158660
Book
In basket
1.Metody identyfikacji klientów 1.1.Proto-persona 1.2.Persona 1.3.Mapa empatii 1.4.Identyfikacja motywów zakupowych klienta 1.5.Model Kano 1.6.Historyjki użytkowników 2.Metody tworzenia innowacyjnych rozwiązań 2.1.Business Model Canvas 2.2.Lean Canvas 2.3.Service Blueprint 2.4.Metoda Design Thinking 2.5.Double Diamond 2.6.Mood board (tablica inspiracji) 2.7.World cafe 2.8.Metody badań operacyjnych w procesie projektowania nowego wyrobu 2.9.Wireframe 2.10.Diagram pokrewieństwa 2.11.Diagram drzewa 2.12.Priorytetyzacja MoSCoW 2.13.Testy ról zespołowych 2.13.1.Test Belbina 2.13.2.Test Hartmana 2.14.Matryca propozycji wartości 3.Metody podtrzymywania relacji z klientami 3.1.Warsztaty facylitowane" 3.2.Mapa myśli - współtworzenie mapy myśli 3.3.1-to-l interview 3.4.Speedboat 3.5.Storytelling 3.6.DesignOps 3.7.Metoda 5 x dlaczego 3.8.Mapa drogowa produktu dla klientów 4. Metody oceny doświadczeń klientów 4.1.Perspektywa klientów Zrównoważonej Karty Wyników 4.2.Mierniki oceny doświadczeń klientów (ujęcie operacyjne) 4.3.Segmentacja interesariuszy 4.4.Customer journey map 4.5.Mapowanie doświadczeń
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156545 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Target audience note
Dla pracowników dydaktycznych i badawczo-dydaktycznych, osób dbających o najwyższą jakość edukacji przy jednoczesnym angażowaniu form kształcenia urozmaicającego, studentów, doktorantów, a także osób skłonnych do zwrócenia się w kierunku projektowania partycypacyjnego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności