156789
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania marketingowego Definicja marketingu w nowej rzeczywistości Planowanie i zarządzanie marketingowe Wiedza o rynku Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Prowadzenie badań Tworzenie skutecznej strategii rynkowej Rozpoznawanie segmentów rynku i klientów docelowych Tworzenie propozycji wartości dla klienta i pozycjonowanie Projektowanie wartości Projektowanie produktów i zarządzanie nimi Projektowanie usług i zarządzanie nimi Budowanie silnych marek Zarządzanie cenami i promocjami sprzedaży Komunikowanie wartości Zarządzanie komunikacją marketingową Projektowanie zintegrowanej kampanii marketingowej w erze cyfrowej Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym Zarządzanie wzrostem Rozwijanie działalności w warunkach konkurencji Tworzenie nowych ofert rynkowych Budowanie lojalności klientów Wchodzenie na rynki globalne Marketing społecznie odpowiedzialny
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 156527 N, 156528 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing management, 2011
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego szesnastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności