ważne ROZDZIAŁ 2. INSTAGRAM 5. Co to jest Instagram i do kogo jest skierowany 6. Czy da się zarobić na Instagramie 7. Praca marzeń ROZDZIAŁ 3. ROZWÓJ KONTA 8. Jak zacząć i po co w ogóle stawiać na rozwój konta 9. Ważne pojęcia 10. Jak budować zaangażowaną społeczność (moja strategia) 11. Jakie treści publikować 12. Jak powinno wyglądać Twoje konto 13. Co to jest algorytm i jak działa 14. Formy publikacji na Instagramie 15. Czy potrzebuję innych social mediów 16. Jak nagrywać i pisać 17. Jak przyciągnąć obserwatorów 18. ChatGPT 19. Budowanie wizerunku ROZDZIAŁ 4. ZARABIANIE 20. Kiedy zacznę zarabiać 21. Formy zarabiania na Instagramie 22. Jak przeprowadzać współprace z markami 23. Co to są e-produkty, jak tworzyć własne e-produkty i jak je promować 24. Czym jest barter i czy należy w to iść 25. Jakie współprace odrzucać 26. Czy muszę mieć popularne konto i być w rankingach, by zarabiać 27. Czym jest inspiracja wtórna 28. Jak wyceniać swoje działania, jak wyceniać swoją pracę 29. Czy Instagram to praca na cały etat 30. Zrobiłam już wszystko, by zarabiać - co robić dalej ROZDZIAŁ 5. MOTYWACJA 31. Nawyki, które pomogą Ci dobrze prowadzić konto 32. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie relacje 33. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie posty 34. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie rolki 35. Pięć kroków, które pozwolą Ci tworzyć odpowiednie live'y 36. Jakie cechy powinna mieć osoba prowadząca konto na Instagramie 37. Dlaczego nie warto przejmować się hejtem 38. Narzędzia, z których warto skorzystać 39. Gdybym musiała zaczynać od zera - podsumowanie 40. Workbook
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 101 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156247 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności