Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(113)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(68)
Artykuły
(43)
Publikacje naukowe
(27)
E-booki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(34)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(38)
Biblioteka WWFiF
(3)
Wypożyczalnia dokumentów elektronicznych
(1)
Autor
Howaniec Honorata
(4)
Klimek-Michno Katarzyna
(3)
Barcik Anna
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Falencikowski Tadeusz
(2)
Hejny Ludwik
(2)
Hąbek Patrycja
(2)
Karczewski Leszek
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kretek Henryk
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Waliszewski Krzysztof
(2)
Waszkielewicz Wiesław
(2)
Ćwik Natalia
(2)
Żabicki Damian
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Szymon
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartnik Joanna
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Białoń Hanna
(1)
Bieńkowska Beata (1934- )
(1)
Bieńkowska Beata (1969- )
(1)
Binczewski Bartosz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojar Matylda
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Błaszkowska Monika
(1)
Chodorowski Jerzy (1920-2011)
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cieślik Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czech Piotr
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Duczmal Wojciech (rachunkowość)
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dymowska Anna
(1)
Dymowski Jacek
(1)
Dzień Mirosław
(1)
Dzień Mirosław (1965- )
(1)
Eggers William D
(1)
Figurna Magdalena
(1)
Friedmann Georges. Qu'est ce que le travail? (fr.)
(1)
Frish-Gauthier Jacqueline. Morale et satisfaction en travail. (fr.)
(1)
Gadomska-Dzięcioł Paulina
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gola Jan
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Guryn Halina
(1)
Górska Anna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hogeforster Max
(1)
Holik Urszula
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Ibisz Maria
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jamroży Agata
(1)
Jarke Philipp
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Jedynak Monika
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jurek Mirela
(1)
Jędrachowicz Katarzyna
(1)
Kaczmarek Paulina
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karasek Marta
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiliańska Katarzyna
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Koczar Jakub
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kornacka Dorota
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołodziej Radosław
(1)
Krasodomska Joanna (1978- )
(1)
Krechowicz Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(32)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(125)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(122)
angielski
(4)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Doradcy finansowi
(1)
Farmaceuci
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(62)
CSR
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(22)
Odpowiedzialność społeczna biznesu
(21)
Etyka biznesu
(12)
Przedsiębiorstwa
(12)
Zarządzanie
(12)
Innowacje
(7)
Corporate Social Responsibility
(5)
Odpowiedzialność biznesu społeczna
(5)
Wolontariat pracowniczy
(5)
Odpowiedzialność społeczna firmy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Corporate Social Responsibility (CSR)
(3)
Ekonomia społeczna
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Banki
(2)
Budowa strategii
(2)
Dyrektywy unijne
(2)
Etapy raportowania CSR
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Konkurencyjność
(2)
Korupcja
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Leki
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Menedżerowie
(2)
Norma SA 8000
(2)
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
(2)
Ordoliberalizm
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przemysł farmaceutyczny
(2)
Płaca
(2)
Standard raportowania GRI
(2)
Strategie CRS
(2)
Strategie CSR
(2)
Strategie komunikacji
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Zysk
(2)
Akcje charytatywne
(1)
Analiza trendu
(1)
Analizy marketingowe
(1)
Aspekty prawne
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BOS
(1)
BSC
(1)
Badania
(1)
Balanced Scorecard
(1)
Bank Zachodni WBK
(1)
Bariery
(1)
Biznes Odpowiedzialny Społecznie (BOS)
(1)
Brak wiedzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Branża AGD
(1)
Budowanie marki
(1)
Budowanie świadomości marki
(1)
CRM
(1)
CRS
(1)
Cele pożytku publicznego
(1)
Certyfikacja
(1)
Certyfikacja systemów zarządzania
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Definicja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dochód
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyskryminacja pracowników
(1)
Dział HR
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działania CSR
(1)
Działania edukacyjne
(1)
Działania proekologiczne
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja zawodowa
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Elektrownie
(1)
Employer branding
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Farmaceuci
(1)
Feminizm
(1)
FinTech
(1)
Temat: czas
2001-
(23)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(18)
Praca zbiorowa
(9)
Podręczniki akademickie
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(41)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109320 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Odpowiedzialność na przyszłość / Irena Pichola, Maria Ibisz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 3, s.34-36. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspierać dla zysku (cz.2) W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 12, s.20-23. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategies of sustainable business / Maria Aluchna. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 239 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. 221-239.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143626 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-202.
Dla studentów kierunku zarządzania, jak i przedstawicieli praktyki gospodarczej - menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 97
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5207 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska w Kielcach ISSN 0239-4979. Nauki Ekonomiczne ; nr 49)
Bibliogr. s. 315-323.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2035 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 30/2014)
Bibliogr. przy pracach.
Społeczna odpowiedzialność biznesu 1. Społeczna odpowiedzialność we współczesnej gospodarce - Krystyna Dziworska, Anna Górczyńska 1.1. Potrzeba społecznej odpowiedzialności w gospodarowaniu 14 1.2. Kontekst zrównoważonego rozwoju 16 2. Przejawy wdrażania społecznej odpowiedzialności biznesu na polskim rynku finansowym - Marianna Dębniewska, Jarosław Skorwider-Namiotko 21 2.1. Zasady społecznej odpowiedzialności biznesu i ich znaczenie dla funkcjonowania rynku finansowego 22 2.2. Raportowanie pozafinansowe jako przejaw wdrażania CSR 25 2.3. Społecznie odpowiedzialne inwestycje na rynku polskim 28 3. Innowacje w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu - Anna Krzysztofek 35 3.1. Innowacje 36 3.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu 38 3.3. Innowacje w kontekście koncepcji CSR 40 3.4. Innowacje wynikające z przyjęcia zasad społecznej odpowiedzialności biznesu 42 3.5. Innowacyjne projekty w obszarze CSR 44 Finanse jednostek samorządu terytorialnego 4. Prawne i ekonomiczne aspekty zaciągania zobowiązań przez jednostki samorządu terytorialnego - Joanna Rogalska 51 4.1. Istota i definicja długu jednostek samorządu terytorialnego 52 4.2. Podstawy prawne zaciągania zobowiązań przez jednostki samorządu terytorialnego 53 4.3. Ekonomiczne aspekty zaciągania zobowiązań 57 4.4. Zadłużenie jednostek samorządu terytorialnego w Polsce 58 5. Finansowanie usług komunalnych z budżetu miasta na przykładzie Łodzi i Kielc - Monika Stachowicz 63 5.1. Gmina jako organizator usług komunalnych 64 5.2. Wydatki na usługi komunalne w budżecie gminy 65 5.3. Sektor usług komunalnych w Łodzi i Kielcach 66 5.4. Wydatki na usługi komunalne w budżetach Łodzi i Kielc w latach 2009-2012 70 6. Kondycja finansowa gmin na przykładzie gmin wiejskich województwa świętokrzyskiego w latach 2007-2012 - Paweł Dziekański 79 6.1. Kondycja finansowa i jej znaczenie dla gospodarki 81 6.2. Budżet gminy jako podstawa oceny kondycji finansowej 82 6.3. Analiza budżetu gminy 83 6.4. Wskaźnik syntetyczny oceny kondycji finansowej 88 Rachunkowość, podatki i mikrofinansowanie 7. Rachunkowość w Polsce - spojrzenie retrospektywne i prospektywne - Agnieszka Lidzbarska, Aldona Uziębło 99 7.1. Rachunkowość w Polsce - ujęcie retrospektywne 100 7.2. Rachunkowość w Polsce - ujęcie prospektywne 104 8. Hybrydyzacja podmiotowości podatkowej w strategiach korporacji międzynarodowych - Małgorzata Magdalena Hybka 111 8.1. Istota hybrydyzacji podmiotowości podatkowej 112 8.2. Modele hybrydyzacji podmiotowości podatkowej 113 8.3. Hybrydyzacja podmiotowości podatkowej w Stanach Zjednoczonych 116 9. Mikrofinansowanie w Indiach - Tomasz Wszeborowski 123 9.1. Pojęcie i geneza mikrofinansowania 123 9.2. Model mikrofinansowania oparty na grupach samopomocowych (SHG) a model Grameen Banku 125 9.3. Instytucje w Indiach zajmujące się mikrofinansowaniem 127 Finanse gospodarstw domowych 10. Zachowania oszczędnościowe wiejskich gospodarstw domowych w Małopolsce - Monika Szafrańska 135 10.1. Materiał i metody 136 10.2. Zachowania wiejskich gospodarstw domowych związane z oszczędzaniem 136 11. Wykorzystanie analizy korespondencji do oceny skłonności mieszkańców do spłaty zadłużeń w mieszkaniach komunalnych w Gdańsku Oruni - Zygmunta Barańska, Ewa Wycinka 147 11.1. Problem zadłużenia mieszkań komunalnych w Gdańsku 147 11.2. Charakterystyka dzielnicy Orunia 150 11.3. Charakterystyka próby 152 11.4. Metody statystyczne zastosowane w badaniu 153 11.5. Wyniki badania kwestionariuszowego 154 12. Datio in Solutum a stosunek prawny zajmowania lokalu bez tytułu prawnego - Michał Wdowiak 159
Sygnatura czytelni BWZ: III A 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5203 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Naukowa / Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej)
Bibliografia przy rozdziale na stronie 98.
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a Społeczna Gospodarka Rynkowa -ustrojowy i etyczny wymiar relacji: wnioski i rekomendacje Mirosław Dzień Ludwik Hejny Jerzy Winiarski Społeczna inżynieria biznesu - współczesne problemy i wyzwania z perspektywy koncepcji Społecznej Gospodarki Rynkowej: wnioski i rekomendacje Beata Bieńkowska Mirosław Dzień Ludwik Hejny Potrzeba pogłębionej analizy relacji „Społecznej odpowiedzialności biznesu" i „Społecznej inżynierii biznesu" opartej na koncepcji Społecznej Gospodarki Rynkowej i jej teoretycznej podstawy – ordoliberalizmu Historische Schule der Nationalokonomie und Ordoliberalismus - die Quellcn der Sozialen Marktwirtschaft Piotr Pysz Współczesny kryzys ekonomiczny społeczny i duchowy w świetle twórczości Wilhelma Ropke Grzegorz Szulczewski Was lernt uns das Buch? - Horst Friedrich Wiinsche, Ludwig Erhards Soziale Marktwirtschaft. Wissenschaftliche Grundlagen Politische Fehldeutungen" Józefa Famielec W kwestii wolności jednostki - kilka refleksji z perspektywy osobistych doświadczeń Andrzej Kowalski Trzy perspektywy: rynku, instytucjonalna i ordo w nowym podejściu do prowadzenia biznesu Andrzej Szplit „Społeczna odpowiedzialność" i „Społeczna inżynieria biznesu" - wzajemnerelacje z perspektywy koncepcji Społecznej Gospodarki Rynkowej i ordoliberalizmu Ludwik Hejny Problemy ładu społeczno-gospodarczego - współczesne tendencje i wyzwania wobec zjawiska „pomieszania porządków"Etyczny menedżer i wybrane patologie w organizacji Mirosław Dzień Przedsiębiorczość społeczna w Polsce - próba oceny działalności spółdzielni 131 socjalnych Beata Bieńkowska „Spółdzielnie socjalne" - bardziej społeczne niż rynkowe: przykład ”pomieszania porządków" i problem certyfikacji Ludwik Hejny Marcin Sanetra Ordo-poiemische Dienstleistungen Elżbieta Skąpska Die Share Economy (Ökonomie des Teilens) als neuer Trend im heutigen Wirtschafts- und Gesellschaftsleben Eugeniusz Gostomski Folgen des Brexit für die Wirtschaftsordnung in Europa Grażyna Wojtkowska-Lodej Zakończenie - próba syntezy kierunkowej Beata Bieńkowska Mirosław Dzień Ludwik Hejny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145538 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131894 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społeczne edukowanie / Natalia Ćwik. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.46-49. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Makromarketing / Jacek Kamiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 427 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [375]-414. Indeks.
Zakres nauki o marketingu Zakres nauki o marketingu w świetle treści wybranych podręczników Marketing menedżerski Źródła rozwoju marketingu menedżerskiego Istota marketingu menedżerskiego Inne niż podręcznikowe sposoby ujęcia problematyki marketingowej Poziom analizowania zjawisk marketingowych Zróżnicowanie sektorowe Sposób prezentowania zjawisk marketingowych Zakres nauki o marketingu w świetle Modelu Trzech Dychotomii S. Hunta Problem definicji marketingu Szczególna rola definicji marketingu Definicje marketingu AMA Konsekwencje dla przedmiotu i zakresu nauki o marketingu wynikające z aktualnej definicji marketingu AMA Definicja marketingu a problem statusu marketingu jako nauki Negatywne konsekwencje zbyt wąskiego definiowania marketingu Definiowanie marketingu w sposób menedżerski . Główne zagrożenia wynikające z menedżerskiego definiowania marketingu Makromarketing jako subdyscyplina nauki o marketingu Pojęcie makromarketingu Geneza i rozwój makromarketingu Spór o genezę makromarketingu Makromarketing we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu Przyczyny odejścia nauki o marketingu od zainteresowania problematyką makro Instytucjonalizacja makromarketingu jako subdyscypliny nauki o marketingu Założenia epistemologiczne makromarketingu Zakres makromarketingu Pierwsze próby określenia zakresu makromarketingu Zakres makromarketingu przedstawiony na Konferencji EAARM Taksonomia Hunta-Burnetta Współczesny zakres makromarketingu Szkoły makromarketingu Marketing społeczny Ogólne tło powstania marketingu społecznego Teoretyczne źródła marketingu społecznego Pojęcie marketingu społecznego Niejednoznaczność interpretacji społecznych korzyści Etyczny wymiar marketingu społecznego Ograniczony zakres zainteresowania kwestiami społecznymi Kształtowanie systemowego ujęcia zagadnień marketingowych Wczesne próby systemowego ujęcia marketingu Wkład W. Aldersona Założenia systemowego ujęcia marketingu W. Aldersona Przyczyny ograniczonej popularności koncepcji W. Aldersona Znaczenie dorobku W. Aldersona Ujęcie systemowe przed powstaniem JMM . Zarys teorii systemów marketingowych Pojęcie systemu marketingowego Założenia teorii systemów marketingowych Specjalizacja Środowisko macierzyste (social matrix) Elementy systemu marketingowego Wynik działania systemu marketingowego Różnice interpretacyjne i obszary badawcze systemów marketingowych Funkcje i dysfunkcje marketingu Funkcje marketingu w gospodarce narodowej Marketing a rozwój gospodarczy Funkcje marketingu wobec nabywców . Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu klasycznym Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu funkcjonalnym Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu menedżerskim Funkcje marketingu wobec osób zaangażowanych w marketing Dysfunkcje marketingu Wykorzystanie dorobku makromarketingu w praktyce marketingowej – marketing interesariuszy Geneza i założenia koncepcji interesariuszy Przesłanki ewolucji marketingu w kierunku orientacji na interesariuszy Orientacja rynkowa (MO) a orientacja na interesariuszy (SO) Stakeholder marketing Spór o interesariuszy w definicji marketingu Odmiany marketingu zorientowanego na interesariuszy Postać mikromarketingowa Postać makromarketingowa Wymagane umiejętności Marketing wobec odpowiedzialności środowiskowej – marketing zrównoważony Imperatyw środowiskowy w marketingu Bariery utrudniające skierowanie marketingu na zrównoważoną ścieżkę rozwoju Dominujący paradygmat społeczny Złożoność i wieloaspektowość problematyki środowiskowej Opozycyjny wobec zrównoważenia charakter tradycyjnego marketingu Pozostałe bariery Tradycja zainteresowania marketingu problematyką środowiskową W kierunku zielonego marketingu Dualny charakter zainteresowania marketingu kwestiami środowiskowymi Zrównoważony marketing jako koncepcja makromarketingowa Pojęcie zrównoważonego marketingu Założenia epistemologiczne Zarządzanie marketingowe w zrównoważonym marketingu Zrównoważona orientacja rynkowa Nowy marketing-mix Makromarketingowa interpretacja efektywności marketingu Zainteresowanie efektywnością marketingu we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu Od efektywności marketingu do efektywności marketingowej przedsiębiorstwa Ewolucja oceny wyników działalności marketingowej przedsiębiorstwa W kierunku poszerzonej interpretacji efektywności marketingu Wybrane nurty rozważań dotyczące makromarketingowej interpretacji efektywności marketingu Wzór efektywności marketingu W. Aldersona i propozycja jego modyfikacji Poszerzenie rozumienia efektywności marketingu poprzez ocenę niezamierzonych efektów zewnętrznych Efektywność marketingu w wymiarze środowiskowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 265 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147993 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147992 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6018 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123445 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3362 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społcznie (nie)odpowiedzialni / Maciej Cieślik. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 11, s.44-46. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności