Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Kubik Szymon
(4)
Wąsiel Marcin
(4)
Kornicki Lucjan
(3)
Hirano Hiroyuki
(1)
Hirano Hiroyuki. 5 pillars of the visual workplace (ang.)
(1)
Jones Daniel T
(1)
Muszyński Robert
(1)
Womack James P
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Produkcja
(2)
Zarządzanie
(2)
Kontrola
(1)
Koszty produkcji
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor)
Wprowadzenie do Pięciu Filarów 5S Kontekst dla wdrożenia Pięciu Filarów Przegląd Pięciu Filarów Dlaczego Pięć Filarów to fundament działań doskonalących w Systemie 5S . Opis Pięciu Filarów Filar pierwszy - Selekcja Filar drugi - Systematyka Filar trzeci - Sprzątanie Filar czwarty - Standaryzacja Filar piąty - Samodyscyplina Najczęstsze typy oporu wobec wdrażania Systemu 5S Korzyści z wdrożenia Systemu 5S Korzyści dla was Korzyści dla waszej firmy Rozdział 3. Filar pierwszy - Selekcja Przedstawienie pierwszego filaru - Selekcji Definicja pierwszego filaru Istota pierwszego filaru Znaczenie Selekcji Problemy, jakich pozwala uniknąć wdrożenie pierwszego filaru Jak wdrożyć Selekcję? Ogólny zarys Strategii Czerwonych Etykiet Miejsca dla przedmiotów oznaczonych na czerwono ("Obszary Czerwonych Etykiet" - ang. Red-Tag Holding Areas) Lokalny czy centralny: "Obszar Czerwonych Etykiet" Etapy Strategii Czerwonych Etykiet Etap 1. Rozpoczęcie projektu Etap 2. Wybór celów do oznaczenia Etap 3. Ustalenie kryteriów oznaczania Etap 4. Wykonanie etykiet Etap 5. Naklejenie etykiet Etap 6. Ocena przydatności oznaczonych przedmiotów Etap 7. Dokumentacja wyników akcji Po zakończeniu akcji oznaczania Nagromadzenie zbędnych przedmiotów Rodzaje zbędnych przedmiotów Miejsca gromadzenia się zbędnych przedmiotów Oznaczanie Czerwonymi Etykietami - sugestie i przypomnienia Rozdział 4. Drugi filar - Systematyka Przedstawienie drugiego filaru - Systematyki Definicja drugiego filaru Znaczenie Systematyki Problemy, jakich pozwala uniknąć wdrożenie drugiego filaru Definicja Standaryzacji Systematyka jest podstawą Standaryzacji Koncepcja sygnałów wizualnych (Visual Controls) Jak wdrożyć Systematykę Etap 1. Wybór odpowiednich lokalizacji Etap 2. Oznaczenie wybranych lokalizacji Rozdział 5. Trzeci filar - Sprzątanie Przedstawienie trzeciego filaru - Sprzątania Definicja trzeciego filaru Znaczenie Sprzątania Problemy, jakich można uniknąć wdrażając Sprzątanie Sprzątanie to zarazem przegląd Jak wdrożyć Sprzątanie Planowanie kampanii Sprzątania Przeglądy i konserwacja w trakcie Sprzątania Rozdział 6. Czwarty filar - Standaryzacja Przedstawienie czwartego filaru - Standaryzacji Definicja czwartego filaru Znaczenie Standaryzacji Problemy, jakich pozwala uniknąć wdrożenie Standaryzacji Jak wdrożyć Standaryzację? Sprawić, by Selekcja, Systematyka i Sprzątanie stały się nawykiem Wyższy poziom Standaryzacji - Prewencja Rozdział 7. Piąty filar - Samodyscyplina Przedstawienie piątego filaru - Samodyscypliny Definicja Piątego Filaru Problemy, jakich można uniknąć wdrażając Samodyscyplinę Znaczenie Samodyscypliny Jak wdrożyć Samodyscyplinę? Stworzenie warunków do utrzymania osiągniętych wyników Role we wdrożeniu Narzędzia i metody zachowania Samodyscypliny we wdrażaniu Systemu 5S Rozdział 8. Refleksje i wnioski Refleksje na temat zdobytej wiedzy Wykorzystanie zdobytej wiedzy Możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy Osobisty plan działania
Sygnatura czytelni BMW: VI H 63
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152337 N, 152339 N, 152338 N, 152336 N (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152335 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Tytuł oryginału: Identifying waste on the shopfloor.
Rozdział 1. Czym jest marnotrawstwo? Czym jest marnotrawstwo? Wartość dodana Dlaczego pojawia się marnotrawstwo? Produkcja Transport Kontrola Sprzęt Nadzór/zarządzanie Gdzie tkwią korzenie marnotrawstwa? Sposoby klasyfikacji marnotrawstwa Trzy MU 5M t Q + S Przepływ materiałów Siedem Grzechów Głównych Marnotrawstwa Korzyści wynikające z identyfikowania i eliminacji Dla firmy Dla pracowników produkcyjnych Rozdział 2. Siedem Grzechów Głównych Marnotrawstwa Nadprodukcja Przyczyny nadprodukcji Jak eliminować nadprodukcję Lista kontrolna nadprodukcji Zapasy Przyczyny powstawania zapasów Jak eliminować zapasy Lista kontrolna zapasów Transport Przyczyny transportowania Jak eliminować transport Lista kontrolna transportu Braki Przyczyny braków Jak eliminować braki Lista kontrolna dla braków Zbędne przetwarzanie Przyczyny zbędnego przetwarzania Jak eliminować zbędne przetwarzanie Lista kontrolna zbędnego przetwarzania Zbędne ruchy Przyczyny marnotrawstwa zbędnych ruchów Jak eliminować zbędne ruchy Lista kontrolna marnotrawstwa zbędnych ruchów Oczekiwanie Przyczyny oczekiwania Jak eliminować okresy oczekiwania Lista kontrolna oczekiwania Rozdział 3. Jak wykryć marnotrawstwo Tylnymi drzwiami Wydobywanie na powierzchnię ukrytego marnotrawstwa Analiza bieżącej sytuacji Schemat strzałkowy Tabela podsumowująca analizę przepływu Tabela analizy operacji Tabela kombinacji pracy standaryzowanej Lista kontrolna do wykrywania poważnego marnotrawstwa Rozdział 4. Jak usuwać marnotrawstwo Właściwe nastawienie Eliminacja marnotrawstwa w przemieszczaniu materiałów Składowanie i transport Oczekiwanie na proces Oczekiwanie na partię Eliminacja marnotrawstwa w działaniach ludzkich Siedemnaście zasad eliminacji marnotrawstwa Eliminacja marnotrawstwa w relacjach między ludźmi, maszynami i materiałami Rozdział 5. Jak zapobiegać marnotrawstwu Standaryzacja Sygnały wizualne i dźwiękowe Czerwone etykiety Tablice informacyjne Obrysy i linie Andon Kanban Brzęczyki sygnalizacyjne Arkusz 5W i 1H Pięć kluczowych zasad pytania "Dlaczego" i "Jak" Patrząc w przyszłość Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie najważniejszych wiadomości Identyfikowanie i eliminacja marnotrawstwa w zakładzie Refleksje na temat zdobytej wiedzy Możliwości dalszej nauki Kilka słów o Productivity Press Development Team
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152275 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Wprowadzenie kluczowych terminów i korzyści płynące z systemu kanban Czym jest kanban? System ciągniony i redukcja marnotrawstwa Warunki udanego wdrożenia kanban Integracja kanban z MRP II Wdrożenie pilotażowe, czy w całym zakładzie W jaki sposób kanban zmieni obecną sytuację? Korzyści systemu kanban Korzyści dla firmy Korzyści dla pracowników Rozdział 2. Podstawy systemu kanban: funkcje, zasady i rodzaje kanban Różnice pomiędzy kanban i konwencjonalnymi systemami zamawiania Metoda punktu zamawiania a kanban Zlecenie produkcyjne i kanban MRP II Podsumowanie różnic między systemem pchanym i ciągnionym Funkcje kanban Służy jako autonomiczny układ nerwowy produkcji just-in-time Usprawnia działania i wzmacnia zakład Zasady kanban Zasada 1: Proces klienta zamawia części od procesu dostawcy w precyzyjnej ilości wyspecyfikowanej na kanban Zasada 2: Proces dostawcy produkuje części w precyzyjnej ilości i sekwencji określonej przez kanban Zasada 3: Do następnego procesu nigdy nie przemieszcza się części wadliwych Zasada 4: Należy wprowadzić poziomowanie produkcji Zasada 5: Kanban jest dołączany do wszystkich części Zasada 6: Liczba kart kanban jest stopniowo redukowana w celu obniżenia zapasów i ujawnienia problemów Rodzaje kanban Kanban transportowy Kanban produkcyjny Rozdział 3. Etap pierwszy: planowanie systemu kanban Streszczenie rozdziału Ile kart kanban potrzebujecie? Czas taktu Ilu operatorów potrzebujecie? Równoważenie linii Pełna praca Poziomowanie lub wygładzanie produkcji - heijunka Poziomowana produkcja a produkcja typu shish-kabob Rozdział 4. Etap drugi: obieg kart kanban Kiedy zacząć produkcję? Co należy uzupełniać? Kiedy należy wyciągać? Skąd można wyciągać? Co wyciągamy? Co powinna zawierać karta kanban? Jak mocować karty kanban? Etapy obiegu kart kanban Zasady obiegu kart kanban Zasady transportu z kartami kanban Supermarkety Wodne żuczki i kurs mleczarza Rozdział 5. Etap trzeci: doskonalenie w systemie kanban Dostrajanie produkcji przez redukcję liczby kart kanban Kanban ujawnia nieprawidłowości Redukcja liczby kart kanban prowadzi do redukcji ilości zapasów Kanban jako system kontroli wizualnej Co jest istotą kontroli? Pięć etapów tworzenia systemu kontroli wizualnej Trójkątny kanban Inne typy kanban Kanban i dostawcy Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie procesu wdrożenia systemu kanban
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152283 N, 152284 N, 152286 N, 152285 N, 152282 N (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Lean Manufacturing ; 03)
Bibliografia na stronach 567-568.
ZASADY SZCZUPŁEGO PODEJŚCIA Szczupłe podejście versus muda Rozdział 1. Wartość Rozdział 2. Strumień wartości Rozdział 3. Przepływ Rozdział 4. Wyciąganie Rozdział 5. Doskonałość OD MYŚLENIA DO DZIAŁANIA: SKOK W KIERUNKU SZCZUPŁOŚCI Rozdział 6. Prosty przypadek Rozdział 7. Przypadek bardziej złożony Rozdział 8. Próba ogniowa Rozdział 9. Szczupłe procesy kontra niemiecka technologia Rozdział 10. Potężna Toyota; maleńka Showa Rozdział 11. Plan działania ODCHUDZONE PRZEDSIĘBIORSTWO Rozdział 12. Najlepsza droga dla strumienia wartości Rozdział 13. Marzenia o doskonałości Rozdział 14. Stały rozwój koncepcji szczupłej firmy Rozdział 15. Od rewolucji do instytucji The Lean Network
Sygnatura czytelni BMW: VII E 19(03) @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151343 N, E 6380, 151345 N, 151344 N (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151342 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności