156984
Book
In basket
Podstawy zarządzania marketingowego Definicja marketingu w nowej rzeczywistości Planowanie i zarządzanie marketingowe Wiedza o rynku Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Prowadzenie badań Tworzenie skutecznej strategii rynkowej Rozpoznawanie segmentów rynku i klientów docelowych Tworzenie propozycji wartości dla klienta i pozycjonowanie Projektowanie wartości Projektowanie produktów i zarządzanie nimi Projektowanie usług i zarządzanie nimi Budowanie silnych marek Zarządzanie cenami i promocjami sprzedaży Komunikowanie wartości Zarządzanie komunikacją marketingową Projektowanie zintegrowanej kampanii marketingowej w erze cyfrowej Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym Zarządzanie wzrostem Rozwijanie działalności w warunkach konkurencji Tworzenie nowych ofert rynkowych Budowanie lojalności klientów Wchodzenie na rynki globalne Marketing społecznie odpowiedzialny
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 156527 N, 156528 N (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing management, 2011
General note
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego szesnastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Bibliography, etc. note
Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności